Fiat van Deursen Geldrop.

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
Patrick155
Nuovo Arrivato
Berichten: 168
Lid geworden op: zo sep 19, 2010 17:53
Locatie: Eindhoven

Re: Fiat van Deursen Geldrop.

Bericht door Patrick155 »

Nee hoor,reparatiekit zit in een kunstof houder die bijna zo groot is als je wielbak en is verwijderbaar.
Eenmaal eruit kan je gewoon een 15" velg kwijt.
Fiat Punto TwinAir Easy 2012
Alfa 155 2.0 16v---> 2.0 20VT Project
Ivo Herijgers
Senior Stato
Berichten: 515
Lid geworden op: za jul 02, 2011 13:11

Re: Fiat van Deursen Geldrop.

Bericht door Ivo Herijgers »

Ben er gisteren nog geweest, en volgens een medewerker daar zou het nog wel mogelijk moeten zijn om dit daar (fabriek) in te laten bouwen... Hij zou me morgen even bellen om te zeggen of het kan! Ben benieuwd...
1.3 Multijet Dynamic 5drs:Acid Jazz Blue, Dynamic+, Cool & Blue, TomTom, pook en stuur leder, privacyglass, 208 velgen, arm- en electrische lendesteun, chromen spiegels
Afbeelding
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Fiat van Deursen Geldrop.

Bericht door jpkramer »

Vandaag met een aantal GPC-ers naar het zomer event bij Van Deursen in Geldrop geweest.
Helaas is er onderweg een stukje metaal in de wang van mij band gekomen. Dankzij de geweldige service van deze dealer kon ik weer veilig naar huis.
Het juiste merk en type band was helaas niet op voorraad, maar een lokale 'bandenboer' had wel een gebruikte band liggen. Deze is door Van Deursen GRATIS opgehaald en geplaatst. Dat is nog eens een top service!!

Leuke showroom en een goede sfeer, geen stijve verkopers in maatpak. Als ik in die regio zou wonen zou het zeker een dealer zijn waar ik heen zou gaan.
janwelv
Berichten: 1
Lid geworden op: wo sep 23, 2015 19:34

Re: Fiat van Deursen Geldrop.

Bericht door janwelv »

Onbegrijpelijk dat deze garage goed scoort.

Acht jaar geleden kochten we een nieuwe fiat multipla. De lijst gebreken was eindeloos, de achterklep sloot niet recht, de motor blies de koelvloeistof na bijvullen binnen 100km onder minimum en alles werd weggewoven of zo gerepareerd dat het een paar weken later weer kapot was.
-losse dakstrips slordig gelijmd.
-de achterklep een beetje anders afgesteld maar bleef niet passen
- etc

Het koelwater lek heeft 5 jaar gesleept waarna onder zogenaamde coulance de koppakking is vervangen. Waterverbruik is sindsdien over. Echter de motor verbruikte nu olie 1:2700, heel normaal volgens van Deursen.

Inmiddels, ruim drie jaar later is het olieverbruik verder opgelopen (ca `1:1000) en moet de koppakking er echt weer af om te kijken wat er aan de hand is. De moeite om verhaal te halen ga ik me besparen. Het enige wat ik kan doen is iedereen waarschuwen er weg te blijven. Voor mij is het te laat.
In plaats van 10 jaar onbezorgd rijden met mijn gezin, heeft van Deursen me voor 25000 euro een auto geleverd die altijd problemen gaf, de garage niet thuis en die nu vrijwel is afgeschreven en onbruikbaar.

Voor wie wil: mail me janwelvaarts@gmail.com ik heb de hele mailconversatie met de garage nog liggen. En als je me niet gelooft, kom naar de auto kijken en vergelijk 'm met de foto's van acht jaar geleden.
Plaats reactie