afscheid vab mijn Punto Evo en het raambandje

Plaats reactie
mehari
Nuovo Arrivato
Berichten: 68
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 18:47

afscheid vab mijn Punto Evo en het raambandje

Bericht door mehari »

Beste forummers, ik heb mijn verlies genomen. De Punto Evo is ingeruild. Diverse merkdealers wilden hem zelfs niet inruilen! En om weer een nieuwe Fiat te kopen............ De hele markt van BPM-vrije en wegenbelastingvrije diesels is ingekakt. Het modellen beleid bij Fiat is niet van deze tijd. Tevens het geleuter over de carterventilatie en de service van de Fiat-organisatie komt bij mij niet betrouwbaar over. 3 jaar, 75000 km. gem. 1 op 22, geen wegenbelasting betaald en enkele kleine probleempjes verder, al met al niet ontevreden. Ik heb mij nu wel gerealiseerd dat een Punto Evo geen lieveling van drempels is. PS ik heb nog enkele raambandjes, dus mocht er nog interesse zijn?
Groetjes aan alle forummers.!
Gebruikersavatar
Juvenine
Nuovo Arrivato
Berichten: 119
Lid geworden op: di apr 09, 2013 22:38

Re: afscheid vab mijn Punto Evo en het raambandje

Bericht door Juvenine »

Gegroet! Wat gaat het wel worden?
Grande punto 1.4 T-jet. Harstikke zwart!
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: afscheid vab mijn Punto Evo en het raambandje

Bericht door Odelot »

Jammer, maar ik had hem toch lekker gehouden. Je hebt afgelopen jaren toch 25K km per jaar gereden. Voldoende om voordeliger uit te zijn met een diesel.

Maar misschien is je situatie nu wel veranderd en ga je minder rijden. Wat heb je terug gekocht trouwens?
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
eBoonstra
Senior Stato
Berichten: 753
Lid geworden op: ma dec 03, 2012 9:24
Locatie: Ooststellingwerf
Contacteer:

Re: afscheid vab mijn Punto Evo en het raambandje

Bericht door eBoonstra »

Hoi Mehari,

Da's jammer! Juist nu de belastingvrije auto's niet meer populair zijn zou ik er persoonlijk mee door gaan rijden, maargoed, da's iedereen zijn/haar eigen keuze. De raambandjes betreffen die Italiaanse vlag?

Groeten Eeuwe
Fryslân | JOVD/VVD

BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)

Op zoek naar een perfecte schroefset? :)
Gebruikersavatar
hbassen
Tesoriere GPC
Tesoriere GPC
Berichten: 2084
Lid geworden op: zo dec 14, 2008 11:20
Locatie: Assen

Re: afscheid vab mijn Punto Evo en het raambandje

Bericht door hbassen »

Zo'n ital vlag heb ik ook nog liggen.
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.



Alfa Romeo Guilietta QV.
mehari
Nuovo Arrivato
Berichten: 68
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 18:47

Re: afscheid vab mijn Punto Evo en het raambandje

Bericht door mehari »

Ik heb de keuze gemaakt voor een zwarte Skoda Rapid Spaceback Businessline op benzine. Mijn 25k per jaar is wat vertekend ivm reizen voor mijn werk. Ik kom nu uit op 20k. per jaar. Had voorheen ook Skoda's en ivm de relatie met de dealer naar mijn mening een inruilprijs gekregen die acceptabel is. Zijn portemonnee is van uienleer gemaakt, maar die van mij nu ook. Ik geef toe: design binnenruimte van de Skoda is functioneel zonder designsnufjes. Daarvoor moet je toch bij de Italianen zijn. Ik verlaat het forum natuurlijk niet! mijn zoon heeft nu ook een GP gekocht (oranje metalic) leuke kar.
Het raambandje betreft inderdaad de Italiaanse vlag. Ik heb ze ook op Marktplaats staan met foto.
Tevens heb ik nog de set Speedline velgen te koop. Op markplaats staat 5 mm. profiel, maar het is 7-8 mm. 1 krasje erop! Echt 100%. Er is niet zoveel interesse voor deze mooie unieke velgen. Bieding staat nu op € 285,- en voor € 300,- gaan ze weg.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: afscheid vab mijn Punto Evo en het raambandje

Bericht door Odelot »

Zo'n rapid is ook wel een leuke kar. Veel plezier ermee in elk geval!
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
mehari
Nuovo Arrivato
Berichten: 68
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 18:47

Re: afscheid van mijn Punto Evo en het raambandje

Bericht door mehari »

Heeft iemand een goed bod over voor echt goede banden (met de stekeltjes er nog op) incl. de 4 Speedline velgen ZONDER schade (1 klein krasje). Anders gaan ze het komend weekend weg voor € 285,-
Hopelijk koopt een forumlid ze! Kijk op Marktplaats aub
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: afscheid vab mijn Punto Evo en het raambandje

Bericht door Jarre »

hierbij het linkje:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
mehari
Nuovo Arrivato
Berichten: 68
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 18:47

Re: afscheid vab mijn Punto Evo en het raambandje

Bericht door mehari »

Jarre schreef:hierbij het linkje:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
IK wil even zeggen dat de banden verkocht zijn, voor naar mijn mening een 'ballenprijs'.
Plaats reactie