Met Pijn in het Hart neem ik Afscheid

Plaats reactie
P-EVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: ma nov 23, 2009 21:00
Locatie: zevenaar

Met Pijn in het Hart neem ik Afscheid

Bericht door P-EVO »

Met pijn in mijn hart zal ik waarschijnlijk naar ruim 40 jaar Fiat rijden, overstappen naar de concurrentie, omdat Fiat de introductie van een nieuwe Punto, alsmaar blijft uitstellen.En ik geen zin heb om te wachten tot waarschijnlijk eind 2014 / 2015 en alle aandacht gericht is op, USA - Brasil - Azie en Europa een ondergeschoven kindje is, waar alles op een laag pitje staat wat betreft de introductie van nieuwe modellen, ze hebben b.v. geen enkele station-model zoals de concurrentie.
Ik kan me niet voorstellen dat de 500L, Fiat naar een hoger plan moet brengen, want de aanschafwaarde van 18.695 euro, en dan nog geen eens een Airco, dan ben je al gauw 21.000 euro kwijt voor dat hij bij je voor de deur staat.
Dus stap ik waarschijnlijk over naar de concurrentie, en heb ik mijn keuze op de nieuwe Renault Clio laten vallen, een erg complete en sportieve auto, voor een aantrekkelijke prijs, ik ga voor de Clio Energy TCe 90 Start en Stop Expression eco2 in een speciale kleur rood (Rouge Flamme) lijk wel op de kleur van de Alfa Guillietta.
Morgen ga ik dan ook kijken bij de Renault dealer.
Wordt vervolgd.........
Groetjes BEN
Laatst gewijzigd door P-EVO op ma mar 25, 2013 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Punto Evo 1.4 MultiAir 16v / 105 pk Dynamic / Tech House Grey / Interieur:Bordeaux Rood
Gebruikersavatar
Foppe de Vries
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr jul 16, 2010 16:42
Locatie: Fryslân

Re: Met Pijn in het Hart neem ik Afscheid

Bericht door Foppe de Vries »

Na 40 jaar afscheid nemen van Fiat........
Weet je dat zeker? :wink:

Omdat mijn auto totall loss is verklaard ben ik rond wezen kijken voor een ander exemplaar.
Het onder andere de Renault Clio Estate bekeken.
Mooie wagen, nieuwe innovaties, maar toch blijft Fiat mij trekken.


Veel wijsheid bij jouw keuze!
Had een Progressive Black Punto Evo 1.3 Multijet (2010) mrt 2013 Totall loss
Toen een Crossover Black Punto Lounge 1.3 Multijet (2012)
Nu een Crossover Black Punto Sempre 1.3 Multijet (2018)
Punto Lounge : Afbeelding
willumpie
Junior Stato
Berichten: 475
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 22:43
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Met Pijn in het Hart neem ik Afscheid

Bericht door willumpie »

:? oepsie.... :mrgreen:
-] maarrrrr... ben het wel met je eens... die nieuwe clio is heeeel erg mooi... :mrgreen:
alleen geen 3 deurs uitvoering.. das wel jammer... :wink:
P-EVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: ma nov 23, 2009 21:00
Locatie: zevenaar

Re: Met Pijn in het Hart neem ik Afscheid

Bericht door P-EVO »

P-EVO schreef:Met pijn in mijn hart zal ik waarschijnlijk naar ruim 40 jaar Fiat rijden, overstappen naar de concurrentie, omdat Fiat de introductie van een nieuwe Punto, alsmaar blijft uitstellen.En ik geen zin heb om te wachten tot waarschijnlijk eind 2014 / 2015 en alle aandacht gericht is op, USA - Brasil - Azie en Europa een ondergeschoven kindje is, waar alles op een laag pitje staat wat betreft de introductie van nieuwe modellen, ze hebben b.v. geen enkele station-model zoals de concurrentie.
Ik kan me niet voorstellen dat de 500L, Fiat naar een hoger plan moet brengen, want de aanschafwaarde van 18.695 euro, en dan nog geen eens een Airco, dan ben je al gauw 21.000 euro kwijt voor dat hij bij je voor de deur staat.
Dus stap ik waarschijnlijk over naar de concurrentie, en heb ik mijn keuze op de nieuwe Renault Clio laten vallen, een erg complete en sportieve auto, voor een aantrekkelijke prijs, ik ga voor de Clio Energy TCe 90 Start en Stop Expression eco2 in een speciale kleur rood (Rouge Flamme) lijk wel op de kleur van de Alfa Guillietta.
Morgen ga ik dan ook kijken bij de Renault dealer.
Wordt vervolgd.........
Groetjes BEN
De beslissing is gevallen, ik heb mijn handtekening onder het koopcontract gezet, dus stap ik over naar de concurrentie, en zal ik de nieuwe Renault Clio (model Expression) gaan rijden.
Ik zal nog vaak naar deze site gaan, want Fiat zit wel in mijn hart opgesloten.
Groetjes BEN
Punto Evo 1.4 MultiAir 16v / 105 pk Dynamic / Tech House Grey / Interieur:Bordeaux Rood
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Met Pijn in het Hart neem ik Afscheid

Bericht door swans »

veel plezier ermee,

maar als je 40 jaar fiat hebt gereden ben ik er zeker van dat je binnen nu en 10 jaar toch weer fiat zal rijden!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: Met Pijn in het Hart neem ik Afscheid

Bericht door PuntoSporting »

swans schreef:veel plezier ermee,

maar als je 40 jaar fiat hebt gereden ben ik er zeker van dat je binnen nu en 10 jaar toch weer fiat zal rijden!
Ik kan er over meepraten :D
Tot voor kort zag ik elke dag Ranaults, ook de nieuwe Clio, op zich wel mooi, maar toch weer blij om elke avond met mijn Fiat naar huis te rijden.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
provsen
Avere Una Vita
Berichten: 2065
Lid geworden op: zo okt 14, 2012 16:26
Locatie: Oost-Vlaanderen (Gent)

Re: Met Pijn in het Hart neem ik Afscheid

Bericht door provsen »

De nieuwe clios zijn heel mooi maar vind ze net wat klein vanbinnen als je de punto gewoon bent, en zeker vanachter voor de pasagiers, heb er zelf mee gereden voor een dagje en een zeer complete auto voor een aantreklelijke prijs! Heel veel plezier ermee het oogt alleszins super!
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: Met Pijn in het Hart neem ik Afscheid

Bericht door PuntoSporting »

de voor- en achterzijde zien er (nog) heel apart uit, maar de achterzijde vindt ik eigenlijk een tegenvaller qua vormgeving, dan heeft de estaate een streepje voor.

wat betreft de binnenruimte en comfort zal het er om hangen, natuurlijk heeft de Clio nieuwere gadgets, maar dat zal straks ook zo zijn bij een nieuwe Punto.

in elk geval veel plezier met de Clio, vandaag de dag is het een kwestie van smaak, kwalitatief slecht auto's zijn er niet meer.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
Edizione Lusso
Berichten: 9
Lid geworden op: ma mar 11, 2013 21:38

Re: Met Pijn in het Hart neem ik Afscheid

Bericht door Edizione Lusso »

40 jaar is een lange tijd. Aan de ene kant kan ik je wel begrijpen, als je een nieuwe auto koopt wil je het liefst ook een nieuwe model. En feitelijk is het actuele model nog steeds hetzelfde als het model uit 2005. Ik kwam juist omgekeerd bij Fiat terecht, ik wou een niet al te dure auto en zat naar een gebruikte peugeot 107 te kijken. Toen kwam ik er achter dat de Grande Punto bijna net zo betaalbaar maar een stuk meer auto was heb ik daarvoor gekozen.
De nieuwe Clio is een ontzettend mooie auto en Renault lijkt de elektrische storingen tegenwoordig ook goed onder de knie te hebben. Ik wens je veel succes met je keuze!
Plaats reactie