Jack_abarth GPA 2009

jack_abarth
Berichten: 1
Lid geworden op: ma aug 17, 2015 14:53

Jack_abarth GPA 2009

Bericht door jack_abarth »

Beste Forumleden,

Al enkele jaren lees ik mee hier op het forum, en heb veel geleerd van diverse tips, zoals bijvoorbeeld de Mercedes ruitensproeiers, plaatsen van een filter op de dumpvalve etc. Echter aan alles komt een eind.
Mijn in 2009 nieuw gekochte Grande Punto Abarth wil ik verkopen, maar ik zie ‘m het liefst naar een liefhebber gaan waarbij Fiat-bloed door de aderen stroomt. Zodoende staat mijn auto alleen hier te koop, en op het Abarth-forum komt hij nog te staan. Marktplaats wil ik nog even afwachten, in verband met de bovenstaande reden.

Reden van verkoop:
Ik heb zelf een eigen webshop (http://www.vca-shop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) en heb meer ruimte en een trekhaak nodig. Ik verkoop steeds vaker grote en meerdere producten die ik zelf op dien te halen bij mijn leveranciers. Ik heb nog zitten twijfelen aan een trekhaak, maar daar is de auto eigenlijk niet voor bedoelt. Vervolgens bleek dat mijn vader van zijn Volvo V70 af wou voor een compactere auto, dus zodoende neem ik deze over.

Waar gaat het om:

Auto: Fiat Grande Punto Abarth 1.4 T-jet 155pk
Bouwjaar: mei 2009
Kenteken: 64-JGB-3
Kilometerstand: 124.xxxkm
Kleur: Zwart
Wielen: Antraciet dubbele 6-spaaks (was destijds een optie)
Staat van de auto: Goed tot zeer goed

De auto is voorzien van de standaard (Nederlandse) uitrusting, dus met de dualzone elektrisch geregelde climate-control.
De standaard details qua opties laat ik achterwege, ik verwacht dat die hier reeds bekend zullen zijn. Hetzelfde geldt voor de maximum snelheid en dergelijke.

De opties die ik destijds als extra heb genomen zijn:
- 17” Antraciet dubbele 6-spaaks wielen
- Lederen bekleding
- Cruise control
- Subwoofer van Fiat (weet niet meer zeker of dit een optie was of standaard)

Aanpassingen die ik zelf heb uitgevoerd:
- Mercedes ruitensproeiers op de wisserarmen gemonteerd aangezien de standaard sproeiers te laag sproeien en niet verstelbaar zijn.
- De recirculatie dumpvalve geopend zodat je het “pssst” geluid hoor bij het opschakelen. Dit heb ik echter na een jaar of 4 weer terug naar origineel gebracht aangezien het leuke er wel weer vanaf was.
- USB-verlengkabeltje door het dashboard getrokken aangezien het wisselen van de USB-stick tijdens het rijden niet gemakkelijk ging. Klinkt als een grote ingreep, maar dat viel wel mee. Ik kon de kabel vanuit het dashboardkastje gewoon laten zakken, en deze komt nu boven de bekerhouders uit het dashboard.
- Custom made aluminium voetsteun en plaatje onder de handrem.

De auto is gekocht en onderhouden bij Nieuwkoop Den Bosch. Eén keer heb ik een klein beurtje laten doen hier bij een lokale garage, maar de rekening was nagenoeg gelijk aan die van de merkdealer, dus daarna ben ik daar maar weer teruggegaan.
De laatste beurt die de auto heeft gehad was dit voorjaar bij ca. 115.000km. De auto heeft toen de 150.000km beurt gekregen, oftewel een gewone kleine beurt.
De distributieriem is in het voorjaar van 2014 vervangen bij ca. 90.000km. De auto heeft toen de 120.000km beurt gekregen.

De vraagprijs voor mijn auto is € 9.250,-

Ik ben te bereiken op:

+31 6 464 01 657
jackvaniersel87@gmail.com of info@vca-shop.nl

Foto’s:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie