Autobedrijf Otten Breda

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
paro
Nuovo Arrivato
Berichten: 119
Lid geworden op: wo jan 31, 2007 18:59
Locatie: zundert

Bericht door paro »

Toen we eenmaal besloten hadden een grande punto te kopen. Zijn we op oncerzoek uitgegaan welke dealer het dichtstbij was, en die de beste referenties had. Toen zijn we bij Otten uitgekomen.

Daar aangekomen werden we heel vriendelijk ontvangen door de directeur Otten zelf. Echt een heel vriendelijke man, stelde gelijk voor dat we maar een proefritje moesten maken. Zo gezegd zo gedaan.

Helaas voor ons viel de inruil daar tegen. Nu hebben we de Grande Punto bij Swagemakers in Bergen op Zoom besteld. Ook daar waren ze heel vriendelijk. Ik hoop dat de service achteraf ook zo goed is. :lol:
Laatst gewijzigd door paro op ma mar 26, 2007 20:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Zalig cruisen in ons knap machien!!!!!!!!!!!!!
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Verder maakt het ook niet uit bij welke dealer je bent, het belangrijkste is dat je zelf tevreden bent met je eigen dealer. Waar service en klantvriendelijkheid op nummer 1 staat.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Wij hebben deze week onze Bravo verkocht en wilden bij Otten gaan kijken naar een leuke Clio met weinig km's en 2 jaar Autoexpert garantie. Helaas was deze net verkocht, anders waren wij nu ook Otten-klant geweest :(
joedelta

Bericht door joedelta »

LaTiNo schreef:Wij hebben deze week onze Bravo verkocht en wilden bij Otten gaan kijken naar een leuke Clio met weinig km's en 2 jaar Autoexpert garantie. Helaas was deze net verkocht, anders waren wij nu ook Otten-klant geweest :(

:shock: ga maar naar Swagemakers in BoZ dan. :roll: :?:
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Voor???
joedelta

Bericht door joedelta »

LaTiNo schreef:Voor???
een clio :?
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

ah, thanks, maar we gaan bij nader inzien toch verder sparen voor een Stilo Abarth of 147 met weinig km's
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

LaTiNo schreef:ah, thanks, maar we gaan bij nader inzien toch verder sparen voor een Stilo Abarth of 147 met weinig km's
Ook een goede keus als je daar voor gaat ik denk dat de stilo"s in prijs verlaagd worden met de komst van de Bravo. Succes
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

Afgelopen vrijdag was mijn GP bij Autobedrijf Otten geweest voor de 30.000 km beurt en nog wat kleinigheidjes.

Vanmorgen werd ik opgebeld door een medewerker dat het bestelde onderdeel binnen was. Het was blijkbaar het klepje van de zekeringenkast in het dashboard. :shock:

in de drukte waren ze het vrijdag vergeten te vertellen, maar er was een bevestigingslipje van het klepje afgebroken. Ik had het zelf niet gezien, want het sloot nog gewoon goed. Desondanks hadden ze meteen een nieuw klepje besteld, wat dus vandaag binnen was gekomen.

Ik wilde zelf toch al even terug wegens het stotteren van de motor (zie topic 30.000 km beurt) en ben dus vanmiddag langs geweest in verband daarmee en de montage van het klepje.

Hulde voor autobedrijf Otten voor de correctheid en snelheid!
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Zeker hulde aan autobedrijf OTTEN ik had vanmorgen contact opgenomen met hun i.v.m. de Golf die ik in Tilburg moest inleveren en dat ik maar moest zien hoe ik mijn GP op moest halen. Ze zeiden dat ze mij alleen maar het advies konden geven om vandaag (maandag) om de Golf zo gauw mogelijk moest inleveren, en dat ze voor mij een vervangende GP hadden klaar staan. Dat is nog eens klasse terwijl mijn GP niet eens bij hun in de reparatie is. :lol:


BTW: Otten zou proberen om de GP naar breda te halen.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Zeker hulde aan autobedrijf OTTEN ik had vanmorgen contact opgenomen met hun i.v.m. de Golf die ik in Tilburg moest inleveren en dat ik maar moest zien hoe ik mijn GP op moest halen. Ze zeiden dat ze mij alleen maar het advies konden geven om vandaag (maandag) om de Golf zo gauw mogelijk moest inleveren, en dat ze voor mij een vervangende GP hadden klaar staan. Dat is nog eens klasse terwijl mijn GP niet eens bij hun in de reparatie is. :lol:


BTW: Otten zou proberen om de GP naar breda te halen.
Kijk, ze doen in ieder geval moeite voor hun klant. (zoals het hoort) :D
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

ineke schreef:Otten zou proberen om de GP naar breda te halen.
Zoals het hoort. Zeer netjes. :D

Of het lukt is altijd een tweede, als de intentie er maar is....
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

zonder zo'n dealers kon Fiat NL de tent wel sluiten.
als je een dealer hebt die niet mee werkt dan heb je hier echt een VET probleem als je iets aan je GP hebt :evil:
Gebruikersavatar
suus
Junior Stato
Berichten: 246
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 14:24
Locatie: Moerdijk

Bericht door suus »

Goed verhaal Joe, ik heb er morgen een afspraak om het vochtprobleem van mijn achteruitrijlicht te verhelpen.
Wagenparkbeheerder van 2 Grande Punto's, een 1.4 t-jet Sport en een 1.3 mtj Actual. De een is chemical grey en de ander underground grey.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:Afgelopen vrijdag was mijn GP bij Autobedrijf Otten geweest voor de 30.000 km beurt en nog wat kleinigheidjes.

Vanmorgen werd ik opgebeld door een medewerker dat het bestelde onderdeel binnen was. Het was blijkbaar het klepje van de zekeringenkast in het dashboard. :shock:

in de drukte waren ze het vrijdag vergeten te vertellen, maar er was een bevestigingslipje van het klepje afgebroken. Ik had het zelf niet gezien, want het sloot nog gewoon goed. Desondanks hadden ze meteen een nieuw klepje besteld, wat dus vandaag binnen was gekomen.

Ik wilde zelf toch al even terug wegens het stotteren van de motor (zie topic 30.000 km beurt) en ben dus vanmiddag langs geweest in verband daarmee en de montage van het klepje.

Hulde voor autobedrijf Otten voor de correctheid en snelheid!
die GP van jou moet 100 % in orde zijn Joe, die moeten ze volgende maand weer verkopen :wink:
Plaats reactie