Met Grande Punto 1.3 naar TURKİJE

Plaats reactie
emrec38
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: ma jul 03, 2017 8:14

Met Grande Punto 1.3 naar TURKİJE

Bericht door emrec38 »

Beste leden,

2 weken terug ben ik teruggekomen vanuit turkije met mijn grande punto 1.3 6 bak
ik ben met mijn ouders gegaan dus totaal 3 personen + circa 150 kg bagage incl achterbank.
ik heb mijn auto vorigjaar laten chippen op maat naar 130 pk + roetfilter uit en leeggehaald + katalysator leeg gehaald. voordat ik vertrok had ik de egr klep probleem die heb ik softwarematig uit laten zetten.

heen weg lekker gecruisd op 120/130 tot eind oostenrijk ivm flitspalen :P , vervolgens in hongarije, servie bulgarije 140 en af en toe even wat gas gegeven tot 180 maar niet continue. Mijn eindbestemming was 3500 km vanuit nederland en mijn gemiddeld verbruik op het display verrasde mijn wel heel erg. 1 oo 22.2 gemiddeld over 3500 km.

in turkije heb ik mijn ruiten laten blinderen (5 ramen) omgerekend met de valuta van toen was het ongeveer 40 euro, US Lights laten inbouwen heeft mij 10 euro gekost omgerekend. ik heb de fiat logo's vervangen in de kleur van rood, die kosste per twee omgerekend 3/4 euro.

ik heb een heerlijke vakantie gehad met mijn punto in Turkije.

terug weg heb ik heel vaak gecruisd op 150/160, daardoor daalde mijn gemiddeld verbruik ook, ik heb de terugweg 1 tank extra moeten tanken.

voor de rest HE LE MAAL geem problemen met mijn punto gehad, veel bmws mercedessen rangerovers gezien die pech hadden maar de fiat heeft zijn werk prima in orde gekregen.

hier onder aantal foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ammonia and aluminum
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Met Grande Punto 1.3 naar TURKİJE

Bericht door Odelot »

Wow dat is tenminste een rit! Leuk om die foto's te hebben ook! En mooi dat ie het zo goed gedaan heeft! Lekker goedkooop dingen kunnen laten doen daar ook!
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Blu Magnetico
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 233
Lid geworden op: di aug 12, 2014 22:57

Re: Met Grande Punto 1.3 naar TURKİJE

Bericht door Blu Magnetico »

Vanaf de foto's kan ik het niet goed beoordelen, maar zijn de voorste zijruiten niet te donker getint nu? Die moeten (minstens) 70% lichtdoorlatend zijn. Als dat percentage veel lager is, loop je kans op een prent.
Het ziet er overigens erg fraai uit.
Fiat Grande Punto 1.4 16V T-Jet Sport 3d. Savali 121 pk > 146 pk
emrec38
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: ma jul 03, 2017 8:14

Re: Met Grande Punto 1.3 naar TURKİJE

Bericht door emrec38 »

Beste Blu Magnetico,

achter ruiten zijn best zwart, vanuit buiten kun je niks zien. Maar de voorste ruiten zijn wat lichter alleen zijn die op de foto's bijna het zelfde. binnenkant is redelijk wel te zien.
Plaats reactie