Hoi,
Ja Alfa zal altijd blijven trekken maar ben eigenlijk gevallen voor het zuinige lees goedkoop rijden.
Wat betreft de wegenbelasting zullen we wel zien hoe lang dat dit standhout.
Op mijn 18 ben ik begonnen met een Opelkadet durf en het haast niet te schrijven hierop volgde als snel een rekord op gas lekker goedkoop als je in dienst zit.
Daarna een Mazda 626 diesel was een fijne auto.
Maar het Italiaanse virus had toen al toegeslagen.
Op mijn 22 ste ging voor een nieuw Alfa 33 we hadden een draak van een dealer en die zag met niet eens staan dus werd er die dag een Fiat Tipo gekocht nieuw bij de dealer in Beverwijk.
Toen hij na 2 jaar het dealerschap overnam om Alfa's te verkopen kreeg ik op papier een aanbieding die ik niet kon laten lopen.
Dus toen alsnog een nieuwe 33 hier 180k met gereden.
Zelfs mijn broer heeft er toen nog 5 jaar meegereden nadat hij hem had overgenomen.
Zelf kocht ik toen een 146 touring een dijk van een race monster leek wel een kart en op LPG liep ie nog harder dan op benzine.
Na 120k ging ook deze aan de kant voor mijn eerste 156 SW JTD helaas kregen we hiermee een frontale aanrijding in Oostenrijk en was het einde oefening.
Ik was wel verwonderd hoe heel ik er uit kwam had zelfs geen gordel om

en zelf alleen schaafwond aan mijn scheenbeen.
Mijn vriendin had een hardere klap opgelopen van de gordel en heeft er behoorlijk last van gehad.
Maar zij was er van overtuigd er moest weer een 156 SW komen.
Dit is dus degene die nu de deur uit gaat na 265k gelopen te hebben.
Kijken of de Punto ook zo'n lekkere reisgezel is.
Richard