Wanneer evo my2012?

Alles wat met Fiat te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Wanneer evo my2012?

Bericht door Odelot »

Iemand enig idee wanneer de punto evo facelift leverbaar wordt? Wordt dat echt volgend jaar pas? Vaak zie je dat een modeljaar al eerder dan dat jaar op de markt komt. Ik kan nergens wat vinden op internet.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Wanneer evo my2012?

Bericht door jpkramer »

Waarschijnlijk wel, de introductie is tijdens de Motorshow van Bologna in december (3-11 december). Voor die tijd zal die niet in de showroom staan...
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Wanneer evo my2012?

Bericht door Odelot »

Das op zich wel jammer, maar heeft misschien als voordeel dat de huidige modellen die nog op voorraad zijn in de aanbieding gaan.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Hagee
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: di dec 27, 2011 13:25

Re: Wanneer evo my2012?

Bericht door Hagee »

Odelot schreef:Das op zich wel jammer, maar heeft misschien als voordeel dat de huidige modellen die nog op voorraad zijn in de aanbieding gaan.
Net besteld, een 2012 5d easy met opties.
Gebruikersavatar
Sjonnie Camaro
Nuovo Arrivato
Berichten: 83
Lid geworden op: ma jun 08, 2009 22:51
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Wanneer evo my2012?

Bericht door Sjonnie Camaro »

Welk motor optie?

Zit er zelf ook aan te denken om mijn Punto in te ruilen,maar dan voor de Twin-airversie.
In de 500 ging het nog best wel van zijn plek,ben heel benieuwd hoe die motor presteerd in een Punto.

Durf de gok niet zomaar te maken..
Heb een geheugen als een......uhm... zo'n ding met gaatjes
Hagee
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: di dec 27, 2011 13:25

Re: Wanneer evo my2012?

Bericht door Hagee »

Sjonnie Camaro schreef:Welk motor optie?

Zit er zelf ook aan te denken om mijn Punto in te ruilen,maar dan voor de Twin-airversie.
In de 500 ging het nog best wel van zijn plek,ben heel benieuwd hoe die motor presteerd in een Punto.

Durf de gok niet zomaar te maken..
Diesel 1.3 16V 85.
Proefrit maken om te vergelijken. Nieuwe motor (versie 2010 vs versie 2011) lijkt me niet vreselijk veel te schelen.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Wanneer evo my2012?

Bericht door Odelot »

Hagee schreef:
Sjonnie Camaro schreef:Welk motor optie?

Zit er zelf ook aan te denken om mijn Punto in te ruilen,maar dan voor de Twin-airversie.
In de 500 ging het nog best wel van zijn plek,ben heel benieuwd hoe die motor presteerd in een Punto.

Durf de gok niet zomaar te maken..
Diesel 1.3 16V 85.
Proefrit maken om te vergelijken. Nieuwe motor (versie 2010 vs versie 2011) lijkt me niet vreselijk veel te schelen.
Twin air is een 2 cilinder benzinemotor als ik het goed heb...

Ik heb wel een 1.3 16V 85, maar daar heb exact dezelfde motor als die jij gaat krijgen. Die is er namelijk al vanaf juli 2011. Ter introductie van deze motor is gelijk de mylife versie van de evo gelanceerd.
De mylife is er namelijk alleen met deze dieselmotor. Je merkt geen verschil tussen het oude en het 'nieuwe' motortype. Het zijn een paar kleine aanpassingen geweest waardoor de uitstoot van 95 naar 90 gram is gegaan.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Plaats reactie