Brochure en prijslijst uit 2007

Plaats reactie
Japsuh
Nuovo Arrivato
Berichten: 97
Lid geworden op: vr feb 22, 2013 23:55

Brochure en prijslijst uit 2007

Bericht door Japsuh »

Hoi,

Heeft iemand toevallig de Nederlandse brochure en prijslijst van modeljaar 2007 (dus waarschijnlijk de eerste prijslijst waar de T-Jet in stond) in pdf? Ik heb het internet al afgestruind, maar ik kan ze nergens vinden. Ik weet dat op deze website al de opties staan vermeld, maar ik wil graag de originele folders inclusief de toenmalige prijzen.

Alvast bedankt!
Fiat Bravo 150pk Sport | Tango Red
Hiervoor:
Fiat Grande Punto 120pk Sport | Crossover Black
Gebruikersavatar
Chem
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: do mei 11, 2006 7:56

Re: Brochure en prijslijst uit 2007

Bericht door Chem »

Ik kan je niet helpen, maar ik weet wel dat toen ik mijn GP sport in juni 2006 kocht, ik niet afwist van de komst van de T-jet, maar toen die niet veel later kwam bleek hij slechts zo'n 800 euro duurder te zijn dan mijn turboloze GP met dezelfde opties. Daar was ik toen wel redelijk ziek van (en nu nog wel een beetje), had ik dat geweten dan had ik nog even gewacht met kopen.
Gebruikersavatar
JB2
Senior Stato
Berichten: 582
Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas

Re: Brochure en prijslijst uit 2007

Bericht door JB2 »

Je wilt hem digitaal? Op papier heb ik hem waarschijnlijk nog wel. In 2007 heb ik zelf een GP T-Jet Sport gekocht. (pfff, dat is pas 6 jaar geleden, en ik ben nu al weer 4 auto's verder)
JB2 (Joedelta): FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo, FIAT GP, FIAT GP, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto EVO, Citroën C3 1.6 e-HDI.
Afbeelding
Japsuh
Nuovo Arrivato
Berichten: 97
Lid geworden op: vr feb 22, 2013 23:55

Re: Brochure en prijslijst uit 2007

Bericht door Japsuh »

Bedankt voor je reactie. Ik wil hem inderdaad wel graag digitaal..., want ik wil het niet allemaal te moeilijk maken voor jou/jullie eigenlijk.
Fiat Bravo 150pk Sport | Tango Red
Hiervoor:
Fiat Grande Punto 120pk Sport | Crossover Black
Plaats reactie