Drachten, Jelle Talsma

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
goony
Junior Stato
Berichten: 296
Lid geworden op: do nov 04, 2010 23:20
Locatie: Drachten

Re: ervaringen Jelle Talsma Drachten

Bericht door goony »

Ik ben even aan het polsen geweest bij JT in Drachten om de GPC te sponseren. Ze vertelden al dat er ook al iemand met een oranje GP was geweest met dezelfde vraag. (hihihi, Elza) Ik geloof dat ze er niet echt afwijzend tegenover staan. Sponsering kan zo ook zijn voordelen voor de dealer hebben, vooral met zo'n goed rapportcijfer tot nu toe! Ik ga van de week wel weer even een babbeltje maken met de hoofdverkoper.
Sinds 15 februari 2011 Punto Evo Multijet85, 5drs, Progressive Black, C&B, Dynamic+, lederen stuurwiel en pook, Chromen spiegelkappen en 208 velgen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ElzaNL
Junior Stato
Berichten: 461
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 15:19
Locatie: Fryslân

Re: ervaringen Jelle Talsma Drachten

Bericht door ElzaNL »

-]
Ze zijn heel gastvrij daar.... en ze hebben koffie (grijns)
Jac
Berichten: 6
Lid geworden op: di jun 21, 2011 15:46

Re: ervaringen Jelle Talsma Drachten

Bericht door Jac »

goony schreef:Laat mij eens beginnen met mijn ervaring met Jelle Talsma in Drachten. Ik ben zeer tevreden over deze dealer. Je bent er altijd welkom voor een praatje of kopje koffie. Je wordt niet afgescheept. De aflevering van mijn Pevo ging er op een gemoedelijke manier aan toe. Er werd voldoende tijd voor genomen. Alles is me ook goed uitgelegd.
Een paar keer heb ik een garantie gevalletje gehad. Prima opgelost. Keurig een GP diesel leenauto mee gekregen. No problem.
Talsma Drachten krijgt van mij een 10 (tot nu toe, hehehe)
Ook ik heb hier vorig jaar een nieuwe auto gekocht en ben zeer tevreden over het gehele aankooptraject en de aflevering.
Bij de eerste onderhoudsbeurt kreeg ik keurig een leenauto mee.
Prima dealer.
Gebruikersavatar
Solution
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jun 23, 2013 16:04

Re: ervaringen Jelle Talsma Drachten

Bericht door Solution »

Ik heb mn oude GP bij JT in Heerenveen gekocht. Zeer tevreden met de service tot dusver en het zijn eerlijke mensen. Mn nieuwe GP gaat daar sowieso heen als die een beurt moet.
~ GP Sport 1.9 JTD - Rosso Maranello 176A ~
Gerkeee
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: zo jun 08, 2014 18:47

Re: Drachten, Jelle Talsma

Bericht door Gerkeee »

Prima Garage! Zeer klantvriendelijk en altijd in voor een praatje! Ze krijgen van mij een dikke 10+ :-] !
Gebruikersavatar
hbassen
Tesoriere GPC
Tesoriere GPC
Berichten: 2084
Lid geworden op: zo dec 14, 2008 11:20
Locatie: Assen

Re: Drachten, Jelle Talsma

Bericht door hbassen »

Gerkeee schreef:Prima Garage! Zeer klantvriendelijk en altijd in voor een praatje! Ze krijgen van mij een dikke 10+ :-] !

Dit geld ook voor Egberts in Leek.
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.



Alfa Romeo Guilietta QV.
ARGPC

Re: Drachten, Jelle Talsma

Bericht door ARGPC »

Jelle Talsma Leeuwarden is ook super!
Gebruikersavatar
Toxic
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: di nov 10, 2015 20:12
Locatie: tynaarlo

Re: Drachten, Jelle Talsma

Bericht door Toxic »

2 weken terug een mooie pevo gekocht bij autobenschop in drachten. Alleen zat er geen reserve sleutel bij. Autobenschop besteld bij jelle talsma. Vandaag de sleutel laten inleren. Mooi bedrijf.mooie showroom werd goed geholpen.
Ook mijn punto had last van roest op de achterklep, er werden gelijk foto's van gemaakt en ze gingen kijken wat ze voor mij konden doen. Helemaal top.
Terwijl ik de suto daar niet eens gekocht heb.
Gr ronnie
Gebruikersavatar
Toxic
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: di nov 10, 2015 20:12
Locatie: tynaarlo

Re: Drachten, Jelle Talsma

Bericht door Toxic »

Toch een beetje jammer dat ze mij niet verder helpen met het roest probleem. ik had ook het idee dat ze er geen moeite voor hebben gedaan.
Ze hadden liever niet de lasten maar wel lusten, zo zij hij dat letterlijk.

Ik ben een paar keer bij egberts in leek geweest Daar werd ik goed geholpen en kreeg altijd netjes antwoord op mijn vragen. zo heb ik kortgeleden een nieuwe derde remlicht gekocht, bij bockhoudt in Veendam 62 euro en bij egberts 39 euro ?? allebei fiat dealer. ik denk dat egberts mijn vaste dealer wordt.
Gebruikersavatar
hbassen
Tesoriere GPC
Tesoriere GPC
Berichten: 2084
Lid geworden op: zo dec 14, 2008 11:20
Locatie: Assen

Re: Drachten, Jelle Talsma

Bericht door hbassen »

Egberts in Leek is ook mijn dealer.

HB
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.



Alfa Romeo Guilietta QV.
Phantom
Junior Stato
Berichten: 299
Lid geworden op: vr apr 06, 2012 19:13

Re: Drachten, Jelle Talsma

Bericht door Phantom »

Ik ben bijna 10 jaar klant bij Jelle Talsma Drachten, en ik kan alleen maar zeggen dat de werkplaats zeer goed en uiterst klantvriendelijk is. Daar is helemaal niets op aan te merken, en ik kwam daar dan ook altijd met mijn grande punto en later met mijn abarth punto evo.

De verkoper is helaas een heel ander verhaal, de ervaring die ik met hem heb gedaan is ook de reden dat ik van zijn levens dagen nooit weer een fiat zal kopen. Het enigste waar het deze persoon omgaat is geld, en niet dat je al jaren lang klant bent. Ik heb mij helaas ontzettend vergist in deze persoon. En wellicht dat mijn relaas hier als een waarschuwing kan dienen voor iemand anders.

Vertrouw de verkoper niet met zijn mooie praatjes, want hem gaat het echt alleen om het geld en meer niet.
GenD
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: di apr 27, 2010 19:53

Re: Drachten, Jelle Talsma

Bericht door GenD »

Ik kan me totaal niet vinden in het verhaal van phantom, alleen maar positieve ervaring met JT... Heb er een gr Punto gekocht en later weer ingeruild op een mito. Beide keren erg goed behandeld door de verkoper en goede prijs gekregen voor mijn auto's. Ook naderhand als er iets is met de auto altijd zeer goed en correct behandeld door zowel de werkplaats medewerkers als de verkoper. :D
Phantom
Junior Stato
Berichten: 299
Lid geworden op: vr apr 06, 2012 19:13

Re: Drachten, Jelle Talsma

Bericht door Phantom »

Vind je ?, zo dacht ik ook 10 jaar lang.
Maar 3250 euro verschil tussen dat wat ik gekregen heb voor mijn auto en dat hij nu weer te koop staat is in mijn ogen wat veel.

Bovendien is het zo dat ik een afspraak had gemaakt met de verkoper over een prijs. Niks op papier maar alleen mondeling. Toen ik erachter kwam dat deze veel te laag was heb ik de verkoper gevraagd mij te ontbinden van de afspraak. Dit wou hij dus niet, helaas ben ik te goed opgevoed dan dat ik een afspraak niet na kom. En nu dat ik zie dat hij zeker 3000 euro winst maakt op de auto die ik heb ingeruild ben ik best wel teleurgesteld. Een vaste klant heeft geen waarde voor hem.
Gebruikersavatar
Sjoerd H.
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1252
Lid geworden op: di mei 27, 2014 8:04

Re: Drachten, Jelle Talsma

Bericht door Sjoerd H. »

Op het moment dat je te weinig geld krijgt volgend jou, en hij de mondelinge afspraak niet wilt ontbinden.. doe je het toch zelf dat je hem te laag verkoopt? Kunt toch nog altijd nee zeggen? Niet helemaal de afspraak nakomen, maar wie smerig speelt mag smerig verwachten.

En, ik neem aan dat ze gecheckt hebben bij dat systeem wat de auto's waardeert... kunnen ze nog 3000 meer vragen maar als niemand het ervoor geeft dan hebben ze nog helemaal niks verdiend! En dan ben jij nog steeds de uiteindelijke winnaar ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Phantom
Junior Stato
Berichten: 299
Lid geworden op: vr apr 06, 2012 19:13

Re: Drachten, Jelle Talsma

Bericht door Phantom »

Dat ik mijzelf ook en tik voor mijn hoofd moet geven weet ik. Dat is het punt ook niet eens zo. Maar dat je op deze manier behandeld wordt nadat je al 10 jaar klant bent is wat mij zo tegen staat.
Plaats reactie