Problemen met Radio Blue and Me Grande Punto 2007

Plaats reactie
Gregory848
Berichten: 2
Lid geworden op: do aug 08, 2013 9:42

Problemen met Radio Blue and Me Grande Punto 2007

Bericht door Gregory848 »

Hey iedereen,

jullie zijn mijn laatste hoop.

Ik heb een grande punto van 2007 deze heeft nu 142000+ km, vandaag dynamo ( Alternator ) vervangen voor de 2e maal :( .
Ik heb een bijkomend probleem. Ik rij al bijna 2 jaar rond zonder radio allez 't is te zeggen... De radio werkt wel maar geeft enkel in de interscoope geluid. De rest van de boxen werken niet. In het begin deed de radio het soms nog maar het laatste jaar niet meer. Ik heb geprobeerd om de radio te vervangen maar zonder resultaat de andere radio gaf het zelfde probleem. Bij deze als er iemand is die een radio CD/mp3 wil kopen. Ik heb er nog een te koop.
De wagen is uitgerust met het Blue and me systeem en het viel mij op dat de radio het in het begin deed nadat ik een oproep had aangenomen via blue and me.
De garagist kan mij niet verder helpen en tracht mij alles te laten vervangen incl. radio doch ik twijfel eraan of dat wel allemaal nodig is. De wagen geeft tevens geen foutmelding bij het uitlezen.
Is er iemand die dit probleem ook heeft gekend? en wat was de oplossing hiervoor?

Mvg Gregory

ps een nieuwe wagen kopen is geen echte oplossing :lol:
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Problemen met Radio Blue and Me Grande Punto 2007

Bericht door Odelot »

Ik denk dat de versterker het probleem is. Heb pas gelezen dat als je een interscope systeem hebt er een aparte versterker onder de vloer bij de bijrijderskant zit. Kan wel voor 80% zeggen dat die het probleem is.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: Problemen met Radio Blue and Me Grande Punto 2007

Bericht door Wesley Abarth »

en ik voor 95%, weet bijna zeker dat dat het probleem is.
Gregory848
Berichten: 2
Lid geworden op: do aug 08, 2013 9:42

Re: Problemen met Radio Blue and Me Grande Punto 2007

Bericht door Gregory848 »

Bedankt alvast voor de snelle reactie!! :D Hoe kan ik dit oplossen? gewoon nieuwe versterker aanschaffen??
Ga morgen contact opnemen met de garage of die dit kunnen nakijken.
Heb inderdaad wel enkele klikjes (van een relais denk ik) gehoord komend vanonder de passagiersstoel. We gaan het laten nakijken en hou jullie op de hoogte.
Moet er iemand zijn die een andere mening heeft over het probleem laat je het maar weten. Ik sta open voor jullie raad en bevindingen ~] .
Plaats reactie