Wie kent dit bedrijf ?

Gebruikersavatar
@ctual
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 13:52
Locatie: Breda

Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door @ctual »

Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf:

Berfelo Italian Car Service in Giesbeek.


Groet,

Andy
'SERVO PER AMIKECO'
Gebruikersavatar
EvoDaan
Membre D'Oro
Berichten: 1392
Lid geworden op: wo jul 03, 2013 22:19
Locatie: Zutphen

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door EvoDaan »

Nee, heb geen ervaring. Ze hebben er wel leuke auto's staan!

Misschien dat Madhouse er meer van weet, volgens mij kwam hij uit Doesburg.
Huidige auto: Renault Megane Estate 130 Tce Bose

AfbeeldingPunto Evo 1.2 | Grigio Pessimo Umore | 2011 |
Gebruikersavatar
@ctual
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 13:52
Locatie: Breda

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door @ctual »

EvoDaan schreef:Nee, heb geen ervaring. Ze hebben er wel leuke auto's staan!

Misschien dat Madhouse er meer van weet, volgens mij kwam hij uit Doesburg.
Vandaar ook mijn vraag... :-)

Maar aangezien het wel een stuk rijden is voor mij dacht ik dat even van te voren wat info opvragen niet verkeerd is...

Grt
'SERVO PER AMIKECO'
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door tonyvandenbroek »

Daar komt mijn GP vandaan.
Komt zéér rommelig over als je daar bent (grote puinhoop), maar prima prijzen en goed geholpen.
Moet wel bekennen dat de GP die ik kocht daar, een bekende GP was voor me (ex lid). Maar ook het onderhandelen ging soepel en beide partijen hebben een leuke deal gesloten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
@ctual
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 13:52
Locatie: Breda

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door @ctual »

Niemand anders meer ervaring met dit bedrijf ?

Grt

Andy
'SERVO PER AMIKECO'
Gebruikersavatar
Vuurpijl
Nuovo Arrivato
Berichten: 104
Lid geworden op: di mei 28, 2013 22:43

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door Vuurpijl »

Ik woon er om de hoek, maar ben er zelf nog nooit geweest. Maar ik heb van alfa liefhebbers gehoord dat het een prima garage is.
Mijn vorige wagens:
- Alfa 156 2.0 twinspark
- Alfa 156 1.9 jtdm 170 pk squadra
- Mini Cooper S 1.6
- Alfa 156 SW GTA
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door Odelot »

Berfelo? Die naam komt me bekend voor. Iemand bij de fiat uno club Holland heette zo. Marco Berfelo om precies te zijn. Ik weet niet of die het is? Als dat zo is, is het wel een liefhebber lijkt me.

Edit: De persoon die ik bedoel komt uit Kaatsheuvel. Kans lijkt me klein dat hij het is dus... Maar je weet het nooit.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
AGB
Nuovo Arrivato
Berichten: 54
Lid geworden op: ma mar 03, 2014 18:56
Locatie: Barneveld

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door AGB »

Niks mis mee;)
... ex VAG
black_pearl
Nuovo Arrivato
Berichten: 80
Lid geworden op: do feb 07, 2013 11:44

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door black_pearl »

ik ben er geweest met kameraad om naar die grande punto abarth te kijke rommlige ouwe bende is het daar niet serieus genomen worden
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door Odelot »

black_pearl schreef:ik ben er geweest met kameraad om naar die grande punto abarth te kijke rommlige ouwe bende is het daar niet serieus genomen worden
Dat is precies het tegengestelde van de ervaringen die elders op het forum staan.

Hoezo voelde je je niet serieus genomen? Graag wat meer verdere info, want dergelijk bericht kunnen we niets mee. Anderen hebben ervaringen geplaatst waar anderen wel wat aan hebben en die positief zijn.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
black_pearl
Nuovo Arrivato
Berichten: 80
Lid geworden op: do feb 07, 2013 11:44

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door black_pearl »

de manier waarop er tegen ons gepraat werd alsof ik 1 of ander snot jong was wat niet wist wat voor een auto dat was terwijl ik niet kwam kijke voor de auto omdat ik al een grande punto abarth heb maar volgens hem wist ik niet wat voor auto ik voor me had dus nee absoluut geen goede ervaring aan gehad en daarbij komt de abarth die hij heeft/had staan zag er niet heel goed uit
Gebruikersavatar
Lars
Senior Stato
Berichten: 751
Lid geworden op: wo dec 28, 2011 17:06

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door Lars »

black_pearl schreef:de manier waarop er tegen ons gepraat werd alsof ik 1 of ander snot jong was wat niet wist wat voor een auto dat was terwijl ik niet kwam kijke voor de auto omdat ik al een grande punto abarth heb maar volgens hem wist ik niet wat voor auto ik voor me had dus nee absoluut geen goede ervaring aan gehad en daarbij komt de abarth die hij heeft/had staan zag er niet heel goed uit
Dat is volgens mij in elke garage waar je als "snotjong" aankomt om een dure auto te kopen.
Ik was naar BUGA antwerpen geweest om een nieuwe Abarth te kopen.
Daar namen ze me ook niet serieus en ze deden echt geen moeite om mij een auto te verkopen.
Dus ben ik gewoon naar Gent Motors geweest en daar vroegen ze ook "Bent u echt geïnteresseerd om een Abarth te kopen".
En toen ik ja zei, hebben ze me geholpen zoals elke andere autoverkoper me zou helpen.

Maar op de vraag van de topic opener kan ik niet antwoorden.
Trotse eigenaar van:
Abarth Punto Evo EsseEsse =)
Gebruikersavatar
Davywan
Junior Stato
Berichten: 213
Lid geworden op: wo jun 19, 2013 22:55
Locatie: neerpelt

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door Davywan »

Dat is straf Lars,
Ik ben onlangs nog bij Buga geweest en heb zelfs testrit mogen maken
Terwijl ik gewoon kwam kijken, ofja ik deed natuurlijk wel of ik hem wou kopen maar wist dat dit toch nog niet voor nu zou zijn :oops:
http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 33&t=10602

Punto Evo Grigio Impeccabile 1.3 Mjet 104 PK
AGB
Nuovo Arrivato
Berichten: 54
Lid geworden op: ma mar 03, 2014 18:56
Locatie: Barneveld

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door AGB »

black_pearl schreef:de manier waarop er tegen ons gepraat werd alsof ik 1 of ander snot jong was wat niet wist wat voor een auto dat was terwijl ik niet kwam kijke voor de auto omdat ik al een grande punto abarth heb maar volgens hem wist ik niet wat voor auto ik voor me had dus nee absoluut geen goede ervaring aan gehad en daarbij komt de abarth die hij heeft/had staan zag er niet heel goed uit
Hah ik kreeg die indruk daar ook inderdaad. maar die kerel die daar de baas heb is niet gek hoor. Die loopt 30 jaar tussen de italiaanse wagens en die weet er veel van hoor. Hij heb je ook direct door of je metterdaad geïnteresseerd bent hoor. Heb daar mijn Oranje GP gekocht! Prima onderhandelbaar naar mijn mening en meneer stelt zich flexibel op. Wil wel meerijden tijdens testeritten. Is ook eerlijk bevonden naar mijn mening, aangezien hij ook zelf minpunten boven tafel lepelt.
Wat mij betreft absolute aanrader!
... ex VAG
Gebruikersavatar
Mverheijen
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: ma dec 30, 2013 17:41
Locatie: Doesburg

Re: Wie kent dit bedrijf ?

Bericht door Mverheijen »

Die Oranje GP heb ik zien staan ! , ik werkte hiervoor bij het autobedrijf ernaast,

leuke auto !
Plaats reactie