GRANDE PUNTO CLUB

De Club voor GP's en EVO's
Het is nu vr sep 10, 2010 23:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: 24 April, GPC goes Twente
BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 8:13 
VIP member

Leuk! Gezellig :-) Ik zet je op de lijst!

GP = Afbeelding

Insight = Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 8:19 
VIP member

En over onze overnachting: ik weet nog niet zeker of Danielle en ik blijven overnachten: we hebben namelijk zondagochtend een afspraak staan waarbij we wel worden geacht aanwezig te zijn... balen dus. Ff kijken of dat te combineren valt en ook te rijden is vanuit Enschede.

GP = Afbeelding

Insight = Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 10:33 
Penningmeester GPC

Hotels in de buurt van het eten :?: :roll:
We moeten gaan boeken voordat het te laat is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 12:34 
VIP member

Goeie, ik zorg dat ik uiterlijk een maand van tevoren een paar hotels heb geselecteerd.

GP = Afbeelding

Insight = Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 13:47 
Penningmeester GPC

Nog 9 dagen dan :!: :wink:
Dan is de maand om :!: :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 22:17 
Alg. Bestuurslid

Ik heb al een hotel aangedragen, maar die is hier nog niet gepost.
Hotel is niet in de buurt van het eten, maar wel in de buurt van het centrum van Enschede, daar kunnen we lekker naar toe wandelen en in een cafeetje doorzakken.
Ook heb ik nog gedacht aan de zondag, misschien leuk om te doen:

http://www.boomkamp.com/index2.html

Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 16, 2010 9:54 
VIP member

Leuk idee Sappel. Voor die mensen die niet naar Bots gaan maar nog wel rondhangen in Twente is dat erg leuk.

GP = Afbeelding

Insight = Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 10:39 
VIP member

Sappel heeft beter kijk op de hotels in Enschede dan ik (ik woon immers niet meer in Enschede) en hij stelde het volgende hotel voor:

Hotel Memphis

Dit hotel ligt op een kilometer afstand van het centrum en is dus (zelfs met bier op) goed te lopen.

Het hotel dien je zelf te regelen en als je een ander hotel wilt nemen kan dat natuurlijk, maar laat dat ff hier weten. Is wel leuk voor de anderen ;-)

Ik geloof niet dat heel veel mensen blijven overnachten. Ikzelf bijvoorbeeld niet, want het is voor ons maar 45minuten terug rijden naar huis. Sappel kan naar huis rollen (of door ons thuis worden afgezet).

GP = Afbeelding

Insight = Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 11:27 
Penningmeester GPC

Ik heb de route nog niet bestudeerd, maar ga er dus vanuit dat het eindpunt (eten) in centrum Enschede ligt.

John

Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 11:53 
VIP member

Correct, maar het restaurant ligt niet op loopafstand van het hotel en centrum.

GP = Afbeelding

Insight = Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 14:31 
VIP member

Heul Heul Heul misschien dat ik even langs kom wippen, zit dan op Landal heihaas vlak bij Apeldoorn, dus redelijk dichtbij(in vergelijk met de randstad!). Maar ik weet dat nog niet zeker

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 05, 2010 8:47 
Penningmeester GPC

Wanneer kunnen de leden zich officieel aanmelden :?:
Wat zijn de kosten :?:
Het wordt kort dag :!: :roll:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di apr 06, 2010 12:13 
VIP member

Aanmelden voor de rit kon al even, maar vanavond verschijnt hier alle financiële informatie. Even geduld dus nog.

GP = Afbeelding

Insight = Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 07, 2010 7:26 
VIP member

De definitieve informatie:

'GPC goes Twente' is de 7e GPC meeting. Zoals de naam al doet vermoeden, wordt de meeting in regio Twente gehouden. GPC goes Twente is de derde 'GPC goes...'-meeting die Bennink (rijdt Honda... sorry :oops: ) organiseert en deze maal organiseert hij hem samen met Sappel (rijdt Pevo :wink: ). Tevens is dit een officiële Grande Punto Club meeting en niet een mini-meeting zoals de voorgaande GPC goes ... meetings.

Alle GPC-leden zijn welkom, of je nu een Grande Punto, Punto Evo of elke andere willekeurige auto. Enige voorwaarde is dat je bekend bent bij de Grande Punto Club, aanmeldingen gaan daarom ook uitsluitend via deze website.

Wat houdt de route in?
Dat is natuurlijk wat je er zelf van maakt. Je kunt een snelle tijd proberen neer te zetten, maar dat is niet het doel. We hebben er een ontspannen rit van gemaakt. Omdat we de route vooraf beschikbaar stellen via de Tomtom (en voor degene die geen Tomtom hebben op papier), is het eenvoudig rijden. Een navigator hoeft niet op de route te letten, waardoor bestuurder en passagier kunnen genieten van de mooie omgeving van Twente.

Tevens willen we iets nieuws introduceren: deze tourrit is tevens de aankondiging van een nieuwe fotowedstrijd. Niet een maandelijkse wedstrijd, maar een wedstrijd van foto's die onderweg zijn genomen. Doordat de tijd ruim is ingepland, kun je onderweg een paar foto's nemen. Je mooiste foto kun je insturen als je eigen inzending en daarmee maak je kans op een GPC-shirt (maat XL). Exacte invulling leggen we bij de start uit, zorg er in elk geval voor dat je een camera mee hebt!

Tijden en locaties:
  • Aanvang: zaterdag 24 april 2010 vanaf 10u00 @ FIAT-dealer Chr. Udo in Hengelo (Ov)
  • Start: 11u00
  • Halverwege de dag een rustpauze bij een restaurant
  • Eind van de dag mogelijkheid voor avondeten en overnachting
  • Het wordt reuze gezellig

Eten en drinken
Niet geheel onbelangrijk: vreet'n en soep'm. De GPC zorgt voor een broodje vooraf. Een kop koffie wordt aangeboden door de Fiat dealer. Halverwege de route stoppen we bij een restaurant om te lunchen. Indien je 's avonds wilt mee-eten, dien je dit bij je aanmelding aan te geven. Nadertijd gaan we een cafeetje in het centrum van Enschede in.

Kosten
Niet geheel onbelangrijk: kosten. VIP-leden betalen EUR 27,- terwijl bijrijders en niet-VIP-leden EUR 30,- betalen. Het geld moet van tevoren worden overgeboekt op de rekening van GPC: 57 14 35 025 t.n.v. Grande Punto Club te Landgraaf. Eet je niet mee 's avonds? Dan is deelname gratis.

Overnachten
Natuurlijk kun je kiezen voor een overnachting. Enschede is namelijk niet voor iedereen naast de deur. Het regelen van het hotel gaat buiten de GPC om en moet je dus zelf achteraan. Een optie die Sappel en (Er)ik geven is het Memphis Hotel, op loopafstand van het centrum van Enschede.

Activiteiten voor de zondag
Mocht je zondag nog in Enschede zijn, dan is een rondje lopen bij Boomkamp Gardens wellicht een leuk idee.

Deelnemerslijst:
De deelnemerslijst staat al een paar weken. Verzoek aan de deelnemers die zich al hebben opgegeven snel duidelijk te maken of ze definitief meegaan door de betaling te doen.
  • Sappel
  • Bennink en Danielle, met eten en overnachting
  • Jpkramer, met eten zonder overnachting
  • Bennie en Sassie (met overnachting bij familie, dus zijn er s'avonds nog lang bij)
  • Sunrise, met eten
  • Tony en Lia, met eten.
  • Johnb en Reggie, met eten en overnachting
  • Rob84, route en eten
  • hbassen
  • ...
  • ...
  • ...

Bennink, een tijd geleden schreef:
De eerste plannen voor de route zijn bekend, de route wordt tussen de 90 en 100 kilometer en zal circa 2.5 uur duren. Zeer waarschijnlijk maken we de route geschikt om in te lezen in de Tomtom. Het wordt dus geen bolletjes-pijltjes route, maar met de Tomtom dus een gewone relaxte route. De route is dus alleen te rijden! Er zitten mooie wegen tussen en nog mooiere wegen. Op de nog mooiere wegen wordt het voor verlaagde GP's/Pevo's aangeraden snelheid te minderen ;-)

Beginpunt zal Fiat dealer Chr. Udo in Hengelo worden, maar dit is niet het eindpunt. Vlakbij de dealer zijn meerdere tankstations. De verwachting is dat het verzamelen 24 april 2010 rond 10u00 begint. Iedereen van de GPC mag meedoen. Eindpunt zal een locatie in Enschede zijn. Waar precies is nog niet bekend, maar we stellen voor om achteraf met z'n allen te wokken. Ook laten we nog even weten welk hotel in de buurt ligt voor mensen die willen overnachten.

De lijst met deelnemers zal door mijn en Sappel in de startpost bijgehouden worden, maar laat hieronder weten of je interesse hebt!

Overige informatie:

GP = Afbeelding

Insight = Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 07, 2010 7:29 

Ik mis het adres van de Fiat dealer. Is wel handig voor de TOMTOM.

HB

1.4 16v Racing zwart metalic 17" , Novitec 40mm verlaagd.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]