Voorstellen + mijn Punto

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Voorstellen + mijn Punto

Bericht door DPhilippi »

Hoi! Ik dacht het word eens tijd voor mij om opzoek te gaan naar mede Punto liefhebbers. Simpelweg omdat we vanuit het thuisfront de ouderwetse vierkante Panda, Punto I en II hebben gehad en sinds afgelopen vrijdag zijn we in het bezit van een nieuwe Punto. Fiat en dan met name de Punto is mij met de paplepel ingegoten, haha :-)!

Voor de geïnteresseerden wat informatie over onze huidige Punto:
Het betreft een Twinair Turbo Lounge uit 2015. Ik wilde een nieuwe bestellen uit 2016, maar de opties zoals een spoiler, panorama dak interscope hifisysteem etc. waren te komen vervallen i.v.m. belasting. Vandaar is mijn keuze op deze gevallen en hier zitten gelukkig wel alle toeters en bellen op.

De 16" velgen zijn per direct vervangen door 17" in hoogglans zwart (de 16" velgen + banden zet ik te koop), getinte zijwindschermen voor alle kanten zijn besteld en de buitenspiegels zullen nog in hoogglans zwart worden gewrapt. Dan is mijn Punto voorlopig compleet! Ik overweeg nog wel om de spoiler ook in hoogglans zwart te laten wrappen (zoals een Punto Blackmotion - Braziliaans model), maar naar mijn inziens moet er dan nog meer aan het exterieur gebeuren om het er fatsoenlijk uit te laten zien.

Ten slotte ben ik aan het neuzen om alle lampen: mist-, dag- en normaallicht te laten vervangen door Philips WhiteVision. Ik heb alleen niet zoveel interne autokennis. Mocht iemand hier mij van meer informatie kunnen voorzien, dan hoor ik het heel graag! Ik heb een hekel aan die gele lampen en wil ze graag allemaal wit hebben. Dat matcht tenminste bij de auto!

.. Dit tot dusver. Vragen, opmerkingen, tips, verdere kennismaking > graag!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door DPhilippi op wo mar 30, 2016 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
jesse
Nuovo Arrivato
Berichten: 100
Lid geworden op: di jan 12, 2016 23:50

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door jesse »

Welkom!
Mooie auto, vooral dat dak lijkt mij wel echt een hele toffe optie.
Velgen zwart ziet er wel netjes uit, mijne zijn gewoon standaard kleur (ook 17" LM)
Sirano
Junior Stato
Berichten: 217
Lid geworden op: wo jan 27, 2016 22:20
Locatie: Weert

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door Sirano »

Welkom en veel plezier met de auto 8)
Vēnī, vīdī, vīcī
Gebruikersavatar
hbassen
Tesoriere GPC
Tesoriere GPC
Berichten: 2084
Lid geworden op: zo dec 14, 2008 11:20
Locatie: Assen

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door hbassen »

welkom en veel veilige kilometers.

HB
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.



Alfa Romeo Guilietta QV.
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door Rudabroda »

Welkom op het forum.
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door evospark »

Mooie auto, welkom !!
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
Renegp
Nuovo Arrivato
Berichten: 18
Lid geworden op: zo aug 30, 2015 14:26

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door Renegp »

Dikke bak klasse!
Peter_Bosveld
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: di aug 05, 2014 8:52

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door Peter_Bosveld »

Welkom, bijna het zelfde heb de twinair racing uit 2014 wit met Zwart dak. Zo te zien staat deze ook iets lager dan de standaard. Meende dat de lounge & racing 1 cm lager is.
angel66
Nuovo Arrivato
Berichten: 94
Lid geworden op: wo mar 09, 2016 20:57
Locatie: Den Haag

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door angel66 »

Welkom. Ik heb ook net edn nieuwe gekocht.

Link voor de lampjes....

https://www.autoverlichting.eu/philips- ... incl-2-w5w" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Punto Evo Twinair 100 Turbo
Gebruikersavatar
tcp461
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 209
Lid geworden op: wo aug 12, 2015 5:41
Locatie: Joure

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door tcp461 »

Welkom, met je mooie auto! ;-)
1.3 mjet EVO dynamic 2011 nero mille miglia 5-d
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door Odelot »

Welkom en veel plezier! Hier en met de punto.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door DPhilippi »

Bedankt! Ik ben ondertussen al erg onder de indruk van de prestaties, alhoewel het verbruik me tegenvalt. Ik geloof ook dat ik voortaan standaard het Interscope systeem in iedere volgende Punto wil hebben, wat een heerlijk geluid! Daarnaast ben ik van plan deze zomer een mini-projectje te doen m.b.t. alle verlichting aan de auto. Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Ik zal me eens verdiepen in het officieel lid worden van de GPC, zodat ik ook bevoegd ben om langs te komen op meetings! Haha :D
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Re: Voorstellen + mijn Punto

Bericht door DPhilippi »

angel66 schreef:Welkom. Ik heb ook net edn nieuwe gekocht.

Link voor de lampjes....

https://www.autoverlichting.eu/philips- ... incl-2-w5w" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de link! Ik ga over 2 à 3 maanden eens alle lampjes op een rij zetten die ik wil vervangen door witte halogeen. Mocht je nog andere links hebben waar ze nog goedkoper zijn > graag!
Plaats reactie