Onderste zwarte grill

Alles wat met Fiat te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ChantalLovesPunto
Nuovo Arrivato
Berichten: 26
Lid geworden op: za jun 29, 2013 21:18
Locatie: Veldhoven

Onderste zwarte grill

Bericht door ChantalLovesPunto »

Hallo beste mede Fiat rijders :D Ik kwam er vandaag achter met poetsen(en in collinite zetten)dat me onderste gril er niet goed in geklikt zit,hoe klik je die het er het beste goed in helemaal los en opnieuw doen,bovenste randje zit er niet goed in.
Ik reed een Punto uit 2001,
Sinds 30-11-2013 in het bezit van een Grande Punto 14i 16V Sport Tjet uit 2008 :D :p Some Dreams do come true!
Gebruikersavatar
ChantalLovesPunto
Nuovo Arrivato
Berichten: 26
Lid geworden op: za jun 29, 2013 21:18
Locatie: Veldhoven

Re: Onderste zwarte grill

Bericht door ChantalLovesPunto »

Schijnbaar niemand die het weet?
Ik reed een Punto uit 2001,
Sinds 30-11-2013 in het bezit van een Grande Punto 14i 16V Sport Tjet uit 2008 :D :p Some Dreams do come true!
Gebruikersavatar
EvoDaan
Membre D'Oro
Berichten: 1392
Lid geworden op: wo jul 03, 2013 22:19
Locatie: Zutphen

Re: Onderste zwarte grill

Bericht door EvoDaan »

Gewoon eerst kijken of je 'm direct terug kan drukken en anders gewoon eruit en opnieuw... Kwestie van proberen
Huidige auto: Renault Megane Estate 130 Tce Bose

AfbeeldingPunto Evo 1.2 | Grigio Pessimo Umore | 2011 |
Gebruikersavatar
Chantal_GPTurbo
Junior Stato
Berichten: 266
Lid geworden op: vr mar 21, 2014 0:33

Re: Onderste zwarte grill

Bericht door Chantal_GPTurbo »

Ben ik weer maar dan met een nieuw profielleke,is me nog steeds niet gelukt de grill terug duwen,en eruit halen ben ik bang dat ie afbreekt...
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: Onderste zwarte grill

Bericht door PuntoSporting »

Ik heb het zelfde probleem rechts boven (als je er in zit)

Heb het al eens geprobeerd met dubbelzijdige tape, maar dat werkte ook niet goed.
Ik ga het binnenkort eens met kunststof kit proberen.
De- en monteren gaat trouwens heel moeilijk, ben ik al achter.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
hbassen
Tesoriere GPC
Tesoriere GPC
Berichten: 2084
Lid geworden op: zo dec 14, 2008 11:20
Locatie: Assen

Re: Onderste zwarte grill

Bericht door hbassen »

Gewoon drukken. De bumper veert heel erg mee. Anders moet je kijken of je met iets (niet metaal) er tussen kunt komen en dan terug drukken. Het zelfde geld voor het eruit halen.

HB
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.



Alfa Romeo Guilietta QV.
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: Onderste zwarte grill

Bericht door PuntoSporting »

Hebt het geprobeerd, maar die pinnetjes er netjes recht indrukken is nog een hele klus, ze klappen in en vallen dan niet precies in de nokjes.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
Chantal_GPTurbo
Junior Stato
Berichten: 266
Lid geworden op: vr mar 21, 2014 0:33

Re: Onderste zwarte grill

Bericht door Chantal_GPTurbo »

Ja dat heb ik ook tis net of die pinnen het gaatje eracht niet halen,en het eruit halen en opnieuw doen lijkt me ook geen optie want die gaat er moeilijk uit zo tezien die kun je er niet uit halen door te trekken net als bovenste gril want die gaat makkelijk.
Gebruikersavatar
Anyways
Senior Stato
Berichten: 657
Lid geworden op: ma jun 03, 2013 21:38
Locatie: Groningen-city

Re: Onderste zwarte grill

Bericht door Anyways »

Chantal_GPTurbo schreef:Ja dat heb ik ook tis net of die pinnen het gaatje eracht niet halen,en het eruit halen en opnieuw doen lijkt me ook geen optie want die gaat er moeilijk uit zo tezien die kun je er niet uit halen door te trekken net als bovenste gril want die gaat makkelijk.
Gewoon even in het hoekje van onderaf vastzetten met een zelftappertje. Dan zie je er niks van :) Ik moet nog steeds een zwarte grill bestellen maar als die ook weer los schiet doe ik hetzelfde..
.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.


Afbeelding
El-Gnomo
Berichten: 7
Lid geworden op: do mar 27, 2014 20:14
Contacteer:

Re: Onderste zwarte grill

Bericht door El-Gnomo »

Zocht een topic over het er uit halen van de bovenste grill (wil 'm zwart maken) en kwam dit tegen.

Ik heb dit ook gehad en ben m'n onderste grill hierdoor zelfs een keer verloren. In de hoeken klikt ie prima vast maar in het midden is het inderdaad zo dat de pinnen er niet ver genoeg ingedrukt kunnen worden waardoor ze blijven hangen. Ik heb een haak gebogen van een stukje dik staal en deze door de grill naar binnen gedaan. Op deze manier kon ik de bumper tegen houden en met redelijk wat duw werk de grill er in klikken. :idea:
Plaats reactie