Grande Punto Abarth SS
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Jij verwart het koppel met de pk's. Ook de T-JET heeft het maximum vermogen bij 5000 toeren, het maximum koppel ligt bij 2000 toeren.fra-boy schreef:Volgens mij is het een ander type Turbo gecombineerd met een ander motormanagement. Maar ik ben niet de techneut van deze site . Zo komt het volle vermogen (overigens niet veel meer dan de T-jet) pas vrij bij 5000 toeren. En dat terwijl het volle vermogen van de T-jet al bij 2000 toeren vrijkomt. Dat moet toch een geheel andere rijervaring zijn. En ik vind de acceleratiecijfers van de Abarth toch tegenvallen. Hij zal in ieder geval heel wat meer gaan kosten dan de T-jet................
Oops Ik bedoelde inderdaad het koppel, zie je wel dat ik geen techneut benWouter81 schreef:Jij verwart het koppel met de pk's. Ook de T-JET heeft het maximum vermogen bij 5000 toeren, het maximum koppel ligt bij 2000 toeren.fra-boy schreef:Volgens mij is het een ander type Turbo gecombineerd met een ander motormanagement. Maar ik ben niet de techneut van deze site . Zo komt het volle vermogen (overigens niet veel meer dan de T-jet) pas vrij bij 5000 toeren. En dat terwijl het volle vermogen van de T-jet al bij 2000 toeren vrijkomt. Dat moet toch een geheel andere rijervaring zijn. En ik vind de acceleratiecijfers van de Abarth toch tegenvallen. Hij zal in ieder geval heel wat meer gaan kosten dan de T-jet................
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
En volgens mij is daar het eerste filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=H6ZOJtz79mA
Autocar heeft al met de Abarth Grande Punto SS gereden en daar waren ze behoorlijk positief over de Abarth. Enkele highlights:
“It’s the Essesse that really goes, though. Lowered some more, fitted with race seats and that 180bhp engine, it feels really fast and special (…) Three things instantly impress: the all-round performance of the diminutive 1.4 litre turbo engine, the precision of the steering and the lack of torquesteer (…) The Essesse is definitely worth the money: you get a better-looking “evoâ€
http://www.youtube.com/watch?v=H6ZOJtz79mA
Autocar heeft al met de Abarth Grande Punto SS gereden en daar waren ze behoorlijk positief over de Abarth. Enkele highlights:
“It’s the Essesse that really goes, though. Lowered some more, fitted with race seats and that 180bhp engine, it feels really fast and special (…) Three things instantly impress: the all-round performance of the diminutive 1.4 litre turbo engine, the precision of the steering and the lack of torquesteer (…) The Essesse is definitely worth the money: you get a better-looking “evoâ€
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
dat zijn de 2 kleuren (die je ook ziet) die speciaal gemaakt zijn voor de T-jet reclame...(de kleuren van de italiaanse vlag) alleen mist hier de kleur waar iedereen blijkbaar op kickt.... de wittebartike schreef:leuk filmpje!
die groene kleur is ook wel speciaal
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Re: Grande Punto Abarth SS
Ik vraag me af... Zou de Multi-Air ook z'n weg vinden naar de GP Abarth? Zou leuk zijn... een 170 pk-versie en een Esseesse met 195pk
Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
En een Prius...
Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
En een Prius...
Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose