Fiat Ruesink Doetinchem

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lezzurtjet
Nuovo Arrivato
Berichten: 22
Lid geworden op: zo jun 29, 2014 21:06
Locatie: Doesburg

Fiat Ruesink Doetinchem

Bericht door Lezzurtjet »

Aan de hand van mijn kenteken en chassis nr bestelden ze de rode emblemen voor voor en achter.

Voor achter kreeg ik de goede, voor voor gaven ze me een achterembleem vd EVO.

Blijkt dus kats de verkeerde te zijn, was geen punt ze zouden de goede voor me bestellen.

Het mooie ervan is, ze namen de verkeerde niet meer aan, want anders zou het maar bij hun liggen werd verteld

door de magazijnbeheer (Theo). En dat terwijl ik de emblemen net weekje thuis had liggen en de bon ervan nog had. :twisted: SPAM!

Afbeelding
Done:

Ledkentekenverlichting - Openluchtfilter - Rode Remklauwen - Dumpvalve (Bonalume) - Blinderen - Cupra onderlip - MS Design grill voor en achterbumper - Eibach verlagingsveren

To Do:

Chippen - Chrome Spiegelkappen
Gebruikersavatar
BramvE
Junior Stato
Berichten: 488
Lid geworden op: di feb 11, 2014 9:11
Locatie: Arnhem

Re: Fiat Ruesink Doetinchem

Bericht door BramvE »

daar hoef je echt niet mee akkoord te gaan, verkeerde levering moeten ze gewoon terugnemen. Bovendien heb je je consumentenrecht waarbinnen je zonder opgaaf van redenen binnen een X periode de boel mag terugsturen?
Fiat Bravo MultiAir 140 Sport Underground Grey
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lezzurtjet
Nuovo Arrivato
Berichten: 22
Lid geworden op: zo jun 29, 2014 21:06
Locatie: Doesburg

Re: Fiat Ruesink Doetinchem

Bericht door Lezzurtjet »

BramvE schreef:daar hoef je echt niet mee akkoord te gaan, verkeerde levering moeten ze gewoon terugnemen. Bovendien heb je je consumentenrecht waarbinnen je zonder opgaaf van redenen binnen een X periode de boel mag terugsturen?
Ik ging er ook zeker niet mee akkoord, ik had het ze ook duidelijk gemaakt wat ik er van vond.

maar hij stond erop dat ze het niet terug namen, dus had ik er bonje gemaakt en ben er nu klaar mee :lol:
Done:

Ledkentekenverlichting - Openluchtfilter - Rode Remklauwen - Dumpvalve (Bonalume) - Blinderen - Cupra onderlip - MS Design grill voor en achterbumper - Eibach verlagingsveren

To Do:

Chippen - Chrome Spiegelkappen
Plaats reactie