Sparta terug bij Fiat

Kijk hier voor nieuws over Fiat.
Plaats reactie
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Sparta terug bij Fiat

Bericht door jpkramer »

Vanaf het volgende voetbalseizoen rijden de spelers en staf van Sparta Rotterdam in Fiats en Alfa Romeo’s. Tot 30 juni rijdt de voetbalclub nog in Hyundai’s. Door het partnerschap met de Fiat Group keert Sparta terug bij het eerste automerk dat de club ooit sponsorde.
De zestig nieuwe auto’s worden geleverd door het Rotterdamse Autobedrijf De Beer en geleast bij het eveneens in Rotterdam gevestigde Lease2Move. Momenteel is Business Lease de lessor voor de club. Lease2Move is door Fiat aangedragen om de auto’s te beheren, zegt een woordvoerder van Sparta Rotterdam.
Bron: Automotive Online
Gebruikersavatar
Sander_Sonja
Senior Stato
Berichten: 852
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 12:17
Locatie: Almere

Re: Sparta terug bij Fiat

Bericht door Sander_Sonja »

Mischien moet ik gaan voetballen bij sparta, kan ik ook een nieuwe fiat rijden. Ik kan alleen niet voetballen.
En bij mijn werkgever (rtl, die van de televee) staan twee evo's zonder kenteken maar met Xfactor bestickering in de parkeergarage. Ik weet niet of ze om te winnen zijn of voor de productie...Ik zal eens plaatjes schieten.
- :) Ik begrijp alleen wat je zegt, niet wat je bedoeld :) -
#93 Sander_Sonja, Dynamic, Duallogic, Psychedelic Azure.

Afbeelding
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Sparta terug bij Fiat

Bericht door jpkramer »

Sander_Sonja schreef:Mischien moet ik gaan voetballen bij sparta, kan ik ook een nieuwe fiat rijden. Ik kan alleen niet voetballen.
En bij mijn werkgever (rtl, die van de televee) staan twee evo's zonder kenteken maar met Xfactor bestickering in de parkeergarage. Ik weet niet of ze om te winnen zijn of voor de productie...Ik zal eens plaatjes schieten.
Ben benieuwd welke versie. Op www.xfactor.nl en tijdens X Factor kun je een Punto Evo winnen, ze tonen deze auto
Afbeelding

Op internet staat echter het volgende:
"X FACTOR mag iemand gelukkig maken met een gloednieuwe Fiat Punto Evo 1.2 Active ter waarde van 12495 euro."

Ze tonen een Sport uitvoering, maar je kunt dus de goedkoopste versie winnen :evil:
Gebruikersavatar
Sander_Sonja
Senior Stato
Berichten: 852
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 12:17
Locatie: Almere

Re: Sparta terug bij Fiat

Bericht door Sander_Sonja »

Ik heb een blauwe en een grijze zien staan, die witte niet. Je zal hem winnen....kun je eerst alle stickers gaan verwijderen :)
- :) Ik begrijp alleen wat je zegt, niet wat je bedoeld :) -
#93 Sander_Sonja, Dynamic, Duallogic, Psychedelic Azure.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ChickenBoy
Berichten: 7
Lid geworden op: ma dec 21, 2009 22:05
Locatie: Heerhugowaard

Re: Sparta terug bij Fiat

Bericht door ChickenBoy »

Sander_Sonja schreef:Ik heb een blauwe en een grijze zien staan, die witte niet. Je zal hem winnen....kun je eerst alle stickers gaan verwijderen :)
Nou dat heb ik wel voor een gratis Evo over hoor! :-]
2008 Grande Punto 1.4 T-jet sport 120 5d New Oreans blue
Plaats reactie