Autobedrijf Otten Breda

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Joe kennende is ie meteen showroom klaar. De bandjes zijn nog zwart gepoetst van de laatste meeting :lol:
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Joe kennende is ie meteen showroom klaar. De bandjes zijn nog zwart gepoetst van de laatste meeting :lol:
Hij gaat pas na de meeting in Utrecht richting showroom.... :wink:

Ze moeten trouwens nog wel 1 van de nieuwe koplampunits goed zetten, die staat naar mijn mening niet helemaal hoe het hoort.
Dat valt natuurlijk niemand op, maar mij wel :D :wink:
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Vorige week mijn GP voor een service beurt weggeweest, en vandaag kreeg ik een mail of alles naar wens was verlopen. Dus dat is wel service maak je niet veel mee dat dealers deze service achteraf geven. :D
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

ineke schreef:Vorige week mijn GP voor een service beurt weggeweest, en vandaag kreeg ik een mail of alles naar wens was verlopen. Dus dat is wel service maak je niet veel mee dat dealers deze service achteraf geven. :D
Nee dat is eerder een uitzondering dan een gewoonte helaas.
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Vorige week mijn GP voor een service beurt weggeweest, en vandaag kreeg ik een mail of alles naar wens was verlopen. Dus dat is wel service maak je niet veel mee dat dealers deze service achteraf geven. :D
Ja, ze kennen sinds een tijdje dit e-mail systeem.
Voorheen werden klanten vaak nog wel eens gebeld met de vraag of ze tevreden waren. Nu krijgen de klanten een e-mail. Mocht je nog op- en of aanmerkingen hebben dan kun je bellen of terugmailen.
Ook dat laatste wordt serieus afgehandeld, want die worden namelijk door de directeur gelezen en die neemt direct actie indien dat gewenst is......echt ontzettend klant- en servicegericht!
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Re: Autobedrijf Otten Breda

Bericht door ineke »

Otten is idd klantvriendelijk en service gericht naar de klant toe ,afgelopen week censoren vervangen van de airbags en de cd wisselaar was stuk werd opgestuurt en deden er niet moeilijk over.Nieuwe geplaatst(garantie).Met de klanten taxi naar mijn werk gebracht.Een mooi stukje service vind ik. Dus Otten ......TOPPIE.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Autobedrijf Otten Breda

Bericht door hannes »

super service :P kan niet anders zeggen.
mischien een idee voor de club......zet een dealer eens in het zonnetje............... :-]

de warme douche is voor Otten :wink:
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Autobedrijf Otten Breda

Bericht door swans »

hannes schreef:super service :P kan niet anders zeggen.
mischien een idee voor de club......zet een dealer eens in het zonnetje............... :-]

de warme douche is voor Otten :wink:

jij weet er vast nog wel een paar voor een koude douche neem ik aan?
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Autobedrijf Otten Breda

Bericht door hannes »

swans schreef:
hannes schreef:super service :P kan niet anders zeggen.
mischien een idee voor de club......zet een dealer eens in het zonnetje............... :-]

de warme douche is voor Otten :wink:

jij weet er vast nog wel een paar voor een koude douche neem ik aan?
ik :shock: :-]
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Autobedrijf Otten Breda

Bericht door Giovanni Tutore »

swans schreef:jij weet er vast nog wel een paar voor een koude douche neem ik aan?
Dat vindt Hannes echt zonde van het water... -]

Hij wast daar liever zijn C4 mee :!:
joedelta

Re: Autobedrijf Otten Breda

Bericht door joedelta »

hannes schreef:super service :P kan niet anders zeggen.
mischien een idee voor de club......zet een dealer eens in het zonnetje............... :-]

de warme douche is voor Otten :wink:
:lol:

Ja, ik ben ook nog steeds zeer tevreden over Otten.
Je merkt op zich wel dat ze in de loop der jaren door hun groei iets strikter zijn geworden, maar desondanks is het nog steeds een top-dealer die de klant serieus neemt.

Zelfs bij klachten die niet eenvoudig aantoonbaar zijn, doen ze hun best, en dat zie je niet veel.
Gebruikersavatar
plopske
Nuovo Arrivato
Berichten: 33
Lid geworden op: vr mar 05, 2010 20:45

Re: Autobedrijf Otten Breda

Bericht door plopske »

waardeloze service heeft otten, laatst was me stuurbekrachting kapot 1 week na de garantie en ze kunnen niks meer voor je doen enkel een rekening geven van 1200 euro
GP 1.4 8v NeroBianco 5 deurs | Glory White | 16" Lichtmetaal | Achterspoiler + Zijskirts | Sky-Dome | Zwarte Spiegels | Blue&Me |
Gebruikersavatar
scoop
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1656
Lid geworden op: za dec 02, 2006 11:48
Locatie: Boxmeer

Re: Autobedrijf Otten Breda

Bericht door scoop »

Tsja, wat verwacht je dan als FIAT NL geen stuiver gaat vergoeden? De dealer kan lullen als Brugman tegen FIAT, maar aan deze garantievoorwaarden kan je dealer niks veranderen. FIAT NL houdt gewoon zijn poot stijf bij dit soort verzoeken. En om nou van de dealer te verwachten dat zij zelf voor de kosten gaan opdraaien gaat ook weer erg ver. Tenzij je - via rechtsbijstand desnoods - aan kunt overleggen dat het redelijkerwijze binnen de garantie moet vallen kan de dealer hier ook niet zoveel aan doen.

Maar dit neemt niet weg dat het wel heel zuur is voor je!
Gebruikersavatar
@ctual
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 13:52
Locatie: Breda

Re: Autobedrijf Otten Breda

Bericht door @ctual »

Ben niet helemaal tevreden over Otten moet ik zeggen. In tegenstelling tot andere leden van de GPC.

Alles maar dan ook alles wordt in rekening gebracht terwijl we bij de koop van de GP niet moeilijk gedaan hebben (onderhandeld) over de inruilprijs van de Golf Plus. Had wel wat meer service verwacht maar zelfs als je voor wat boutjes komt (zie topic mbt mistlampen) moet je gewoon de volle mep betalen.

Ze waren ook al het afdekplaatje van de afneembare trekhaak kwijtgeraakt en de monteur die de trekhaak gemonteerd heeft zegt gewoon dat het plaatje er niet bij zat... :shock: Duh... was een nieuw verpakte trekhaak
en de auto werd afgeleverd met de haak aan de auto dus het kapje moet verwijderd zijn bij montage.... :?
Zal wel op de werkplaatsbrug achtergebleven zijn en in de container beland zijn ... :(
Moet dat nu dus weer apart gaan bestellen via Brezan. Kost me ook alweer zo'n 9 euro.

Daarnaast is me ook gewoon 4 uur werkplaatstarief (a 78 euro) gerekend voor montage terwijl ik hier toch regelmatig lees dat het maar 2 a 3 uurtjes werk is. Enige tegemoetkoming kon niet want er was "weinig marge" werd me gezegd. Maar de GP moet wel terug voor diverse afwerkfoutjes. Onder andere:
Deurrubber die gebobbeld teruggeplaatst is na montage trekhaak. (moet speciaal een afspraak voor gemaakt worden in de werkplaats... ) Plastic dorpels (links bij bestuurder) die nog los zaten en bekleding B stijl (eveneens bestuurderszijde) die los zat. Bekleding kofferruimte die gekreukt teruggeplaatst was. Heeft waarschijnlijk allemaal te maken met het plaatsen van de trekhaak (haastwerk?) Ik heb dat allemaal zelf wel vast kunnen klikken maar netjes is het niet...

Nee, helemaal tevreden hebben ze me niet kunnen maken.... :cry:


~]
'SERVO PER AMIKECO'
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: Autobedrijf Otten Breda

Bericht door evotaxfree »

tsja,
tegenwoordig zijn ook de verschillende afdelingen binnen 1 bedrijf afzondelijke ondernemingen.
verkoop,onderdelenmagazijn en werkplaats hebben allemaal hun eigen verantwoording en ook hun eigen chef.
hier had toch de verkoper wat beter zijn best voor je moeten doen.
die had je toch op zijn minst de boutjes voor inkoopsprijs kunnen doen.
en 4 volle uren betalen voor een trekhaakmontage?
zo lang deed ik er ook over,bij mij buiten voor de deur.
bij de volgende lukt het makkelijk binnen 3 uur,ik weet nu hoe het moet.
zeker een stageloper die het ding heeft gemonteerd,vind het ronduit schandalig!
Plaats reactie