Fiat Wintercheck 22 & 23 november 2013

Kijk hier voor nieuws over Fiat.
Gebruikersavatar
Anyways
Senior Stato
Berichten: 657
Lid geworden op: ma jun 03, 2013 21:38
Locatie: Groningen-city

Re: Fiat Wintercheck 22 & 23 november 2013

Bericht door Anyways »

Mijn GP is ook weer door de test. .) En ook een setje handschoenen gekregen.

De enige opmerking was dat mijn banden af zijn met 2,6 / 2,7 / 1,8 / 1,5mm maar dat wist ik al :P
Morgen komt er een AP-schroefset van Eeuwe onder en dan zetten we ook gelijk de winterbandjes er onder.
Dus maar vast sparen voor nieuwe banden (en misschien ook velgen.. )
.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.


Afbeelding
damted
Senior Stato
Berichten: 572
Lid geworden op: zo jun 17, 2012 16:39

Re: Fiat Wintercheck 22 & 23 november 2013

Bericht door damted »

meloenie schreef:Ik heb ook maar even geregistreerd dan krijg je voucher. Stelt allemaal niet veel voor wat ze doen natuurlijk.
Scheelt mij vooral het zelf insmeren van de deur rubbers :)
Helemaal met je eens, de meeste zaken doe je vaak al zelf als je een beetje gevoel voor techniek hebt.
Maar het is ook een vorm van klantenbinding en een gratis muts of ander presentje is ook leuk.
GP 1.4 8V 2006 3 deurs zwart.
Gebruikersavatar
Anyways
Senior Stato
Berichten: 657
Lid geworden op: ma jun 03, 2013 21:38
Locatie: Groningen-city

Re: Fiat Wintercheck 22 & 23 november 2013

Bericht door Anyways »

damted schreef:
meloenie schreef:Ik heb ook maar even geregistreerd dan krijg je voucher. Stelt allemaal niet veel voor wat ze doen natuurlijk.
Scheelt mij vooral het zelf insmeren van de deur rubbers :)
Helemaal met je eens, de meeste zaken doe je vaak al zelf als je een beetje gevoel voor techniek hebt.
Maar het is ook een vorm van klantenbinding en een gratis muts of ander presentje is ook leuk.
ik kreeg er zelfs nog een kop koffie en een bakje erwtensoep bij :) Zo had ik gelijk de lunch weer binnen!
.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.


Afbeelding
Gebruikersavatar
eBoonstra
Senior Stato
Berichten: 753
Lid geworden op: ma dec 03, 2012 9:24
Locatie: Ooststellingwerf
Contacteer:

Re: Fiat Wintercheck 22 & 23 november 2013

Bericht door eBoonstra »

Vanochtend toch maar even de wintercheck laten uitvoeren. Kostte me nog geen 45 minuten, terwijl ik ondertussen lekker genoten heb van een cappuccino met een kopje erwtensoep. Top service van auto Egberts te Leeksterhout! ~~ Bij mij kwamen de volgende punten boven water: KVS dop gescheurt (?!?!, meteen nieuwe besteld), slechte accu (ze startte al slecht deze week toen het vroor), remblokken voor zijn aan vervanging toe (lang leve circuit) en de voorbanden zit nog maar 2mm profiel op (lang leve veel vermogen, dit is mijn tweede set voorbanden dit jaar al :-] ). Dus, zodra ze in de winterstalling staat heb ik weer wat te doen :)
Fryslân | JOVD/VVD

BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)

Op zoek naar een perfecte schroefset? :)
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Fiat Wintercheck 22 & 23 november 2013

Bericht door Sunrise »

eBoonstra schreef:.....remblokken voor zijn aan vervanging toe (lang leve circuit) en de voorbanden zit nog maar 2mm profiel op (lang leve veel vermogen, dit is mijn tweede set voorbanden dit jaar al :-] ).
:shock: :shock: wtf....

Hebben de remblokken dit voorjaar voor het eerst vervangen na ruim 80.000km en in die 4,5 jaar dat we "La Bella" nu hebben zijn dit voorjaar voor het eerst 2 nieuwe zomer voorbanden eronder gegaan en vorige week voor het eerst 2 nieuwe winter voorbanden.

Toch doen we ieder jaar Zandvoort en dit jaar zelfs ookal op Zolder geweest.... -] -]
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Fiat Wintercheck 22 & 23 november 2013

Bericht door RaydeJee »

Ik geloof dat Eeuwe zeer serieus rond gaat met de GP en dan is een setje er zo aan. 8)
Zelf ben ik niet geweest bij de Wintercheck, geen tijd blabla... zelf van de week de deurrubbers maar even insmeren. :D
Gebruikersavatar
eBoonstra
Senior Stato
Berichten: 753
Lid geworden op: ma dec 03, 2012 9:24
Locatie: Ooststellingwerf
Contacteer:

Re: Fiat Wintercheck 22 & 23 november 2013

Bericht door eBoonstra »

Mjoah. Ik heb nu iets meer dan 33000km met de auto gereden. En als ik rijd, dan rijd ik ook niet rustig. Op het circuit word ik gek en ook mag ik graag stoplichtsprintjes doen. En gewoon omdat ik het leuk vind kleur ik het asfalt wel eens in.

Afbeelding

Dit is overigens met een andere auto van me, en dit is met mijn overwinteringsauto (waarbij ik dus geen thuisbrengertje meer bij heb):

rUCS2dVqolA

Leuke bezigheid 8)
Fryslân | JOVD/VVD

BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)

Op zoek naar een perfecte schroefset? :)
Gebruikersavatar
stfn
Nuovo Arrivato
Berichten: 165
Lid geworden op: vr sep 13, 2013 14:24
Locatie: Regio Rotterdam

Re: Fiat Wintercheck 22 & 23 november 2013

Bericht door stfn »

Zojuist terug van de check, gelukkig mankeert de GP niks :D
Helaas waren de handschoenen op, dus kreeg een mooie sjaal mee
Grande Punto T-Jet Sport
Gebruikersavatar
petje
Nuovo Arrivato
Berichten: 52
Lid geworden op: za aug 06, 2011 21:19
Locatie: emmeloord

Re: Fiat Wintercheck 22 & 23 november 2013

Bericht door petje »

Ben ook geweest voor de wintercheck,met mijn pevo (2011)
Vrijdag middag bij tiem tiems emmeloord.
Alles was goed aan de pevo , rij toch veel km's maar olie peil was nog steeds goed.
Na een kopje koffie paar handschoenen gekregen en nieuwe kalender 2014.
Kan de pevo weer de winter door. ~~
black_pearl
Nuovo Arrivato
Berichten: 80
Lid geworden op: do feb 07, 2013 11:44

Re: Fiat Wintercheck 22 & 23 november 2013

Bericht door black_pearl »

afgelopen is de zwarte schorpioen voor de wintercheck bij prins geweest en ze is er klaar voor :D en mooie muts erbij gekregen die verdomd lekker warm is :D
Plaats reactie