Ruesink Doetinchem

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Madhouse
Membre D'Oro
Berichten: 1889
Lid geworden op: do sep 15, 2011 19:08
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Ruesink Doetinchem

Bericht door Madhouse »

Na een aantal jaar een Sporting te hebben gereden en de afgelopen 5 jaar lease was het nu noodzakelijk om een nieuwe auto te kopen. De keuze voor een Fiat Punto was niet zo moeilijk, oude liefde roest niet! :wink:

Ik heb een aantal dealers bezocht maar bij Reusink in Doetinchem werden we echt heel netjes en vriendelijk geholpen. Ze konden daar voor een Punto Evo Mylife net zo laag gaan als bij 2 andere dealers die ik bezocht had en bij Reusink hadden we het beste gevoel en werden we uiterst vriendelijk geholpen. De verkoper nam ook ruim de tijd voor ons en uiteindelijk hebben we daar de Punto Evo Mylife in het wit aangeschaft met het Mylife plus pakket en we kregen er gratis de TomTom bij. Nu maar eens op zoek naar mooie 17" wielen :D
Laatst gewijzigd door Madhouse op ma dec 05, 2011 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Beheerder van het GPC forum.

Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?
Gebruikersavatar
ElzaNL
Junior Stato
Berichten: 461
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 15:19
Locatie: Fryslân

Re: Reusink Doetinchem

Bericht door ElzaNL »

~~ gefeliciteerd ! Nu veel geduld gewenst :mrgreen:
Gebruikersavatar
ErwinB
Nuovo Arrivato
Berichten: 70
Lid geworden op: zo jan 09, 2011 13:31
Locatie: Zutphen

Re: Reusink Doetinchem

Bericht door ErwinB »

Gefeliciteerd met de wagen ~~

Ik heb mijn wagen gekocht bij Reusink in Zutphen ..ook supper geholpen en goede service .)
01-02-11: Auto in ontvangst gekregen || Km's: 28 300
20-03-11: Km's: 30 300
Gebruikersavatar
Madhouse
Membre D'Oro
Berichten: 1889
Lid geworden op: do sep 15, 2011 19:08
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Re: Reusink Doetinchem

Bericht door Madhouse »

ElzaNL schreef:~~ gefeliciteerd ! Nu veel geduld gewenst :mrgreen:
Bedankt! Ja nog iets meer dan 2 weekjes wachten, maar het is het waard :D
ErwinB schreef:Gefeliciteerd met de wagen ~~

Ik heb mijn wagen gekocht bij Reusink in Zutphen ..ook supper geholpen en goede service .)
Bedankt! Mooi dat ook andermans ervaring goed is :wink:
Beheerder van het GPC forum.

Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?
Gebruikersavatar
Fabrom
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: zo feb 06, 2011 20:56
Locatie: Doetinchem

Re: Reusink Doetinchem

Bericht door Fabrom »

Heb met mijn Punto EVO M Jet veel problemen gehad die niet opgelost werden door de dealer in Amersfoort waar ik hem gekocht had.
Uiteindelijk heeft Reusink in Doetinchem dit wel gedaan en nog goed ook.

Uiteindelijk heb ik een half jaar later de EVO MJet ingeruild voor mijn Huidoge Punto EVO 1.4 Racing.
Super goed geholpen envoor 100,- euro hebben ze er zelfs nog cruise control ingebouwd
Fiat Punto Evo 1.4 Racing (Progressive Black) - 3 deurs - TomTom Blue & Me - Sport Pakket - Cruisecontrol - 17" Lichtmetalen Velgen
Gebruikersavatar
Madhouse
Membre D'Oro
Berichten: 1889
Lid geworden op: do sep 15, 2011 19:08
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Re: Reusink Doetinchem

Bericht door Madhouse »

Koop je een nieuwe auto dan doet de dealer alles voor je, kom je voor een mankement dan is het verhaal ineens heel anders :?

Ik heb als ik mijn auto heb gewassen of als het regent en er blijft water staan en ik open de achterklep dan loopt er allemaal water over de achterruit naar binnen, dit komt waarschijnlijk vanuit de ruitenwisser. Tevens heb ik al een paar keer gehad dat mijn achterruit vochtig is vanbinnen. Beslaan mag maar vocht (druppel vorming) absoluut niet. Ik net bellen met de dealer, kreeg ik in eerste instantie te horen dat dit normaal was, mijn antwoord hierop was; dat dacht ik toch niet. Nee ze moesten er dan toch maar even naar kijken, dus een afspraak maken. Ik stelde de vraag of ik een leen auto mee zou krijgen omdat ik toch naar mijn werk moet, meneer vertelde dat dit niet mogelijk is en dat ik wel een huur auto kon krijgen, mijn antwoord hierop was; dat dacht ik toch niet voor een garantiegeval. Toen ik meneer vertelde dat mijn ervaringen de laatste weken niet erg goed was omdat ik ook al 3 weken aan het wachten ben op een lakstift en mij deze zo'n beetje iedere week beloofd word dimde hij in en zei, natuurlijk krijgt u een afgetankte leen auto mee, als u deze bij terugbrengen weer aftankt dan is het goed.

Positieve aan dit verhaal is dat meneer wel ging proberen om voor volgende week (lakstift is al 2 weken geleden in een ander filiaal afgeleverd) binnen te krijgen. Ik zei ook dat ik hier nu wel een beetje van baalde aangezien het nu te koud is om de puntjes te repareren. Meneer zei dat ze dit wel even voor mij zouden doen.

Al met al wel een beetje jammer dit, vetrouwensniveau zakt behoorlijk. Ik ga ze volgende week wel even vragen of ze willen dat ik mijn auto daar nog laat onderhouden of dat ik beter meteen een andere dealer kan zoeken.
Beheerder van het GPC forum.

Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?
Gebruikersavatar
Madhouse
Membre D'Oro
Berichten: 1889
Lid geworden op: do sep 15, 2011 19:08
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Re: Ruesink Doetinchem

Bericht door Madhouse »

Even terugkomend hierop: vanmorgen mijn auto weggebracht en de lakstift lag netjes klaar, de man van de garage zei dat hij de kosten hiervoor voor zijn rekening neemt omdat ik al te lang wacht. Tevens naar de lekkende achterruit gekeken en gelukkig regende het en ze zeiden dat het idd een probleem was.

Edit: Ik word net gebeld dat dit een bekend probleem is van Fiat en dat de achterruit opnieuw gekit moet worden en gespoten (binnenkant). Ik krijg hem donderdag morgen pas terug.
Beheerder van het GPC forum.

Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?
Plaats reactie