Net klaar carbon wrap,looks super cool!Badass :p

Alles wat met Fiat te maken heeft.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Net klaar carbon wrap,looks super cool!Badass :p

Bericht door Odelot »

Dan is het goed :) Als er maar oranje licht uit komt.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Sjoerd H.
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1252
Lid geworden op: di mei 27, 2014 8:04

Re: Net klaar carbon wrap,looks super cool!Badass :p

Bericht door Sjoerd H. »

Odelot schreef:In Nederland moeten de knipperlichten voor de apk oranje zijn. Zijn ze dat niet is het afkeur. Als je aangehouden wordt kun je er ook een boete voor krijgen.
Zoals ik al zei, dat is gewoon niet waar wat je zegt.
Zie hier het handboek van de apk:

2. De richtingaanwijzers en waarschuwingsknipperlichten mogen naar voren niet anders dan ambergeel of wit en naar achteren niet anders dan ambergeel of rood stralen.
//edit: link: Klik
Dus, ze moeten niet oranje zijn. Wit of oranje naar voren, of oranje of rood vanachter.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Net klaar carbon wrap,looks super cool!Badass :p

Bericht door Odelot »

Doe er maar witte knipperlichten in en kijk of je ergens door de apk komt dan. Succes 8)

Ik heb er zelf al enkele malen andere fittingen in moeten zetten voor de apk, omdat het oranje laagje teveel afgebladderd was.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Sjoerd H.
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1252
Lid geworden op: di mei 27, 2014 8:04

Re: Net klaar carbon wrap,looks super cool!Badass :p

Bericht door Sjoerd H. »

Hoe komt een Amerikaanse benzineslurper dan door de keuring, die voor wit knippert en achter de knipperfunctie in de remlichten gebouwd heeft?

Een afgebladderd lampje wat half oranje half witachtig is, vind ik een totaal ander verhaal. Is de intentie oranje, en schijnt hij half oranje omdat de verf afbladderd valt het onder apk afkeur. Maar heb jij het netjes wit afgemonteerd kunnen ze je op basis van de regels niets maken. Of dat in praktijk ook zo uitgevoerd word... dat kan heel anders zijn, daar heb je gelijk in.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Chantal_GPTurbo
Junior Stato
Berichten: 266
Lid geworden op: vr mar 21, 2014 0:33

Net klaar carbon wrap,looks super cool!Badass :p

Bericht door Chantal_GPTurbo »

Ze knipperen oranje,maar je ziet ze niet meer zo in koplamp zitten doorat deze lampen zilver kleurig zijn.
Ik vind dat persoonlijk veel mooier staan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie