GRANDE PUNTO CLUB

De Club voor GP's en EVO's
Het is nu zo sep 05, 2010 22:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?
BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 9:31 
Senior Lid

Goose schreef:
Heb gisteren m'n originele radio teruggeplaatst,

(had onlangs de versterker en woofer etc, al uitgebouwd , opdat ons "hondje" dan meer plaats heeft in de koffer), en heb dus ook zo 'n radio die over de aux funcite beschikt, ...

Nu, een vraagje, zou je op één of andere manier niet een soort handsfree systeem kunnen maken via die aux ? bvb het systeem dat hierboven genoemd wordt, waar je voor 16 euro klaar bent, en dan dat kabeltje in de gsm steken ?

Het zal waarschijnlijk alleen niet mogelijk zijn om automatisch op aux over te schakelen als er een oproep binnenkomt, maar als je de gsm dan bvb opneemt, zou het geluid dan niet via je speakers lopen ?

( de meegeleverde headsets van bvb nokia, die werken ook met zo 'n 3.5 jack plug, en daar zit dan een micro'tje aan, maar je speakers geven dan't geluid ipv de headset)

Dan heb je toch voor niet heel veel geld een handsfree kit ?

je zal enkel snel genoeg moeten zijn , om als je telefoon gaat, naar je aux te gaan en je oproep te beantwoorden :-)

of sla ik de bal hier volledig mis en gaat dit niet werken ?

Niemand die me hierbij kan helpen ???

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 9:50 
VIP member

Ik ben geen techneut dus kan geen oplossing bedenken, misschien kan ik je wel een ideetje aanreiken. Zou het mogelijk zijn een (niet bleutooth) carkit te voorzien van de benodigde aux kabel. Zal je wel een schema nodig hebben van de bekabeling van de gp e.d. en moet knippen plakken.

#93 Sander_Sonja, Dynamic, Duallogic, Psychedelic Azure.

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 11:31 

Ik weet het niet. Heb ook de kabel besteld maar als die niet gaat passen probeer ik de FM transmitter. Denk ik post het hier voor diegenen die geen oplossing hebben........;-)

Goose schreef:
Gewoonik schreef:
En anders is altijd nog volgende optie:

http://www.caliber.nl/product_info.php? ... 33f9f5b263

Kost ca. 29 euries en werkt goed volgens de audiozaak bij mij in de buurt. Ik heb het kabelttje besteld en komt morgen binnen. Kijken of het gaat passen op de standaard Grundig autoradio.

ik hoop voor jou dat het idd goed werkt, als je weet dat zo 'n fm transmitter normaal snel 80 euro kost moet het verschil toch wel ergens zitten, ...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]