Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Plaats reactie
onnaj
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 42
Lid geworden op: ma jul 01, 2019 16:08

Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Bericht door onnaj »

Ik ga morgen naar een Fiat Punto Sport T-Jet kijken en ben benieuwd of iemand deze kent:
http://link.marktplaats.nl/m1421587663" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn er behalve de stuurbekrachtiging, de elektrische raambediening en gewoon standaard dingen zoals remmen, banden, schokdempers, nog dingen waar ik echt specifiek op moet letten

Distributie, banden en blokken waren iig zgan en hij ziet er volgens de verkoper echt zeer netjes uit.

Is Cruise control makkelijk in te bouwen achteraf in een sport? Ben zelf redelijk handig in ieder geval dat scheelt ;-)

Hoop dat het wat wordt, heb al eens eerder gereden in de Grande Punto en was aangenaam verrast, ook over de stoelen!
Met de T-JET heb ik nog niet gereden maar ik begreep dat dit zeer betrouwbare blokken zijn.

Alvast bedank voor jullie reacties! :-)
RVE
Junior Stato
Berichten: 291
Lid geworden op: di okt 16, 2012 10:05

Re: Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Bericht door RVE »

Ken 'm niet, maar ik vraag me wel af hoe het kan dat deze auto geen achterspoiler heeft. Is volgens mij standaard bij een Sport.
Daarnaast lijken de velgen mij ook geen 17 inch, maar 16 inch...
onnaj
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 42
Lid geworden op: ma jul 01, 2019 16:08

Re: Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Bericht door onnaj »

RVE schreef:Ken 'm niet, maar ik vraag me wel af hoe het kan dat deze auto geen achterspoiler heeft. Is volgens mij standaard bij een Sport.
Daarnaast lijken de velgen mij ook geen 17 inch, maar 16 inch...
Heb in ieder geval bij Autoweek een kenteken rapport opgevraagd en daarin staat sowieso geen wokmelding in ieder geval.
Alle eigenaren hebben de auto best lang in bezit gehad in ieder geval. De eerste 5 jaar, de bijna 2 en de 3e ook 4 of 5 jaar.

Ik weet niet of de spoiler standaard is, bij deze:
http://link.marktplaats.nl/m1428207681" onclick="window.open(this.href);return false; zit ie er in ieder geval ook niet op en is ook een sport.

Een sport herken je toch aan de stoelen? Wat is nog meer het verschil met een andere versie?
RVE
Junior Stato
Berichten: 291
Lid geworden op: di okt 16, 2012 10:05

Re: Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Bericht door RVE »

Die heeft de spoiler wel, zie foto 2 ;)

Sport herken je oa aan de spoiler/ side skirts/ uitlaat/ mislampen/ stoelen/ 17 inch velgen/ digitale airco
onnaj
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 42
Lid geworden op: ma jul 01, 2019 16:08

Re: Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Bericht door onnaj »

Volgens mij heeft die waarnaar ik ga kijken ook echt een klein spoilertje alleen door het zwarte valt het minder op?

Edit: zie nu inderdaad wat je bedoelt. Is voor mij geen deal breaker maar wel extra aandachtspunt voor schade!
onnaj
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 42
Lid geworden op: ma jul 01, 2019 16:08

Re: Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Bericht door onnaj »

Ik heb hem gekocht! :-)

Paar kleine dingetjes zijn eraan maar zover ik in kan schatten niets bijzonders. Remschijven voor zijn wel een heel eind aan vervanging toe, ik voel af en toe een heel lichte trilling met wegrijden waarvan ik vermoed dat het de drukgroep is maar ernstig is het niet. Af en toe hoor ik ook een rubber aan de achterzijde denk ik, maar ook absoluut niet continue.
Af en toe met volgas een heel lichte hapering maar ik voel ik altijd alles haha

Verder ziet ie er echt super netjes uit. Wel een paar plekjes maar niets bijzonders. Loopt echt erg rustig.
Lijkt wel gechipt maar ik begrijp dat ze vaak standaard meer vermogen leveren dan opgegeven. Ligt ondanks de winterbanden netjes op de weg.

Nu alleen op zoek naar een set nette velgen, want we gaan niet naar Italië op winterbanden natuurlijk :-) originele velgen zaten er helaas niet bij maar geen uiteindelijk ook flink af weten te dingen nog :-)

Nu hopen dat ie ons bevalt! Viel me op dat zo'n motor erg stil is, dat is prettig
Danman
Nuovo Arrivato
Berichten: 30
Lid geworden op: za jun 01, 2019 20:27

Re: Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Bericht door Danman »

Veel veilige km's met je GP.
Algon
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 406
Lid geworden op: wo jun 07, 2017 17:04
Locatie: Sittard

Re: Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Bericht door Algon »

Veel plezier met de Punto!
Fiat Grande Punto T-jet 2008
LED headlights - Savali - Skytune - K&N
onnaj
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 42
Lid geworden op: ma jul 01, 2019 16:08

Re: Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Bericht door onnaj »

Thanks!!
Gebruikersavatar
J.V.
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1751
Lid geworden op: do jul 28, 2016 14:43
Contacteer:

Re: Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Bericht door J.V. »

Veel plezier ermee!
Van 03-08-2016 tot 10-04-2020 in mijn bezit:
Grande Punto 1.4 T-JET Sport - bj. 2009

Sindsdien de trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera. 8)
onnaj
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 42
Lid geworden op: ma jul 01, 2019 16:08

Re: Kent iemand deze GP T-Jet? Aankoopadvies ;-)

Bericht door onnaj »

Thanks allemaal!

Hopelijk kan ik als ik eindelijk geaccepteerd word als VIP een eigen topic maken
Plaats reactie