Inderdaad, vandaag de knoop doorgehakt en het verjaardags kado besteld voor Lia.
Eerst toch nog even naar Deurne voor de Twingo wezen kijken, maar ik miste wat bij die auto en de inruil was dramatisch ten opzichte de Fiat Dealer. Tony kan lullen als brugman, maar dit verschil maakte ik echt niet goed.
Op zich was de Twingo niet verkeerd. Leuke opties als Climate control, stuur bediening voor de radio, mistlampjes, zeg maar een complete wagen. Groot min-punt voor ons was dat het maar 3 deuren had.
Dus weer in de auto en naar de Fiat dealer (de beste van NL). Daar aangekomen ben ik nog eens aan het tellen geweest en ik zou met een Emotion naar huis gaan. We gingen in eerste instantie voor de Edizone Cool, maar voor enkele Euro's meer had ik een hoop opties extra. En zoals ik al zij...lullen als Brugman, en we zijn het overeen kunnen komen.
Er komt dus over een week of acht het volgende voor de deur te staan naast de Grande Punto:
Fiat Panda 1.2 Emotion
- Bossa Nova White
- Skydome dak
- Climate control
- Radio MP3 / 4 speakers, bediening op het stuur
- Mistlampen
- Luxe bekleding
en nog veel meer.
Voor Lia de allereerste hagel nieuwe, dus zo trots als een pauw. Het grote wachten voor haar kan nu ook eens beginnen.
Naar mening een verrekte mooi verjaardags kadoo....