Roermond, Lennaerts

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door tonyvandenbroek »

Een Limburg meeting hebben we vorig jaar gehad. Maar ik sta voor iedereen open om wederom iets leuks te organiseren.
Ook zijn we al eens geweest bij Lennaerts Roermond. Gewoon gezellig met zjijn alle wat bj kletsen.
Zou zeggen, verzin iets leuks en we komen weer nasar Limnurg!

ps: Ik woon in Someren eind(NB, 32,4km van Roermond!)
Afbeelding
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

Ik zal eens kijken of ik een autotoertocht kan regelen van +- 3/4 uur met een hapje en drankje op een zaterdag/zondag.
Dus zoiets:
13:00 verzamelen bij bijv. Lennaerts Roermond/Beesel
14:00 begin toertocht (bijv. door Duitsland)
18:00 hapje/drankje
21:00 terugreis naar huis. De mensen uit het Noorden kunnen zich bijv. verzamelen met terugrijden en diegene uit het zuiden...
joep pustjens
Nuovo Arrivato
Berichten: 98
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 13:22
Locatie: Echt

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door joep pustjens »

Hoi GP Niels,

Probeer maar eens zoiets te regelen.

Wanneer ik kan zal ik er zeker bij zijn.

Groeten Joep
Fiat Grande Punto Edizione Blue & Me.

Side Skirts, Achterspoiler, Getinte Achterruiten, Normaal Reserve Wiel, Subwoofer
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door ripeba »

Vanmorgen bij Lennaerts geweest voor "vakantiecheck". Had geen afspraak maar werd ondanks drukte toch snel geholpen. Kreeg kopje koffie aangeboden en werd vriendelijk bejegend. Geen bijzonderheden aan auto en geen kosten. Nog steeds prima service dus!
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

Nu iets langer dan een half jaar geleden bij Autobedrijf Lennaerts in Beesel een Grande Punto gekocht. Door de positieve reviews hier toch overstag gegaan, maar ook omdat mijn vorige auto total-loss was verklaard en ik toch een nieuwe auto moest hebben. En hun wel nog een goede vergoeding via de verzekering eruit konden halen. Nu een half jaar later ben ik zeer teleurgesteld. Het is weliswaar winter nu, maar dat moet normaal geen problemen opleveren. Maar natuurlijk mijn GP uit 2007 wil niet starten en het koelvloeistofniveau is bijna lager dan het laagst. Of er tevens wat met de accu is weet ik niet, maar lijkt er niet op...
Al met al, na onze jaren van negatieve ervaringen en mijn hoop op een positieve ervaring bij Lennaerts ben ik echt zeer teleurgesteld. Ik had gehoopt op een 'goedmakertje'.
Ik hoop ook op volledige begrip van de garage. En dat ze het echt willen oplossen. Zaterdag na 17:00 waren ze helaas onbereikbaar en moet nu wachten tot maandag.

Voor meer dan 10.000 euro verwacht je natuurlijk wel een degelijke auto. Zeker van 2007 met lage kilometerstand en een GP... Mijn vorige auto heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Vorig jaar met dit weer nog spullen verhuist naar mijn nieuwe woning.

Morgen ga ik bellen om hopelijk tot een goede oplossing te komen, want ik was tot zover wel tevreden over de garage. Wordt vervolgt.
Laatst gewijzigd door GPNiels op ma dec 21, 2009 17:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door Sunrise »

GPNiels schreef:test
:shock: waarvan dan :?:
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

Of dit forum goed werkt en of mijn auto nu wel plotseling werkte...
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door Sunrise »

GPNiels schreef:Of dit forum goed werkt en of mijn auto nu wel plotseling werkte...
...het forum werkt goed :wink: alleen jammer wat ik nu lees over je GP, hoop dat de problemen snel verholpen zullen zijn ~]
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

Ja, ik hoop het ook. Gister was het 19 december en een paar jaar geleden is mijn vader op die dag overleden. En ik wou dus gister wel wat leuks gaan doen, jammer dat het er hierdoor niet van is gekomen. :(

Misschien als ik morgen koelvloeistof bijvul dat hij dan wel start, het koelvloeistofniveau is hetzelfde als gister... Het lijkt dan ook geen lek.
De ruitensproeier werkte gewoon. En dus de accu ook... Dus even bidden dat hij morgen wel start. :wink:
Hopelijk is het niet wat elektrisch.
Laatst gewijzigd door GPNiels op zo dec 20, 2009 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door Sunrise »

GPNiels schreef:Gister was het 19 december en een paar jaar geleden is mijn vader op die dag overleden. En ik wou dus gister wel wat leuks gaan doen, jammer dat het er hierdoor niet van is gekomen. :(
:( kan me er iets bij voorstellen, heb helaas dezelfde ervaring al :cry:
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

Dat is heel erg te moeten horen.

Ik heb vandaag de dealer gebeld. Ze wouden best langskomen, dat was al positief! Ik heb voorgesteld om nog eens het starten te proberen en toen heb ik hem alsnog aan de praat gekregen. De verwarming bromde, maar dit kwam door bladeren. De bladeren eruit halen loste dat probleem al op.

De zaken vielen verder mee. Er was een kleine lek bij het koelvloeistofsysteem, maar dit was gelukkig niet de slang. Jammer wel dat dit niet al is opgemerkt bij de afleverbeurt, maar hoogstwaarschijnlijk was er toen sprake van slechts een zeer minimale lek of is vlak na afleveren enige lekkage begonnen. Ze hebben het in ieder geval netjes gerepareerd. Verder hebben ze het motormanagement uitgelezen, hier bleken verder geen problemen mee te zijn. Waarom hij niet startte blijft dus een raadsel.

Maar ze hebben het heel netjes opgelost. Bedankt! ~~

P.S. Mooie auto heb je Sunrise. ~]
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

Heb mij een jaar druk gemaakt over wat er mis was en of die niet weer in de problemen zou komen bij de volgende winter.

En een tijdje terug toen het ging vriezen had ik een niet startende motor. Op zondag helemaal moeten rijden naar de dealer omdat het toen niet vroor en terug moeten lopen (10 km) , is een lang verhaal die ik liever bewaar voor bij een volgende meeting. hehe ;) Maar dat was mijn sinterklaasdag dus. :x
Bij de garage dinsdag gezegd dat ik zou wachten, uur later nog niet geholpen. Blijkt een miscommunicatie te zijn geweest, maar wel erg vervelend. Dus heb ik de hele dag maar vrij genomen en nog met iemand gepraat die ik ken en er pas werkt. :) Die vrouw zegt ook nog dat zei vaker heeft dat eenmaal iets mis gaat, dat dan alles mis gaat. Ach ja, shit happens. :twisted:
Zit nu al een week zonder auto en moet nog zeker tot donderdag zonder auto. :(

Vorig jaar had ik nog garantie op de auto. Nu deden ze moeilijk en zou het niet worden vergoed, had het wel uitgelegd, maar omdat het een jaar terug is wist ik het ook niet meer precies goed te vertellen.
Met de berichten op dit forum kan ik het aantonen dat het probleem er toen ook al was en dan zouden ze het moeten vergoeden.

Het probleem zou overigens een defecte inspuit sensor zijn. Een best dure reparatie van +- 150 euro.
(ok, begin 2012 is de distributieriem aan de beurt, dus dat is wel even heel wat duurder ;))
Laatst gewijzigd door GPNiels op wo dec 08, 2010 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Luud
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mei 31, 2010 10:42
Locatie: Bij Maastricht

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door Luud »

Sucses en hopenlijk is de dealer redelijk met de problemen van je GeePee. Zou je gezien de reacties over Lenaerts wel mogen verwachten. Ben benieuwd.
Fiat Grande Punto 1.3 multijet 2010 in Rock en Roll Bleu tot 23-02-15. Daarna Punto Lounge 1.3 multijet 2013 in Rock en Roll Bleu.
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

In het begin trok die slecht op, vooral in de 2. Gelukkig is die het na verloop van tijd beter gaan doen met optrekken.
En ik ben zeker niet ontevreden over de auto. Hij ziet er mooi uit. 8)

En met deze kou hebben meer mensen problemen met hun auto. :|

Het is dat ik weinig rijd, anders was ik er vorig jaar misschien nog achter gekomen wat het was.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door Sunrise »

:shock: ...da's minder goed nieuws. Hoop voor je dat ze toch coulant willen zijn aangezien het "waarschijnlijk" hetzelfde probleem is als vorig jaar. Suc-6 ~]
Plaats reactie