afgebroken buitenspiegel

Plaats reactie
Gebruikersavatar
greymouse
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: ma aug 15, 2011 21:19
Locatie: in het brons groen eikenhout

afgebroken buitenspiegel

Bericht door greymouse »

Ik weet of ik het hier goed post . :?:
Maar vorige week vrijdag is mijn linkerbuitenspiegel in de wastraat ( geen borstels ) gemold :evil: . Hij hing nog alleen aan de elektradraadjes van de spiegelverstelling . Het voetje zat er nog op
De wasstraat bedrijfsleider zegt hiervoor niet aansprakelijk te zijn , wat ik betwijfel .
Mijn vraag is heeft iemand dit ook al eens gehad en is dit misschien een zwak punt van de Punto , of is hier toch de wasstraat de boosdoener . ( Heb mezelf gezworen nooit meer een wasstraat te gebruiken )
Bestaat er ergens een exploded view hoe de spiegel in elkaar zit . Misschien kan ik hetzelf wel fixen .
Punto EVO , 1.3 Multijet Dynamic Chemical grey ;Dezent F 17 Inch 205/45/17 uniroyal zomers ;3,5 verlaging H&R afneembare Bosal trekhaak .
mijn hobby auto : had een Mazda Miata(MX-5) US 1991, nu een MX-5 NB FL Sportive 2002
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: afgebroken buitenspiegel

Bericht door Jarre »

ik ben 2weken geleden voor de eerste keer door een wasstraat gegaan en mijn linker spiegel werd altijd toegeklapt door de borstels... de rechter bleef mooi open staan.
toeval?
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: afgebroken buitenspiegel

Bericht door tonyvandenbroek »

FOUT 1: WASSTRAAT, maar dat is nu te laat.
Ik heb het nog nooit gehoord. Dat de beheerder niet aansprakelijk is klopt. Er staan grote borden voor het binnen rijden dat zij niet aansprakelijk gesteld kunnen worden. Voortaan lekker thuis, goede washmitt, lekker shampoo en het is heerlijk om je auto zelf te doen.
Afbeelding
Doxxo
Membre D'Oro
Berichten: 1071
Lid geworden op: ma nov 12, 2012 10:47
Locatie: Paal

Re: afgebroken buitenspiegel

Bericht door Doxxo »

Of in mijn geval samen met de vriendin das altijd leuker -] ( ben toch nog is van straat geraakt :roll: )
Fiat Grande Punto 1.3 Mjet
Evo Abarth !

Daily honda civic

Oldtimer: 1989 CRX Vtec
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: afgebroken buitenspiegel

Bericht door Jarre »

ik had nooit tijs door mijn vriendin, nu kan ik de auto eindelijk weer tegoei onderhouden :D
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Gebruikersavatar
mnrjw
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: do feb 14, 2013 14:04
Locatie: Moordrecht

Re: afgebroken buitenspiegel

Bericht door mnrjw »

jarre daar is je vriendin niet de schuld van. je zat onder de plak :P haha :-]
Gebruikersavatar
Jarnoootje
Membre D'Oro
Berichten: 1507
Lid geworden op: di jan 26, 2010 12:29
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: afgebroken buitenspiegel

Bericht door Jarnoootje »

tonyvandenbroek schreef:FOUT 1: WASSTRAAT, maar dat is nu te laat.
Ik heb het nog nooit gehoord. Dat de beheerder niet aansprakelijk is klopt. Er staan grote borden voor het binnen rijden dat zij niet aansprakelijk gesteld kunnen worden. Voortaan lekker thuis, goede washmitt, lekker shampoo en het is heerlijk om je auto zelf te doen.
Dat ben ik niet geheel met je eens. Je kunt overal die borden neer plaatsen dat je niet aansprakelijk bent maar je moet een deugdelijke wasstraat hebben.
Het slopen van een buitenspiegel tijdens het wassen valt niet onder het werk van een deugdelijke wasstraat en dus is de eigenaar wel degelijk aansprakelijk.
Schaden tijdens het wassen veroorzaakt door jezelf, deur open doen / raam niet goed dicht / antenne vergeten, daar is een eigenaar niet aansprakelijk voor.

Of je het zo ver, verzekeringstechnisch of gerechtelijk, moet laten komen is een 2e.
Gebruikersavatar
greymouse
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: ma aug 15, 2011 21:19
Locatie: in het brons groen eikenhout

Re: afgebroken buitenspiegel

Bericht door greymouse »

na een mailtje van mij , kreeg ik een mailtje terug dat ze niet aansprakelijk zijn . Maar toch wordt uit coulance de spiegeldoor hun nieuw gemonteerd . Er zijn gelukkig toch nog fatsoenlijke ondernemers :-]
Nu nog even afspreken , dam komt het helemaal goed .
Punto EVO , 1.3 Multijet Dynamic Chemical grey ;Dezent F 17 Inch 205/45/17 uniroyal zomers ;3,5 verlaging H&R afneembare Bosal trekhaak .
mijn hobby auto : had een Mazda Miata(MX-5) US 1991, nu een MX-5 NB FL Sportive 2002
MarcW
Junior Stato
Berichten: 204
Lid geworden op: do dec 22, 2011 14:19
Locatie: Zeeland

Re: afgebroken buitenspiegel

Bericht door MarcW »

http://www.mijnrechtsbijstandverzekerin ... wasstraat/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
greymouse
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: ma aug 15, 2011 21:19
Locatie: in het brons groen eikenhout

Re: afgebroken buitenspiegel

Bericht door greymouse »

Ja dit verhaal is duidelijk .
De nieuwe spiegel zit erop , dus om in Radar termen te spreken een warme douche voor Schouten Profile Tyre te Venlo :-]
Punto EVO , 1.3 Multijet Dynamic Chemical grey ;Dezent F 17 Inch 205/45/17 uniroyal zomers ;3,5 verlaging H&R afneembare Bosal trekhaak .
mijn hobby auto : had een Mazda Miata(MX-5) US 1991, nu een MX-5 NB FL Sportive 2002
Plaats reactie