Interscope inbouwen Punto Racing 2014

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto 2012.
Plaats reactie
Rooog
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 25, 2015 21:06

Interscope inbouwen Punto Racing 2014

Bericht door Rooog »

Hallo,

Sinds 2 weken in het bezig van een nieuwe Punto Racing.
Nu vroeg ik me af of er in het huidige model ook de mogelijkheid is om een interscope achteraf in te bouwen?
Gebruikersavatar
Kingpin
Junior Stato
Berichten: 375
Lid geworden op: za mei 31, 2014 17:08

Re: Interscope inbouwen Punto Racing 2014

Bericht door Kingpin »

Het is mogelijk , maar niet aan te raden .

Onderdelen zijn te duur , en je hebt veel meer aan een zelf samen gesteld systeem wat ook goedkoper is.
Gebruikersavatar
AlexAbarth
Junior Stato
Berichten: 210
Lid geworden op: vr dec 19, 2014 12:03

Re: Interscope inbouwen Punto Racing 2014

Bericht door AlexAbarth »

ja het is mogelijk.

Maar je speakers vervangen door goede aftermarket speakers en eventueel een kleine actieve subwoofer inbouwen levert meer op en kost minder
Abarth Punto Evo

Afbeelding

Golfen is knikkeren voor mensen die te lui zijn om te bukken
Rooog
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 25, 2015 21:06

Re: Interscope inbouwen Punto Racing 2014

Bericht door Rooog »

Waar moet ik dan aan denken qua prijs bij de interscope?
Ben iemand die houd van mooi geïntegreerd en qua geluid hoef ik m'n ramen er niet uit te blazen.

Is het trouwens alleen een kwestie van de subwoofer achterin te monteren of moet er nog meer aangesloten worden?
Ik heb nu de standaard B&M met 6 speakers

En als ik toch aftermarket wil laten inbouwen... tips voor een goede partij in de omgeving Utrecht?
Gebruikersavatar
AlexAbarth
Junior Stato
Berichten: 210
Lid geworden op: vr dec 19, 2014 12:03

Re: Interscope inbouwen Punto Racing 2014

Bericht door AlexAbarth »

als je de kabel rechts achter in de kofferbak hebt liggen is het misschien nog een aardige optie om de Interscope subwoofer er in te hangen. maar het Interscope systeem werkt met een losse versterker achter het dashboard tussen de radio en de speakers. dus ook die zal gemonteerd moeten worden wil je echt het Interscope systeem er in hebben. en bij een losse verserker hoort een andere kabelboom. en aangezien dat allemaal achter het dashboard zit en moeilijk bereikbaar is is het een nogal prijzige aangelegenheid.

Ik had in mijn Mondeo met het standaard Ford Premium audio systeem met 4 speakers een beter geluid dan met 6 speakers en een sub van het Interscope systeem
Abarth Punto Evo

Afbeelding

Golfen is knikkeren voor mensen die te lui zijn om te bukken
Plaats reactie