Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door SANDER »

Beste allemaal,

Ik denk eraan om mijn gp te laten chippen bij:

http://www.mobile-chiptuning.nl/Chiptun ... 120_pk.htm

is er iemand met ervaring bij dit bedrijf ???

Graag uw reacties.

Sander
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
Gebruikersavatar
NHke
Membre D'Oro
Berichten: 1294
Lid geworden op: vr dec 26, 2008 8:49

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door NHke »

Ik zou zeggen, NIET doen..
Is weer zo iets als ziptuning en alle andere....

Ga naar iemand dat er iets vanaf weet en in het bezit is van een testbank! Laat hem op maat chippen..

Wat mobile en ziptuning doen zijn gewoon 1 standaard map inladen en klaar is kees...

Het bewijs lees je hier maar is..

http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 1&start=60

Bijna onderaan staan de waardes. ze beloven 155pk en 265Nm, en hij had maar 138pk en 235Nm..
Ik durf wedden dat mobile dezelfde map gebruikt als ziptuning..
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door ExTaxi »

ga gewoon naar Squadra Tuning, dan weet je dat je het beste krijgt voor een goeie prijs
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door Sunrise »

...sluit me hierbij aan. Denk dat als je HIER even contact opneemt je veel meer kwaliteit krijgt voor "ongeveer" hetzelfde geld ~]
Dennis Bodamer
Berichten: 4
Lid geworden op: za aug 28, 2010 15:12

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door Dennis Bodamer »

Beste mensen,

Zal me even voorstellen.
Mijn naam is Dennis Bodamer van Mobile Chiptuning.
Allereerst kan ik niet zeggen dat ik het leuk vind dat jullie mijn bedrijf vergelijken met ziptuning. Wij gebruiken niet dezelfde maps als dit bedrijf (dus weddenschap verloren ,sorry nhke) en ten tweede wordt er verteld dat wij geen testbank hebben en geen verstand van zaken hebben. De vraag is overigens wie heeft ervaringen met mct en niet wie wil een negatief verhaal schrijven. Nodig iedereen bij deze uit voor een prof. chiptuning door prof. mensen. Overigens hadden een hoop mensen nog niet eens hun rijbwijs toen wij al chiptuneden. Wij geven zelfs opleidingen in chiptuning.
Ik ken jullie niet en jullie ons bedrijf blijkbaar niet. Bekijk onze website eens wat uitgebreider.
Iedereen mag een mening hebben maar die moet niet ongegrond zijn en op onwaarheden berusten. Wij hebben in tegenstelling tot genoemde collega, twaalf jaar ervaringmet softw. modificaties, en hebben diverse tevreden fiat rijders in ons klanten bestand. Wij zijn serieus met ons vak bezig en doen niets anders dan chiptuning. Ik had dit soort onwaarheden niet verwacht op een leuke site als deze, jammer. Hoe kunnen jullie over onze kwaliteit oordelen als je ons niet kent? Wij zijn overigens meestal de eerste die nieuwe autos voor elkaar hebben in Europa.Wij hebben niet voor niets 150 dealers in ons vaste klanten bestand.
Vriendelijke groet,Dennis :roll:
Gebruikersavatar
Bennie
Membre D'Oro
Berichten: 1558
Lid geworden op: do mei 24, 2007 13:04
Locatie: Nieuwkoop

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door Bennie »

Beste Dennis,

Allereerst, van harte welkom!
Dit topic was mij even ontgaan, maar ik ben heel blij met je duidelijke en correcte antwoord! Vooral voor de gene die inderdaad een negatief antwoord geven zonder te weten waar ze het over hebben.

Zeker de informatie die op jullie site staat geeft al meer aan, dan waar mee vergeleken wordt.

Ik hoop niet dat je de GPC nu als negatief beschouwd. Wellicht kun je sommige wel eens wat meer vertellen over wat chiptunen nu precies inhoud.

Benjamin
Life's too short to drive boring cars
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door evotaxfree »

Dennis Bodamer schreef:Beste mensen,

Zal me even voorstellen.
Mijn naam is Dennis Bodamer van Mobile Chiptuning.
Allereerst kan ik niet zeggen dat ik het leuk vind dat jullie mijn bedrijf vergelijken met ziptuning. Wij gebruiken niet dezelfde maps als dit bedrijf (dus weddenschap verloren ,sorry nhke) en ten tweede wordt er verteld dat wij geen testbank hebben en geen verstand van zaken hebben. De vraag is overigens wie heeft ervaringen met mct en niet wie wil een negatief verhaal schrijven. Nodig iedereen bij deze uit voor een prof. chiptuning door prof. mensen. Overigens hadden een hoop mensen nog niet eens hun rijbwijs toen wij al chiptuneden. Wij geven zelfs opleidingen in chiptuning.
Ik ken jullie niet en jullie ons bedrijf blijkbaar niet. Bekijk onze website eens wat uitgebreider.
Iedereen mag een mening hebben maar die moet niet ongegrond zijn en op onwaarheden berusten. Wij hebben in tegenstelling tot genoemde collega, twaalf jaar ervaringmet softw. modificaties, en hebben diverse tevreden fiat rijders in ons klanten bestand. Wij zijn serieus met ons vak bezig en doen niets anders dan chiptuning. Ik had dit soort onwaarheden niet verwacht op een leuke site als deze, jammer. Hoe kunnen jullie over onze kwaliteit oordelen als je ons niet kent? Wij zijn overigens meestal de eerste die nieuwe autos voor elkaar hebben in Europa.Wij hebben niet voor niets 150 dealers in ons vaste klanten bestand.
Vriendelijke groet,Dennis :roll:
hoi dennis,
neem graag je uitdaging aan.....
tegen een sterk gereduceerd tarief wil ik graag namens het forum mijn 1.3 jtd 85pk/200nm aanbieden voor een chiptuning.
ik zal dan uitgebreid tekst-en fotoverslag uitbrengen op het forum.
wanneer de tuning goed uitpakt is dat de beste reclame die je kunt hebben hier en zullen er waarschijnlijk nog velen volgen.
op die manier kom ik gunstig aan wat extra vermogen en jij aan positieve aandacht................. :mrgreen:
Dennis Bodamer
Berichten: 4
Lid geworden op: za aug 28, 2010 15:12

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door Dennis Bodamer »

Hallo Bennie en Evo Taxfree,
Allereerst bedankt voor jullie sympathieke reactie.
Bennie, ik wil jullie mooie site graag sponseren dmv speciale prijzen voor officiele leden.
Zij moeten dan wel langer dan drie maanden officieel lid zijn van jullie forum/site.
Verder wil ik de punto van Evo tax free gratis tunen als hij een neutraal stukje hierover
op de website site/forum wil plaatsen. Ik wil dan een eerlijke en ongezoute mening waarin hij
zich vrij voelt ook een negatieve ervaring te plaatsen. een rollertestbank run (gratis) is geen
probleem. Mijn gegevens zijn te vinden op mijn website jullie inmiddels welbekend.
Bel of mail mij voor het maken van een afspraak.
Ben trouwens voor mijn vrouw aan het kijken naar een nieuwe punto. Vandaar dat ik jullie site
heb gevonden.
vriendelijk groet,
Dennis
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door evotaxfree »

hoi dennis,
ik wil je heel erg bedanken voor je superaanbod.
uiteraard neem ik die graag aan.
is een afspraak op een zaterdag mogelijk?
zou dan graag a.s. zaterdag willen afspreken.
uiteraard doe ik na afloop uitgebreid verslag inclusief foto-reportage op het forum in mijn eigen topic.
(eventueel in overleg met moderator een nieuw topic?)
een testbankuitdraai vooraf en achteraf zou mooi als "foto-bewijs" kunnen dienen om duidelijk te laten zien wat het verschil is voor en na de tuning.
laat me maar weten of ik a.s. zaterdag welkom ben en op welk tijdstip ik waar moet zijn.
mijn woonplaats is groningen.
Hullie
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: ma aug 30, 2010 3:25

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door Hullie »

kijk een topic die ik ff goed in de gaten ga houden, dat chiptuning lijkt me wel wat...xtra pk's is altijd wel goed :D
Dennis Bodamer
Berichten: 4
Lid geworden op: za aug 28, 2010 15:12

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door Dennis Bodamer »

Hoi evo,
Bel me even aub anders wordt dit een soort email wisseling!
Dat is denk ik niet de bedoeling van dit forum.
Als jullie het niet erg vinden kom ik niet meer terug op dit forum.
Ik denk dat een forum onafhankelijk moet blijven anders doe ik de concurenten,
tekort. Voor vragen kunnen jullie altijd bellen.
Evo zaterdag gaat niet lukken,dan ga ik 14 dagen op vakantie.
Als je me belt tijdens kantoor uren maken we meteen een afspraak voor na mijn vakantie.

Groet,

Dennis
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door Goose »

Super !

Ik wacht de resultaten vol spanning af :-)

Wou enkel dat ik de eerste was die gereageerd had ;-)
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
BennieGTA
Nuovo Arrivato
Berichten: 185
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:07

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door BennieGTA »

Damn, had mijn Tjet ook wel graag laten doen 8)
Grande Punto Tjet Lusso - Skydome - Novitec verlagingsveren - Squadra getuned - 17 inch BBS Lemans replica antraciet - FK logoloze grill - FK donkere koplampen - Abarth ventieldopjes :)
Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door SANDER »

BennieGTA schreef:Damn, had mijn Tjet ook wel graag laten doen 8)
Anders ik wel, ik heb de mobile chiptuning immers geintroduceerd op dit forum. . . Ik zal ook even contact met dennis opnemen om mijn gp te laten chippen mits hij met een mooie prijs komt. Dankzij mij is mobile chiptuning op het forum in de picture gekomen ~]
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
Gebruikersavatar
BennieGTA
Nuovo Arrivato
Berichten: 185
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:07

Re: Chiptuning bij mobile-chiptuning.nl

Bericht door BennieGTA »

Misschien een mooie aanbieding als hij meerdere auto's ineens kan doen?
Grande Punto Tjet Lusso - Skydome - Novitec verlagingsveren - Squadra getuned - 17 inch BBS Lemans replica antraciet - FK logoloze grill - FK donkere koplampen - Abarth ventieldopjes :)
Plaats reactie