Steenslag

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Steenslag

Bericht door tonyvandenbroek »

Je kunt steenslag ook heel goed laten weg werken door onze Sponsor BartCCC. Wat het kost weet ik niet, maar ik heb foto's gezien waarvan je zou denken dat de motorkap herspoten zou zijn. Zo netjes allemaal. Helaas heb ik zelf ook last van steenslag en onze EVO zelfs een dikke op het dak :roll: Wil het toch wel een keertje laten wegwerken....
Afbeelding
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: Steenslag

Bericht door PuntoSporting »

Goeie tip Tony!

Ik ga zeker informeren, want ik was al aan het denken over opnieuw laten spuiten.
Doet hij toevallig ook aan uitdeuken zonder spuiten?
Ik heb nog altijd een aandenken van een ontmoeting met een kastanje tijdens de puzzelrit XL.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Steenslag

Bericht door Odelot »

Nou, ik ontdekte gisteren een put in de motorkap. Moet een mega steen geweest zijn. Vorige week zag ik wat op me afkomen, en vond het al vreemd dat de ruit nog heel was. Denk dat ik heel de motorkap over laat spuiten. Baal er goed van.

Afbeelding

Afbeelding

Op de foto zie je het niet, maar het is echt een deukje.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Dixie
Junior Stato
Berichten: 346
Lid geworden op: ma aug 22, 2011 8:12

Re: Steenslag

Bericht door Dixie »

Steenslag is er al zolang er auto's op de weg rijden !
Bij een zwarte auto, valt het veel sneller op, omdat de grondlak altijd lichter van kleur is. (daarom wil ik NOOIT een zwate auto hebben).

Wil je toch een bescherming hebben kijk dan even op: http://www.carshield.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Steenslag

Bericht door tonyvandenbroek »

@Dixie, Ook op een witte valt het op, omdat deze een donkere onderlak hebben. Ik zie op mijn motorkap ook wat steenslag hoor.

@Odelot, Informeer eens bij BartCCC. Hij kan steenslag bijwerken, zodat het bijna niet meer opvalt (zeg maar: Je ziet er niets van).
Denk dat je dan goedkoper uit bent, en vragen kost al helemaal niets.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Steenslag

Bericht door Odelot »

Zal eens informeren bij Bart inderdaad!
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Plaats reactie