Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Gebruikersavatar
Spire
Nuovo Arrivato
Berichten: 69
Lid geworden op: wo mar 13, 2013 12:30
Locatie: Almere

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door Spire »

Mooie bak die zwarte!

Denk alleen dat daar nog wel wat van de prijs af kan :wink: , heb mijne voor een ruime 1K minder mee genomen.. en is precies het zelfde op de zwarte lak en velgen na ~]
En dat is 3 weken geleden :lol:
Afbeelding
Fiat Grande Punto 1.4 Tjet Sport - New Orleans Blue 2009
Voorheen: Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - Nero 601 Black 1997
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door Odelot »

Zorg wel voor een verse apk! Zie net dat ie al een half jaar verlopen is. Blijkbaar staat ie dus al wel een poosje te koop. Alleen maar gunstig voor de onderhandelingen!
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door jpkramer »

Laatste tenaamstelling is van 15 november 2012, staat dus inmiddels 6 maanden bij de dealer.
Staat in de omschrijving wel bij dat de auto wordt geleverd met nieuwe APK...
Gebruikersavatar
LDW
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: do apr 04, 2013 16:48

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door LDW »

Net terug van een lange reis :| .. Knoop is doorgehakt.. Naar alle bekende gp kwaaltjes gekeken en hij had nergens last van. Krijgt uiteraard een verse apk en afleverbeurt, tevens een verse distributirriem bedongen. Uiteindelijk waren er nogwel afleverkosten, ookal was dit in de advertentie niet vermeld. Met sterngarant lagen deze uiteindelijk een stuk hoger.. Dus niet voor gekozen, ook omdat de voorwaarden niet zo aantrekkelijk waren als bovag garantie. Geen extreem scherpe deal gesloten, maar ik heb er een goed gevoel over :lol: Enige minpuntje was dat de (zeer mooie) velgen aan de rechterkant wat stoeprandschade hadden, maar das niet zo schokkend. Stoelen zaten fijn (verstelbare lendensteun is ook een leuke gimmick), motor was fijn (vlot, niet snel) en geluid (uit de speakers)was duidelijk beter dan het standaard GP geluid. Erg tevreden, dank jullie allen voor de hulp .)

Sorry voor de typo's, op mijn mobiel getypt en dat valt nog niet mee
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door jpkramer »

Gefeliciteerd met je nieuwe auto ~~
Gebruikersavatar
BennieGTA
Nuovo Arrivato
Berichten: 185
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:07

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door BennieGTA »

Gefeliciteerd! Soms is het beter om alle zaakjes goed in orde te hebben dan het onderste uit de kan te halen,

Veel plezier ervan!
Grande Punto Tjet Lusso - Skydome - Novitec verlagingsveren - Squadra getuned - 17 inch BBS Lemans replica antraciet - FK logoloze grill - FK donkere koplampen - Abarth ventieldopjes :)
Gebruikersavatar
LDW
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: do apr 04, 2013 16:48

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door LDW »

Ben ik 't mee eens, dank jullie wel :mrgreen:

Topic kan wat mij betreft gesloten worden als dat nodig (en gebruikelijk) is.
Gebruikersavatar
Evo-Erik
Membre D'Oro
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo aug 04, 2010 20:31
Locatie: Boxmeer

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door Evo-Erik »

Proficiat met je mooie GP ~~

Voor de stoeprandschade zijn wel betaalbare oplossingen. Maak anders een voorsteltopic aan van jezelf en je auto.
Fiat Punto Evo 1.3 multijet 85 5drs, Acid Jazz Blue
Afbeelding Afbeelding
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door swans »

motor niet snel?
ik vraag me af wat je dan gewend bent?
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Nico111
Junior Stato
Berichten: 410
Lid geworden op: zo feb 17, 2013 8:50

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door Nico111 »

Haha ik vroeg mij het zelfde af. Ik vind de T-Jet behoorlijk rap.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door Odelot »

Proficiat met je aankoop!

Ik vind de motor behoorlijk snel. Pas een keer geprobeerd met invoegen op de snelweg. Met een seat ibiza cupra '01 voor me. Die zat er alleen in, wij met zijn 3en, en ik bleef vast achter hem. In een mum van tijd zaten we aan de 180.
Is het wel een echte tjet? :mrgreen:

Heb ff gekeken, maar het is wel een echte tjet ja :p
Volgens mij is die elektrische lendensteun standaard bij een originele armsteun. Was bij mijn evo wel zo in elk geval.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
LDW
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: do apr 04, 2013 16:48

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door LDW »

Ok laat ik het zo zeggen: Hij is best snel, maar de snelheidsbeleving is niet zo hoog.
Ik rijd dagelijks in een Citroën saxo 1.4 vts. Die is een stuk langzamer dan de T-jet (al valt het nog niet tegen), maar de snelheidsbeleving is wel hoger. Dat heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat het allemaal wat lawaaieriger en lichter is.

De Tesla Roadster die ik laatst meekreeg, die voelde snel.. De T-jet vind ik wel vlot, maar niet op zo'n manier snel. Voelt overigens wel een stuk sneller dan de Mini Cooper die ik de dag voor de proefrit meekreeg, ookal heeft die een vergelijkbaar vermogen op een gelijk gewicht en op papier best vergelijkbare prestaties. De aanwezigheid van een turbo is goed te merken :)
Gebruikersavatar
BennieGTA
Nuovo Arrivato
Berichten: 185
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:07

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door BennieGTA »

Een keertje laten chiptunen, dan wordt ie een lekker stukkie vlotter en is de beleving ook een stuk meer :mrgreen:
Grande Punto Tjet Lusso - Skydome - Novitec verlagingsveren - Squadra getuned - 17 inch BBS Lemans replica antraciet - FK logoloze grill - FK donkere koplampen - Abarth ventieldopjes :)
Andy1988
Nuovo Arrivato
Berichten: 10
Lid geworden op: do okt 18, 2012 18:51

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door Andy1988 »

mooie auto :D

Even terug te komen op het skydome , zit er bij mij ook toevallig in en is echt zalig , geen raam meer open alleen dakraam stuk fijner op de snelweg , ( alleen zie je het niet veel daar heb je wel gelijk in ) :D

En goedkoop wil niet altijd zeggen dat de auto slecht is , ik heb een t-jet uit oktober 2008 met toen ik hem kocht 56.000 op de teller en was er nog geen 8k voor kwijt , zal ook wel liggen dat het een showmodel was waar ze zelf in reden , maar dan nog voor die prijs vind je ze bijna niet op internet , en was bij een autobedrijf.

Dat wou ik even kwijt :p

Veel plezier en veilige kilometers met u t-jet
Plaats reactie