Dit doet de GP-rijder goed....

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan_Kol
Nuovo Arrivato
Berichten: 184
Lid geworden op: vr mei 24, 2013 16:53
Locatie: Meppel

Dit doet de GP-rijder goed....

Bericht door Jan_Kol »

Vandaag ontving ik een e-mail van de ANWB. Daarin stond onder meer als onderwerp "Tien occasions voor het hele gezin tot 10.000 euro".

En ja, als vierde wordt de GP aangeraden, en wat een commentaar:

Fiat Grande Punto – tot 2011
Voor een klein gezin een heerlijke en zeer goed betaalbare tweedehands auto: de Fiat Grande Punto. Deze frisse Italiaan is zeer ruimschoots voorhanden op de tweedehands markt dus je kunt precies dat exemplaar zoeken dat jij wilt qua prijs, kleur, aantal deuren, motorisatie etc. Je twijfelt omdat et Italiaans is? Wel, volgens de Wegenwacht is de Grande Punto in grote lijnen gewoon een betrouwbare auto.

Nog even het plaatje uit de email erbij, want dat was ik vergeten...
Afbeelding


Jan
Laatst gewijzigd door Jan_Kol op za apr 04, 2015 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
eBoonstra
Senior Stato
Berichten: 753
Lid geworden op: ma dec 03, 2012 9:24
Locatie: Ooststellingwerf
Contacteer:

Re: Dit doet de GP-rijder goed....

Bericht door eBoonstra »

Ha, mooi stukje. Heb met mijne twee jaar lang ook weinig problemen gehad. Af en toe wat wat Italiaanse nukken mbt. electornica, maar dat was weer over zodra het contact weer uit en aan ging. Later veel gezeik gehad en duizenden euro motorschade als gevolg van wat te zwaar getuned. Dat neem ik de Grande Punto niet kwaadlijk. Fijne auto, heel goed gebouwd, prachtige herinneringen aan. Na 309.000km weg moeten doen door een zware aanrijding. Vele mensen uit mijn naaste omgeving zijn ook (Grande) Punto (Evo) gaan rijden nav. mijn goede ervaringen.
Fryslân | JOVD/VVD

BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)

Op zoek naar een perfecte schroefset? :)
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: Dit doet de GP-rijder goed....

Bericht door Rudabroda »

Dat is inderdaad mooi bericht.. ~~
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Gebruikersavatar
Juvenine
Nuovo Arrivato
Berichten: 119
Lid geworden op: di apr 09, 2013 22:38

Re: Dit doet de GP-rijder goed....

Bericht door Juvenine »

Voordat ik deze GP t-jet kocht kreeg ik altijd wel te horen om geen italiaan te kopen. Ik rijd 2 jaar probleemloos! Aankomende week grote beurt.. ben benieuwd of ze iets tegen komen :o
Grande punto 1.4 T-jet. Harstikke zwart!
Plaats reactie