Jij rijdt ook wel extreeeeeem zuinig!Bruijst schreef: 1101,1km op 38,57 liters
Verbruik EVO via Spritmonitor
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Ik zie mezelf nog niet in het overzicht staan
Heb ik een bril nodig of is er nog geen tijd geweest om me erbij te zetten
[*](Spoor-N) (2011) 1,3 multijet
Heb ik een bril nodig of is er nog geen tijd geweest om me erbij te zetten
[*](Spoor-N) (2011) 1,3 multijet
Laatst gewijzigd door Spoor-N op do sep 01, 2011 9:53, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Bennink schreef:Jullie zouden mij een groot plezier doen als jullie een regel van de lijst zouden quoten en aanpassen met jullie eigen gegevens... dat voegt wat makkelijker toe.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Zojuist gedaan, zie de post boven de jouwe.
ik had het verzoek niet gezien op pagina twee, vandaar mijn vraag.....
ik had het verzoek niet gezien op pagina twee, vandaar mijn vraag.....
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Ik heb tegenwoordig wat minder tijd dan voorheen en posts wijzigen op m'n HTC is niet zo'n goed idee. Ik zal proberen vanavond ff de lijst bij te werken.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Ik heb het lijstje een update gegeven Er komen steeeeds meer Multijet's bij!
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Autoweek kopte gisteren dat ze 1000 gebruikers hebben van hun versie van Spritmonitor en 1 auto kwam daar erg positief uit: de Punto Evo. Iemand presteert het daar om 3,3/100 te rijden, na 14.000km. Respect! Maar mijn vraag is: wie is dat?
Het is niet bruijst
Het is niet bruijst
Bruijst schreef:Zelfs IK ben benieuwd hoe je dit verbruik op de klokken krijgt...!!! Vertel, hoe krijg ik mijn P-Evo NOG zuiniger?!
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Ene jam2004 toont daar dat hij een stuk van 370 km gemiddeld 1 op 44,44 gereden heeft met zijn punto.
2,25 l op 100km
Jammer voor hem dat de teller niet zuiniger dan 2 l op 100km aangeeft (1 op 50)....
Sja....
2,25 l op 100km
Jammer voor hem dat de teller niet zuiniger dan 2 l op 100km aangeeft (1 op 50)....
Sja....
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Haha inderdaad, idem hier. -] Je wil echt niet weten hoe langzaam (gevaarlijk) er dan over de weg wordt gereden.woubert schreef: Ik denk dat die man mee stept of zo. Ben blij als ik boven de 1 op 20 per tankbeurt ben uitgekomen.
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
1 op 44 haal ik ook wel eens.Thegroov schreef:Ene jam2004 toont daar dat hij een stuk van 370 km gemiddeld 1 op 44,44 gereden heeft met zijn punto.
2,25 l op 100km
Jammer voor hem dat de teller niet zuiniger dan 2 l op 100km aangeeft (1 op 50)....
Sja....
Nadeel is dat ik nooit zolang stuk heb waar ik dat kan halen. Daarna zakt het verbruik weer flink naar beneden omdat ik harder ga rijden.
Maar als je 50 in de vierde versnelling rijdt en de weg en wind ook meehebt dan kan je dat wel redden.
In zwitserland zat ik ook op een gegeven moment op 1 op 45 gemiddeld.
Was bijna alleen maar berg afwaarts dus in de vijfde versnelling, alles los.
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Je kunt hem natuurlijk ook berg op duwen en dan weer naar onder rijden -]
Punto Evo 1.3 Multijet Racing
Racing plus pakket - Blue&Me pakket - Middenarmsteun -
Stoelverwarming - 16" 439 velgen - Tomtom 2 Live
Racing plus pakket - Blue&Me pakket - Middenarmsteun -
Stoelverwarming - 16" 439 velgen - Tomtom 2 Live
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
70 rijden in zijn 5,niet stoppen en zo doorkachelen,dan kom je een heel eindThegroov schreef:Ene jam2004 toont daar dat hij een stuk van 370 km gemiddeld 1 op 44,44 gereden heeft met zijn punto.
2,25 l op 100km
Jammer voor hem dat de teller niet zuiniger dan 2 l op 100km aangeeft (1 op 50)....
Sja....
Wel een sticker ''zondagsrijder'' op je achterklep en de snelweg mijden
Misschien waarschuwingslampen aan,je weet maar nooit welke Alto je wil inhalen
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Ik heb mijn Evo Dieseltje nu 1 jaar. Heb 20.000 km gereden (). Ben zeer tevreden, ook met mijn dealer in Leek.
Ik rij elke dag zo'n 80 km, en ik ga echt niet voor de zuinigheid, ik wil lekker doorrijden, dus meestal 120 km.
Mijn verbruik (gemeten na tanken) is nu gemiddeld ongeveer 1 op 20. Ik heb de indruk dat in de stad rijden zelfs zuiniger is. Op de site van spritmonitor (Duitsland) lees ik dat dat ook het gemiddelde is. Maar ja, het verbruik wijkt wel erg af van het beloofde verbruik, ach dat is wel bekend. Achter een vrachtwagen gaan hangen met 80/90 km, sorry hoor, dat vind ik onzinnig.
Maar goed ik schrijf alles af op mijn eigen zaak, dus kosten zijn niet zo belangrijk voor mij.
Het gebruik volgens de display klopt niet. Ik heb een totaalstand op B die weergeeft dat ik op deze 20.000 km gemiddeld 1 op 2 heb gereden (???????).
Heb nu een Tomtom gekocht, mijn oude Nuvi was een ramp. Gisteren de houder opgehaald bij de dealer. Hadden ze de verkeerde besteld, maar gaven me wel netjes een goede houder die meekomt met de nieuwe Totom die ze (veel te duur vind ik) verkopen. Was geen enkel probleem. Super. En die Tomtom is geweldig, HD live traffic (1 jaar lang gratis), daar heb ik 'm ondermeer voor gekocht.
Bij de Saturn, 199 euri. Mijn Nuvi wou ik eerst uit het raam gooien maar heb 'm nu via marktplaats verkocht voor 35 euro.
Ik heb wel 1 klacht over de Evo. Ik heb rode bekleding, mooi, maar aan de bestuurders kant slijt het erg snel terwijl ik er maar zelden op leun. Ben benieuwd of iemand hier daar ook ervaring mee heeft.
Maar goed, dealer heeft er een foto van gemaakt en ze sturen het op naar Fiat. Afwachten dus.
Ik rij elke dag zo'n 80 km, en ik ga echt niet voor de zuinigheid, ik wil lekker doorrijden, dus meestal 120 km.
Mijn verbruik (gemeten na tanken) is nu gemiddeld ongeveer 1 op 20. Ik heb de indruk dat in de stad rijden zelfs zuiniger is. Op de site van spritmonitor (Duitsland) lees ik dat dat ook het gemiddelde is. Maar ja, het verbruik wijkt wel erg af van het beloofde verbruik, ach dat is wel bekend. Achter een vrachtwagen gaan hangen met 80/90 km, sorry hoor, dat vind ik onzinnig.
Maar goed ik schrijf alles af op mijn eigen zaak, dus kosten zijn niet zo belangrijk voor mij.
Het gebruik volgens de display klopt niet. Ik heb een totaalstand op B die weergeeft dat ik op deze 20.000 km gemiddeld 1 op 2 heb gereden (???????).
Heb nu een Tomtom gekocht, mijn oude Nuvi was een ramp. Gisteren de houder opgehaald bij de dealer. Hadden ze de verkeerde besteld, maar gaven me wel netjes een goede houder die meekomt met de nieuwe Totom die ze (veel te duur vind ik) verkopen. Was geen enkel probleem. Super. En die Tomtom is geweldig, HD live traffic (1 jaar lang gratis), daar heb ik 'm ondermeer voor gekocht.
Bij de Saturn, 199 euri. Mijn Nuvi wou ik eerst uit het raam gooien maar heb 'm nu via marktplaats verkocht voor 35 euro.
Ik heb wel 1 klacht over de Evo. Ik heb rode bekleding, mooi, maar aan de bestuurders kant slijt het erg snel terwijl ik er maar zelden op leun. Ben benieuwd of iemand hier daar ook ervaring mee heeft.
Maar goed, dealer heeft er een foto van gemaakt en ze sturen het op naar Fiat. Afwachten dus.
Laatst gewijzigd door fra-boy op wo dec 07, 2011 7:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4980
- Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31
Re: Verbruik EVO via Spritmonitor
Hoop dat ze die bekleding snel oplossen
Dat van die trip B komt omdat je meer dan 9999 km gereden heb, dan slaat de berekening op tilt ~]
Dat van die trip B komt omdat je meer dan 9999 km gereden heb, dan slaat de berekening op tilt ~]