Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
- Carlo Abarth
- Junior Stato
- Berichten: 396
- Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
- Locatie: Zevenaar
- Contacteer:
- Carlo Abarth
- Junior Stato
- Berichten: 396
- Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
- Locatie: Zevenaar
- Contacteer:
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
Hebben ze hem ook in een normale "500 kleur"?
Dat geeft meer effect aan het stoplicht als die gozer in die snelle BMW het moet afleggen.
Bruno
Dat geeft meer effect aan het stoplicht als die gozer in die snelle BMW het moet afleggen.
Bruno
- Sunrise
- Dedito
- Berichten: 7609
- Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
- Locatie: Het mooie Brabantse Land
- Contacteer:
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
vind je dat al heftig moet je in de UK kijken wat daar iemand van het Abarth-forum van plan is met z'n Abarth 500, da's pas een serieuze aanpassing .) :
G-Tech - GP / R 1.6:
Engine rebored to 1600
G-Tech Roller bearing Turbo
9.4:1 Forged pistons
Titanium H-beam conrods
Larger fuel injectors
Two new intercoolers
Silicone boost tubes
Sports air filter
Exhaust system complete with 70mm G-Tech rear box, 70mm stainless steel Y pipe, 200 cell sports cat
Replacement fuel pressure regulator
Custom G-Tech ECU
Stronger clutch
Single Mass Flywheel
Iridium Spark Plugs
Custom ground camshafts
Ported Cylinder Head
Exhaust temperature gauge
Quaife LSD
G-TECH 4 piston brake system with 305mm front brake discs.
Resultaat:
295 hp / 379 nm torque
Dan zul je toch echt wel iets in Ferrari rood nodig hebben bij het stoplicht
G-Tech - GP / R 1.6:
Engine rebored to 1600
G-Tech Roller bearing Turbo
9.4:1 Forged pistons
Titanium H-beam conrods
Larger fuel injectors
Two new intercoolers
Silicone boost tubes
Sports air filter
Exhaust system complete with 70mm G-Tech rear box, 70mm stainless steel Y pipe, 200 cell sports cat
Replacement fuel pressure regulator
Custom G-Tech ECU
Stronger clutch
Single Mass Flywheel
Iridium Spark Plugs
Custom ground camshafts
Ported Cylinder Head
Exhaust temperature gauge
Quaife LSD
G-TECH 4 piston brake system with 305mm front brake discs.
Resultaat:
295 hp / 379 nm torque
Dan zul je toch echt wel iets in Ferrari rood nodig hebben bij het stoplicht
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4980
- Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
Leuk hoor, maar dan kan ie alleen zijn voorbanden mee oproken veel te veel voor de voorwielen -]
- Sunrise
- Dedito
- Berichten: 7609
- Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
- Locatie: Het mooie Brabantse Land
- Contacteer:
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
daarom volgen wij van het Abarth-forum deze veranderingen ook op de voet. Wij zijn benieuwd namelijk wat er nog meer vervangen moet gaan worden wat niet sterk genoeg zal zijn (banden, versnellingsbak, enz.) voor zulke "streken" ~]Giovanni Tutore schreef:Leuk hoor, maar dan kan ie alleen zijn voorbanden mee oproken veel te veel voor de voorwielen -]
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
Hij zet er wel een LSD op, dus t zal niet alleen maar rook zijn, maar bijna 300pk is wel veel voor alleen de voorwielen. Ik vraag me alleen af hoe zo'n ding dagelijks rijdbaar gaat zijn. Om aan dat vermogen te komen heb je nogal een enorme turbo nodig en dat spoolt natuurlijk voor geen meter bij normale toerentallen Zeker niet in combo met de nog lagere compressie.
MY08 - 1.3 MultiJet 90pk - New Orleans Blue - 17" Wipe Out -
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4980
- Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
Een LSD zorgt er alleen maar voor dat de wielen t.o.v. elkaar niet te veel afwijken. Als ze beide spinnen wordt er niet ingegrepen
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
LSD? Ik dacht dat dat voor heel wat andere dingen zorgde? *ziet sterretjes*
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
Klopt, maar meestal is het één wiel dat enthousiast rubber wegschroeit en één wiel dat geen vermogen krijgt. Met een sper heb je iig maximaal vermogen op beide wielen Maar 300 pk is en blijft erg veel.Giovanni Tutore schreef:Een LSD zorgt er alleen maar voor dat de wielen t.o.v. elkaar niet te veel afwijken. Als ze beide spinnen wordt er niet ingegrepen
MY08 - 1.3 MultiJet 90pk - New Orleans Blue - 17" Wipe Out -
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
Prijs?
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.
Alfa Romeo Guilietta QV.
Alfa Romeo Guilietta QV.
- Carlo Abarth
- Junior Stato
- Berichten: 396
- Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
- Locatie: Zevenaar
- Contacteer:
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
Die gaat volgens geruchten de 40 mille overstijgen... Een aardig prijsje voor een grote-mensen-kart. Maar hij blijft extreem gaaf!
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4980
- Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
Ik denk niet dat die versie "street legal" isscoop schreef:LSD? Ik dacht dat dat voor heel wat andere dingen zorgde? *ziet sterretjes*
- Sunrise
- Dedito
- Berichten: 7609
- Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
- Locatie: Het mooie Brabantse Land
- Contacteer:
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
zoeken we nog uit maar misschien dat dit in de UK wel "street-legal" isGiovanni Tutore schreef:Ik denk niet dat die versie "street legal" is
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4980
- Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31
Re: Heftig: Abarth 500 “695 Tributo Ferrari”
Nee Sunrise, in Engeland doen ze al moeilijk over een stikkie laat staan d-lysergzuurdiethylamide