Geef je dealer een rapportcijfer

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
vinnie1985
Junior Stato
Berichten: 219
Lid geworden op: di okt 09, 2007 15:07
Locatie: Eijsden

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door vinnie1985 »

Auto Biermans BV Maastricht

ik geef de hem een 9

altijd vriendelijk
goede service
geeft goed advies
Verlaagde GP 1.4 16v Starjet Racing Metalic blauw 3 deurs
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door Giovanni Tutore »

Tjonge Hannes, je kunt het toch maar treffen. Maar met elk verhaal erbij. Ik begrijp nu echt helemaal niet meer dat die figuren nog bestaan.
Gebruikersavatar
puntosport
Nuovo Arrivato
Berichten: 92
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 10:07
Locatie: Heemstede

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door puntosport »

een hele vette 10 voor fiat JOREN te Hillegom.

Waarom? lees dit maar, http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... f=8&t=4388
rode Grande Punto sport 1.4 16v bluetooth 2006
Gebruikersavatar
tnx
Senior Stato
Berichten: 692
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 19:32
Locatie: nieuwkoop + oosterend
Contacteer:

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door tnx »

autowinkel woerden

in het al gemeen een dikke 8
Evo Racing wit 105 pk
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nick85
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 20, 2009 18:38
Locatie: Echt
Contacteer:

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door Nick85 »

Auto bergrijf Lennaerts Roermond

Werkplaats onderhoud: 8
Verkoop: 8.5
Aflevering (uitleg): 9

IK ben zeer tevreden over deze dealer
Fiat Grande Punto 1.4 16V T-jet sport 5drs Exotica Red
Site met foto's www.nickmeuwissen.nl
Gebruikersavatar
jeroengt
Junior Stato
Berichten: 471
Lid geworden op: zo mar 11, 2007 10:31
Locatie: Ede

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door jeroengt »

auto kuyer veenendaal 8
ik wordt daar altijd erg goed geholpen
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door ripeba »

ripeba schreef:
tonyvandenbroek schreef:
Lennaerts blijft voor mijn een TOP dealer.
Ben het volledig met je eens Tony, Lennaerts heeft (in de korte periode dat ik er ervaring mee heb) een erg betrouwbare indruk gemaakt en verdient het predicaat TOP dealer volledig. Dit ondanks mijn 7,5 voor het onderdeel receptie, hetgeen ik overigens best nog een heel goed cijfer vind, maar misschien ben ik wel zuiniger met hoge cijfers geven dan anderen hier op het forum. Ik geef trouwens een 9 voor de verkoop en 8,5 voor de werkplaats.
Ik vind de motivering c.q. het verhaal achter het cijfer veel belangrijker dan alleen een 7 of een 8. Zoals ik al eerder schreef, mijn bevinding kan een incident zijn geweest, zo ja, zal ik een volgende keer ook niet nalaten dit te melden. Zo niet is mijn bevinding toch misschien een aandachtspunt waar de dealer zijn voordeel mee kan behalen. Ik hoop hiermee de nodige duidelijkheid verschaft te hebben.
Beloofd is beloofd.
Deze week bij dealer geweest en ik kan nu mijn oordeel over de receptie met een gerust hard aanpassen, de 7,5 wordt een 8,5. Balie was bemand en je wordt keurig te woord gestaan met duidelijke uitleg over wat met auto gebeurd is. Monteur werd er nog bij gehaald.
Prima service dus.
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Rjdielemans
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 14:48
Locatie: Wieringerwerf

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door Rjdielemans »

Falco Denhelder

Verkoop= 9 omdat ze er wel zijn maar zich niet opdringen als je vervolgens aangeeft dat je intresse hebt nemen ze uitgebreid de tijd voor je kopje koffie erbij neem rustig de tijd beslis vandaag nog maar niet denk goed na je koopt niet elke dag een nieuwe auto dat is wat de verkoper zei (edwin bedankt)Ben daar in totaal voor dat ik de auto kocht 3x geweest we hebben zelf besloten en er is niks opgedwongen ... In deze 3 keer dat we daar geweest zijn zijn we elke keer keurig behandeld en geen enkele keer ook maar het gevoel gehad dat we overkwamen als zeuren ofzo ...

Aflevering=7,5 dit cijfer bazeer ik op het feit dat de auto zeer stoffig was de ramen vet en de stickerafdrukken van het transport op de deur en de achterklep er nog steeds zaten het is geen ramp maar het zijn net de punje's op de I (aan de andere kant ben ik wel heel blij dat ze haar niet door de krasstraat hebben gegooid dat had ik nog veel erger gevonden

Werkplaats = onbekend ik ben daar nog niet geweest moet vrijdag voor een sofware update en wat informatie maar mijn eerste indrukken van deze fiat dealer zijn zeer goed ook van de mensen om me heen hoor ik zeer goede resultaten over de fiat Denhelder dus ik neem aan dat het dan waarschijnlijk een van de weinige Falco dealers is die wel goed is (tenminste als je de meeste recenties leest over Falco moet je het maar net treffen ) en dat hebben we !!
er zijn maar een paar dingen belangrijk .......
ElSjiepo
Junior Stato
Berichten: 452
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:47
Locatie: Heiloo

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door ElSjiepo »

Eerste dealer waar ik kwam met mijn GP was Autodrome Groningen voor de eerste beurt en een tik bij het rechter voorwiel. Waardeloze dealer, receptie niet bemand, kreeg een GP 1.4 8v mee als leenauto (nouja, huurauto, voor 22 eu per dag), wat op zich een prima auto was. Uiteraard nadat ik een kwartier had gewacht voordat er een receptiemedewerker beschikbaar was. Weinig vriendelijk was de beste man 'geef je sleutel maar, dit is de sleutel van je leenauto, die staat voor de deur. We bellen wel.'. En inderdaad, 's middags belde de beste man met als oplossing voor de tik 'nieuwe veren, nieuwe schokdempers, wat bevestigingsmateriaal, 3 uurtjes sleutelen, 490eu (ofzoiets)'. Besloten om een second opinion te vragen bij een andere dealer, dus de auto meegenomen. Thuis er eens naar gekeken met m'n pa en schoonvader (heeft een eigen garage gehad, dus enige kennis van zaken was paraat) en zonder enige kosten is de tik al 10.000km spoorloos... Kortom: receptie: 5, monteurs 3. Die snappen er blijkbaar helemaal niks van... Ohja, deze dealer is inmiddels failliet (en dat lijkt me niet meer dan terecht).

Tweede dealer is Falco Alkmaar. Eerst een keertje geweest voor een proefrit, geen probleem, zelfs een showroommodel omgetoverd tot demo-auto, speciaal voor mij (helaas stond ie nog in transportmodus, dus geen radio e.d.). Verkoper was vriendelijk en zeker niet opdringerig. Al met al krijgt de verkoop dus een 7,5.

Afgelopen zaterdag geweest voor een technische storing, aldus de boordcomputer. Direct geholpen en na een minuut of 20 kreeg ik de sleutel terug met de mededeling 'er moest even een update op het motormanagement, hij is weer klaar en het lampje is uit. Er zijn geen kosten voor u.'. En inderdaad, het lampje was uit en ik reed weg zonder iets te betalen. Prima natuurlijk, ware het niet dat binnen 15km het lampje weer brandde. Morgen gaat ie weer terug, dus daarna zal ik m'n oordeel aanpassen. Voorlopig hou ik het op op een 5 voor de monteurs.
Gebruikersavatar
Bennie
Membre D'Oro
Berichten: 1558
Lid geworden op: do mei 24, 2007 13:04
Locatie: Nieuwkoop

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door Bennie »

tnx schreef:autowinkel woerden

in het al gemeen een dikke 8
Ook ik moest hier nog een reactie neer zetten. En dat gaat ook over deze dealer.

Wat betrefd de after sales voor mij een dikke 9,5.
Er is perfect voor mn GP gezorgd de laatste keer, ze mocht zelfs binnen overnachten!

Over de afdeling verkoop kan ik nog niets melden, daar heb ik nog geen ervaring mee.
Life's too short to drive boring cars
ElSjiepo
Junior Stato
Berichten: 452
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:47
Locatie: Heiloo

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door ElSjiepo »

ElSjiepo schreef:Eerste dealer waar ik kwam met mijn GP was Autodrome Groningen voor de eerste beurt en een tik bij het rechter voorwiel. Waardeloze dealer, receptie niet bemand, kreeg een GP 1.4 8v mee als leenauto (nouja, huurauto, voor 22 eu per dag), wat op zich een prima auto was. Uiteraard nadat ik een kwartier had gewacht voordat er een receptiemedewerker beschikbaar was. Weinig vriendelijk was de beste man 'geef je sleutel maar, dit is de sleutel van je leenauto, die staat voor de deur. We bellen wel.'. En inderdaad, 's middags belde de beste man met als oplossing voor de tik 'nieuwe veren, nieuwe schokdempers, wat bevestigingsmateriaal, 3 uurtjes sleutelen, 490eu (ofzoiets)'. Besloten om een second opinion te vragen bij een andere dealer, dus de auto meegenomen. Thuis er eens naar gekeken met m'n pa en schoonvader (heeft een eigen garage gehad, dus enige kennis van zaken was paraat) en zonder enige kosten is de tik al 10.000km spoorloos... Kortom: receptie: 5, monteurs 3. Die snappen er blijkbaar helemaal niks van... Ohja, deze dealer is inmiddels failliet (en dat lijkt me niet meer dan terecht).

Tweede dealer is Falco Alkmaar. Eerst een keertje geweest voor een proefrit, geen probleem, zelfs een showroommodel omgetoverd tot demo-auto, speciaal voor mij (helaas stond ie nog in transportmodus, dus geen radio e.d.). Verkoper was vriendelijk en zeker niet opdringerig. Al met al krijgt de verkoop dus een 7,5.

Afgelopen zaterdag geweest voor een technische storing, aldus de boordcomputer. Direct geholpen en na een minuut of 20 kreeg ik de sleutel terug met de mededeling 'er moest even een update op het motormanagement, hij is weer klaar en het lampje is uit. Er zijn geen kosten voor u.'. En inderdaad, het lampje was uit en ik reed weg zonder iets te betalen. Prima natuurlijk, ware het niet dat binnen 15km het lampje weer brandde. Morgen gaat ie weer terug, dus daarna zal ik m'n oordeel aanpassen. Voorlopig hou ik het op op een 5 voor de monteurs.
Nou, m'n GP schijnt het weer te doen. De monteur van zaterdag was vergeten de boordcomputer ook te resetten na de motormanagement-update, waardoor de melding terugkwam. Chef werkplaats heeft 'm vandaag helemaal gefixt als het goed is, komt de melding wel weer terug, even bellen en dan zullen ze Fiat Nederland bellen hierover, is mij beloofd. Kosten waren wederom lekker laag; er hoefde niks te worden betaald. :D Al met al wil ik van het cijfer voor de monteurs op een 5 houden, omdat het mij redelijk normaal lijkt dat je een reset correct en compleet uitvoert, als dat je vak is. Service vind ik wel goed, dus die krijgt een 8.
rsh_scuderia
Nuovo Arrivato
Berichten: 144
Lid geworden op: di mar 04, 2008 14:05
Locatie: Almere

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door rsh_scuderia »

Ik heb mijn GP in onderhoud bij de dealer in Almere; Fiat Falco Almere

Receptie : 8
Altijd vriendelijk, nemen de tijd voor je. Leggen uit wat er aan de hand kan zijn.
Verkoop : 9
Bij de oriëntatie op de GP in de lease langs geweest. Ik kreeg de demo mee zonder al te veel gedoe. Spulletjes meegekregen voor thuis met een fijne uitleg. geen gepush. Bij de reparatie van kleine schade zeer netjes te woord gestaan over de Delta die ik misschien kan gaan rijden binnenkort. Op dezelfde manier.
Monteur : 9
Onderhoudsbeurt verliep goed. nieuwe Blue&Me zeer snel gerepareerd. Schade van een steentje snel geklaard. En aangegeven dat mijn airco pomp wellicht vervangen moet worden. Geen al te rare dingen dus.
GP 1.4 T-Jet Sport; Crossover Black met Cruise control

Per te Ayrton
Your games, my rules
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door ExTaxi »

wat moet ik hier nou voor cijfer geven??

Goedemiddag, Fiat Amsterdam

Goedemiddag, ik heb een rood knipperend lampje op mijn dashboard dat ik zsm olie moet verversen, wanneer zou dat kunnen?"

Volgende maand meneer.........

WTF!!! :-S
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
Spanky
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: di jul 28, 2009 16:00
Locatie: Limburg (belgië)

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door Spanky »

Fiat garage Bruyninx Genk
2/10

Nooit uitleg.
Ongelooflijk hoge rekeningen (laatste was zogezegd klein onderhoud 612.14€)
Onvriendelijk
Volgende maand weg daar
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Geef je dealer een rapportcijfer

Bericht door tonyvandenbroek »

Klein onderhoud van een dikke zeshonderd euro......Dat noem ik geen klein onderhoud meer. Al mijn 3 beurten samen komen nog niet aan dit bedrag. Hoe komen ze erbij.....
Terrecht dat je dealer een TWEE krijgt.
Afbeelding
Plaats reactie