VAN DEN DUNGEN VEGHEL

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
ruudevo
Berichten: 1
Lid geworden op: za mar 05, 2011 23:19

VAN DEN DUNGEN VEGHEL

Bericht door ruudevo »

Vandaag even bij Fiat van den Dungen in Veghel met een familielid langs geweest om te laten zien wat voor een Fiat Evo ik 3 weken eerder hij hun had besteld.
In de mooie showroom stonden verschillende auto's, dus ook een paar mooie Evo's.
Terwijl wij rondliepen in de showroom kwam de eigenaar ons gedag zeggen. Ik vertelde dat ik nog even kwam kijken naar de Evo.
Zonder dat ik ernaar vroeg kwam de eigenaar even later terug om te vertellen dat hij op de computer had nagekeken hoe het nu met mijn bestelde Evo was. Hij kon zien dat men nu was begonnen om mijn Evo in Italie te maken! Hij denkt dat de auto over ongeveer 4 weken afgeleverd kan worden.
Dat noem ik ook service!
Gebruikersavatar
de blauwe
Junior Stato
Berichten: 341
Lid geworden op: vr jan 14, 2011 15:45
Locatie: apeldoorn

Re: VAN DEN DUNGEN VEGHEL

Bericht door de blauwe »

Leuk man en dat is snel.

Er zijn nog dealers met oog voor klanten.... :wink:
punto evo 1.3 jtdm - 85 pk - crossover black dyn. en cool en blue

Vorige week mijn punto evo na 4 jaar trouwe dienst ingeruild voor een Volvo V50. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier aan zal beleven als ik heb gehad.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: VAN DEN DUNGEN VEGHEL

Bericht door Sunrise »

-] ...3X raden waar onze AGP SS in onderhoud is :wink:
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: VAN DEN DUNGEN VEGHEL

Bericht door Sunrise »

Ging afgelopen woensdagmiddag om 15.15uur ALLEEN ff voor de bandenwissel, komt Mark terug met het verhaal dat de kofferbak vochtig is :shock: .

Meteen gecontroleerd en bleek er ruim 5 liter water in de bak van het reservewiel te staan :cry: :cry: :cry:

Meteen Frans zelf erbij om te kijken wat het probleem was, meteen AGP leeg & droog gaan maken, om 17.30uur besloten dat de AGP dan maar "gewoon" moest blijven ookal was de planning vol en er eigenlijk geen leenauto was...

Donderdagmorgen hebben de monteurs met een tuinslang een "regenstellage" gebouwd om het lek te achterhalen.

Bleek dat er een klein lek zat rechtsbovenaan de achterruit. Deze er dus volledig uitgehaald en opnieuw gekit & geplaatst. Hierna weer een controle, waarbij het vermoeden was dat er nog ergens een lekje kon zitten. Alle rubbers van lampen, achterklep ed. ook gecontroleerd en netjes ingevet, nu bij controle alles droog ~~

Vanmorgen telefoon gehad dat alles was opgelost, de enigste kosten die ik heb gehad zijn een paar liter benzine op & neer naar Veghel.

Zulke service verdient volgens mij op z'n minst een DIKKE 9,5 (sorry ik geef nooit een 10)
Gebruikersavatar
alfawiel
Membre D'Oro
Berichten: 1369
Lid geworden op: do sep 30, 2010 19:47
Locatie: Budel Dorplein

Re: VAN DEN DUNGEN VEGHEL

Bericht door alfawiel »

Prima service inderdaad.
En gelukkig snel kunnen oplossen.
AfbeeldingPunto Evo MJ85 (100 PK) (Grigio Impeccabile)Chemical Grey, Dynamic plus + Cool&Blue pakket, middenarmsteun,
interieur bordeauxrood , 208 velgen
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: VAN DEN DUNGEN VEGHEL

Bericht door ripeba »

Petje af vloor dealer! ~~
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: VAN DEN DUNGEN VEGHEL

Bericht door Sunrise »

Dus een goed adres of je nu een Fiat hebt of een Abarth :wink:
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: VAN DEN DUNGEN VEGHEL

Bericht door Odelot »

Mijn velgen komen bij van den Dungen vandaan. En de verlagingsset gaan ze ook plaatsen. Verder ga ik er allebei de punto's in onderhoud doen. Bij Nieuwkoop had ik geen klagen, maar bij van den Dungen hebben ze net wat meer hart voor je auto. Dat kun je gewoon overal aan merken. En ze hebben ook tijd voor een praatje. Ik voelde me er wel op mijn gemak en laat de punto's met een gerust hart achter.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: VAN DEN DUNGEN VEGHEL

Bericht door paco »

Zo zie je wat een goede service en een praatje bij de klanten doet !
Afbeelding
Plaats reactie