Dit worden de verschillen in Co2-Pk voor de punto in 2014. Pk's worden hierdoor helaas dus ook wel minder!
Fiat Punto
2013
Motor CO2 Bijtelling
TwinAir Turbo 105 97 g/km 20%
1.3 MultiJet 16v 85 88 g/km 14%
2014
TwinAir Turbo 100 88 g/km 14%
1.3 MultiJet 16v 80 85 g/km 14%
Allebei de versies worden dus 5 pk minder, om de uitstoot omlaag te krijgen vanwege de 14%.
Complete lijst staat hier:
http://www.ottenauto.nl/ook-in-2014-vee ... group.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Verschillen Co2-PK 2013-2014
- Odelot
- Moderatore
- Berichten: 4857
- Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
- Locatie: Omstreeks den Bosch
Verschillen Co2-PK 2013-2014
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Re: Verschillen Co2-PK 2013-2014
zal wel niet heel erg merkbaar zijn denk ik?.. anders gewoon even laten tunen -] haha dan heb je wel wat extra pk's ter compensatie
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
Re: Verschillen Co2-PK 2013-2014
Bij dit soort turbomotoren is veel belangrijker wat het koppel is. De keren dat ik met mijn 1.3 MJ voorbij de 3000 toeren kom (en het vermogen dus echt gebruik) is op één hand te tellen.
Re: Verschillen Co2-PK 2013-2014
Inderdaad. Ik vond het trouwens mooier om die 2.0mJTD van de Giulietta te zien: 140pk met een uitstoot van 119g/km in 2013, naar 150pk en 110g/km.
- Odelot
- Moderatore
- Berichten: 4857
- Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
- Locatie: Omstreeks den Bosch
Re: Verschillen Co2-PK 2013-2014
Ik kom ook nooit boven de 3000 toeren uit. Behalve als ik in Duitsland ben. Dan gaat het gas er zo nu en dan op.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.