Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Gebruikersavatar
BennieGTA
Nuovo Arrivato
Berichten: 185
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:07

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door BennieGTA »

Ja toevallig hé ~~


Grille met logo, originele uitlaat en originele schokbrekers en veren zitten er allemaal nog bij. ~]

Alleen ff de velgen ruilen en ergens een ander setje stoelen scoren haha 8)
Grande Punto Tjet Lusso - Skydome - Novitec verlagingsveren - Squadra getuned - 17 inch BBS Lemans replica antraciet - FK logoloze grill - FK donkere koplampen - Abarth ventieldopjes :)
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door Odelot »

Die blauwe is wel een leuke. Alleen die dubbele uitlaat in het midden ziet er niet uit!

Misschien is die van mijn vrouw wel wat voor je. Een zwarte, helemaal origineel, eind 2007, maar wel met 145K km op de teller ongeveer. Prijs is rond de 5500 euro. Iets onderhandelbaar, maar niet veel ;)

Reken er trouwens op dat bij de 120k km de distributieriem moet worden vervangen.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
BennieGTA
Nuovo Arrivato
Berichten: 185
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:07

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door BennieGTA »

Mocht hij willen komt de originele uitlaat er weer onder -]
Grande Punto Tjet Lusso - Skydome - Novitec verlagingsveren - Squadra getuned - 17 inch BBS Lemans replica antraciet - FK logoloze grill - FK donkere koplampen - Abarth ventieldopjes :)
Gebruikersavatar
LDW
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: do apr 04, 2013 16:48

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door LDW »

@BennieGTA, @Odelot
Ik ga morgen als alles meezit bij een T-jet kijken die helemaal naar mijn wens is (alhoewel, geen schuifdak), als dat niet bevalt zal ik nog eens naar particuliere aankoop kijken. Twijfel wel, het liefst zou ik i.v.m. garantie niet particulier kopen, maar de prijsverschillen zijn wel erg groot :?

Ik zal trouwens op de distributieriem letten, bedankt voor de tip :D
Gebruikersavatar
BennieGTA
Nuovo Arrivato
Berichten: 185
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:07

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door BennieGTA »

Succes!
Grande Punto Tjet Lusso - Skydome - Novitec verlagingsveren - Squadra getuned - 17 inch BBS Lemans replica antraciet - FK logoloze grill - FK donkere koplampen - Abarth ventieldopjes :)
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door Odelot »

Succes! Hopelijk is het wat! Die van mijn vrouw zet ik niet echt te koop ofzo, maar als ik toevallig iemand zie die interesse heeft in een Tjet meldt ik het altijd ff.
Gaat alleen naar een liefhebber. En die zitten hier, anders melden ze zich niet aan :)
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door Odelot »

BennieGTA schreef:Mocht hij willen komt de originele uitlaat er weer onder -]
Btw, is dat de jouwe die daar te koop staat? Had ik niet eens gezien :mrgreen:

Mooi ding trouwens. Alleen die uitlaat is niet mijn ding :oops:
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
BennieGTA
Nuovo Arrivato
Berichten: 185
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:07

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door BennieGTA »

Odelot schreef:
BennieGTA schreef:Mocht hij willen komt de originele uitlaat er weer onder -]
Btw, is dat de jouwe die daar te koop staat? Had ik niet eens gezien :mrgreen:

Mooi ding trouwens. Alleen die uitlaat is niet mijn ding :oops:
Klopt is idd de mijne :lol: tijd voor weer eens wat anders. Meestal heb ik een auto niet veel langer dan 1 tot max. 2 jaar. Heb deze al weer 3 jaar.

Ben zelf ook niet helemaal gelukkig met de uitlaat. IRL ziet het er wel beter uit dan op de foto.
Ik heb de originele uitlaat nog liggen, die moet er nog terug onder, alleen komt het er steeds niet van.
Grande Punto Tjet Lusso - Skydome - Novitec verlagingsveren - Squadra getuned - 17 inch BBS Lemans replica antraciet - FK logoloze grill - FK donkere koplampen - Abarth ventieldopjes :)
Gebruikersavatar
LDW
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: do apr 04, 2013 16:48

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door LDW »

Wat vinden jullie van deze trouwens?
http://www.autotrack.nl/tweedehands/fia ... to/9424182" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik vind 't wel een mooie, maar de prijs lijkt me misschien ook aan de lage kant voor het bouwjaar en de kilomterstand. Ik kan ook geen reviews vinden van Sternplaza, ookal lijkt het best een groot conern te zijn.
Je krijgt ook geen BOVAG garantie maar Sterngarantie (wel 2 jaar, dat dan weer wel).
Gebruikersavatar
BennieGTA
Nuovo Arrivato
Berichten: 185
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:07

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door BennieGTA »

Ziet er op de foto's netjes uit. Mooie complete auto.

Ik ben niet bekend met Sternplaza, maar ze hebben aardig wat auto's staan.
Grande Punto Tjet Lusso - Skydome - Novitec verlagingsveren - Squadra getuned - 17 inch BBS Lemans replica antraciet - FK logoloze grill - FK donkere koplampen - Abarth ventieldopjes :)
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door Odelot »

Zo te zien is sternplaza een onderdeel van stern. Daar is savali ook weer onderdeel van. Vireo dus.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door jpkramer »

Klopt. Sternplaza is de occasion dealer van de Stern groep waar o.a. Vireo Auto (Abarth & Alfa Romeo) en Falco Auto (Fiat) onder vallen.
Mijn Fiat Punto Evo die ik heb ingeruild bij Vireo in Houten is ook via Sternplaza verkocht.
Gebruikersavatar
LDW
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: do apr 04, 2013 16:48

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door LDW »

Al die namen van bedrijven zeggen mij niks, maar jullie gelukkig wel :) Maar als ik het goed begrijp zou ik met sterngarantie dus ook bij die Fiat dealer (Falco) terecht kunnen?
Ik zou vandaag gaan kijken, maar had blijkbaar een tandartsafspraak.
Donderdag ga ik bij sternplaza kijken, hoop maar dat het een beetje een nette auto is :roll:
Ik vind de velgen stiekem wel erg mooi, hebben jullie enig idee wat voor velgen het zijn? Ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien.
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door jpkramer »

Dat denk ik wel ja.
Ik zie dat je bij deze auto 24 maanden Sterngarant krijgt, bij de meeste occasions krijg je 6 maanden Bovag garantie. Lijkt me een goede deal.

En om het dealer verhaal nog wat ingewikkelder te maken: Bij Stern is er momenteel een reorganisatie.
Onderdeel hiervan is dat de meeste Falco vestigingen gaan verdwijnen en dat het Fiat dealerschap overgaat naar een Vireo vestiging.
Volgens mij blijft Falco Auto alleen in de kop van Noord-holland en wordt Vireo Auto de Fiat dealer in de rest van Noord-holland en Utrecht....
Gebruikersavatar
Evo-Erik
Membre D'Oro
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo aug 04, 2010 20:31
Locatie: Boxmeer

Re: Aankoopadvies Fiat Grande Punto T-jet gevraagd

Bericht door Evo-Erik »

De velgen zijn originele Fiat wielen, type 433 als ik me niet vergis. Ze worden ook wel Take-Off genoemd
Fiat Punto Evo 1.3 multijet 85 5drs, Acid Jazz Blue
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie