Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Waarom lid geworden van dit forum?

Ik ben lid geworden uit belangstelling m.b.t. de Fiat Grande Punto
48
96%
Ik ben lid geworden omdat ik problemen had en wilde weten of meer mensen dit probleem hebben
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 50

Gebruikersavatar
Jan_Kol
Nuovo Arrivato
Berichten: 184
Lid geworden op: vr mei 24, 2013 16:53
Locatie: Meppel

Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door Jan_Kol »

Bij het onderwerp “Weer een Fiat Punto (Evo) of niet ??” viel mij dit op:
Jacsje schreef:Laat je niet misleiden door een topic of forum, je leest daar vaak alleen de slechte dingen en er wordt nadruk gelegt op de details.
Tsja, ik denk ook dat veel mensen, die lid worden van een internetforum, dat doen omdat ze een probleem hebben en van andere deelnemers “bevestiging” willen zien om hun gelijk te halen.

Ik zou wel eens willen weten wie lid is geworden uit belangstelling en wie dat zijn geworden om te zien of een ander dezelfde problemen ondervindt als hijj/zijzelf.

Oh ja, ik ben het geworden uit belangstelling, evenals bij vorige auto's (voor de Daihatsu moest ik naar een Duitstalig forum omdat ern geen zinvol was in het Nederlands).
Doxxo
Membre D'Oro
Berichten: 1071
Lid geworden op: ma nov 12, 2012 10:47
Locatie: Paal

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door Doxxo »

Mijn vorige GP was mijn eerste wagen die volledig van mij was, ik heb altijd dingen zitten aanpassen en met dingen op te zoeken kwam ik altijd op het GPC forum uit. Dus heb ik mij is aangemeld en voorgesteld en niet meer weggegaan omdat dit een heel goed en vriendelijk forum is. Iedereen helpt elkaar en komen samen tot oplossingen.

Dus omdat ik belangstelling heb voor de auto's ben ik hier.
Fiat Grande Punto 1.3 Mjet
Evo Abarth !

Daily honda civic

Oldtimer: 1989 CRX Vtec
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door Thegroov »

Ik had nog geen punto toen ik lid werd, dus had ik er ook geen problemen mee :mrgreen:
Gebruikersavatar
EvoDaan
Membre D'Oro
Berichten: 1392
Lid geworden op: wo jul 03, 2013 22:19
Locatie: Zutphen

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door EvoDaan »

Nooit echt met auto's bezig geweest maar wilde deze toen aanschaffen. Na wat gegoogled te hebben mbt gebruikersreviews hier terecht gekomen. Toen ging de wereld der modificatie voor mij open :-].
Huidige auto: Renault Megane Estate 130 Tce Bose

AfbeeldingPunto Evo 1.2 | Grigio Pessimo Umore | 2011 |
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door Jarre »

ik probeer mijn eigen auto steeds zoveel mogelijk vanbinnen en vanbuiten te kennen. waar moet ik op letten en wanneer, kan ik het zelf, zoneen, kan ik het leren.
vandaar dat ik altijd een merkgebonden forum join.
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Gebruikersavatar
alfawiel
Membre D'Oro
Berichten: 1369
Lid geworden op: do sep 30, 2010 19:47
Locatie: Budel Dorplein

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door alfawiel »

aangemeld tyoen ik mijn EVO 1.3 MJ besteld had.
Dus absoluut niet vanwege problemen, maar meer om tips op te doen bij onderhoud en cleaning van de auto.
AfbeeldingPunto Evo MJ85 (100 PK) (Grigio Impeccabile)Chemical Grey, Dynamic plus + Cool&Blue pakket, middenarmsteun,
interieur bordeauxrood , 208 velgen
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door RaydeJee »

Voor de interesse hier en ik vind het altijd leuk om te zien wat anderen met hun auto's doen. :D
Gebruikersavatar
Anyways
Senior Stato
Berichten: 657
Lid geworden op: ma jun 03, 2013 21:38
Locatie: Groningen-city

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door Anyways »

ik zocht tips voor ik een GP ging aanschaffen. Dat bracht mij hier :)
.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.


Afbeelding
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door PuntoSporting »

Gewoon omdat ik altijd al weg was van Italiaanse auto's en speciaal Fiat.

Met het Punto virus was ik al besmet, door mijn vorige Punto Sporting (vandaar de nickname), maar toen deze aan vervanging toe was en eenmaal een testrit in de Grande Punto gemaakt had was ik helemaal verkocht.

Nog dezelfde dag heb ik me aangemeld als forum lid en ben toen ook best enthousiast geworden over de GP, maar ook over de club.
Nadat we de GP hebben gehaald, heb ik me vrij snel daarna ook direct opgegeven als VIP lid en daar heb ik tot op heden geen spijt van, gezellige meetings voor jong en oud!

Ik hoop daarom ook dat de Punto nog lang blijft bestaan, zodat ook de club nog heel lang blijft.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door Odelot »

Ik was altijd al lid van veel autoforums, omdat auto's zoiezo mijn interesse hebben. Op autoweek ben ik bijvoorbeeld ook al 12 jaar lid. Las hem vroeger ook altijd. Hier ben ik lid geworden toen ik een beetje aan het kijken was om een nieuwe aan te schaffen.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door Thegroov »

Gaat leuk met de poll, maar het is volgens mij wel zo dat mensen die alleen lid geworden zijn omdat ze een probleem hadden, na het bespreken/oplossen van zo'n probleem ook weer vertrokken zijn en dus niet op deze poll zullen reageren. De mensen die gekomen zijn omdat ze een probleem hadden en ook nog zijn blijven hangen omdat dit nu eenmaal een van de gezelligste, en positiefste fora is, zijn dus toch blijkbaar op één hand (zonder vingers) te tellen...
Gebruikersavatar
Foppe de Vries
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr jul 16, 2010 16:42
Locatie: Fryslân

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door Foppe de Vries »

Leuk topic om er achter te zien te komen wat de beweegreden(en) zijn geweest om zich hier aan te melden.

Ik heb me aangemeld net toen ik interesse had in de 1.3 MJ.
In 2010 kwam Fiat als een van de eersten met een auto welke vrij was van motorrijtuigenbelasting.
Er was in die tijd een hausse van nieuwe aanmeldingen kan ik mij herinneren.


Kijk elke week een paar keer op het forum 8)
Had een Progressive Black Punto Evo 1.3 Multijet (2010) mrt 2013 Totall loss
Toen een Crossover Black Punto Lounge 1.3 Multijet (2012)
Nu een Crossover Black Punto Sempre 1.3 Multijet (2018)
Punto Lounge : Afbeelding
Giordino
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1867
Lid geworden op: ma mei 24, 2010 11:49
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door Giordino »

Tijdens de zoektocht naar informatie over een GP kwam ik al snel hier uit en ook na de aanschaf van de GP hier blijven "hangen" :mrgreen:
Mijn Abarth Punto Evo
Volg ons op Instagram Afbeelding
Gebruikersavatar
Sjoerd H.
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1252
Lid geworden op: di mei 27, 2014 8:04

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door Sjoerd H. »

Thegroov schreef:Gaat leuk met de poll, maar het is volgens mij wel zo dat mensen die alleen lid geworden zijn omdat ze een probleem hadden, na het bespreken/oplossen van zo'n probleem ook weer vertrokken zijn en dus niet op deze poll zullen reageren. De mensen die gekomen zijn omdat ze een probleem hadden en ook nog zijn blijven hangen omdat dit nu eenmaal een van de gezelligste, en positiefste fora is, zijn dus toch blijkbaar op één hand (zonder vingers) te tellen...
De meeste vast wel ja... ik heb zelf eerst hulp gezocht voor het inbouwen van een parrot, maar daarna toch wel vaker terug gekomen.. toen ik eenmaal zag wat voor leuke simpele dingetjes je punto zoveel meer strakker kunnen maken... ben ik toch gebleven en meteen vip geworden :-]

toch leuk om iedereen zn beweegredenen te zien!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Waarom deelnemer geworden van dit forum?

Bericht door tonyvandenbroek »

Niet echt lid geworden, meer opgericht zeg maar.
Ik vond het wel leuk om mijn Italiaanse bolide te delen met derden. Alleen is het een beetje hard gegroeid de laatste 6-7 jaar -]
Kan me heel goed voorstellen dat mensen gaan zoeken als ze problemen hebben. Maar veel mensen hier zijn echte liefhebbers en zijn lid van het forum sinds de nieuwe auto hebben. Gewoon info zoeken van de auto die gaat komen voor hen, plaatjes e.d. Daar doen we het oo voor. Problemen oplossen, zaken uitleggen, mensen helpen, en natuurlijk leuke dingen organiseren horen hier allemaal bij.

Kortom, het forum is er voor iederen en van iedereen.
Afbeelding
Plaats reactie