Laatste Leden vergadering GPC

Gesloten

Laatste ledenvergadering GPC leden?

Peiling eindigde op do dec 05, 2019 6:18

NEE, niet nodig. Ik vertrouw het bestuur dat alles netjes geregeld wordt
8
80%
JA, nodig, ik wil tekst en uitleg over het beeindigen van GPC
1
10%
GEEN MENING
1
10%
 
Totaal aantal stemmen: 10

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Laatste Leden vergadering GPC

Bericht door tonyvandenbroek »

Beste leden,


Formeel zijn we verplicht om bij beeindigen van de vereniging een allerlaatste leden vergadering voor de leden in te plannen. Hierin willen we dan alle vragen beantwoorden, tekst en uitleg geven over deze beeindiging.
Middels deze poll willen kijken of er uberhaupt behoefte is aan deze vergadering. We mogen dit online beslissen.

Indien er een ledenvegadering komt, zal het nog dit jaar zijn.De vergadering zal dan bij Jan van Tieskes zijn in Someren eind(NB). Tijd en wanneer volgt na de stemronde op deze poll, die 1 week online is.
We moeten dan een meerderheid van alle leden hebben om deze vergadering door te laten gaan.
Houden we geen vegadering, zullen we online op het forum nog tekst en uitleg geven over het afhandelen van de laatste zaken.

Namens het bestuur,

Tony van den Broek
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: Laatste Leden vergadering GPC

Bericht door Rudabroda »

Ik zie dat veel dit bericht "bekeken" hebben maar geen reactie hebben gegeven.

Het is de ironie waarschijnlijk van het gehele topic. Persoonlijk heb ik er geen behoefte aan want ik weet zeker dat Tony het goed afhandelt.

Het is immers wat het is.
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Gebruikersavatar
Rubinho
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 132
Lid geworden op: di jun 10, 2008 16:07
Locatie: Maarssen

Re: Laatste Leden vergadering GPC

Bericht door Rubinho »

Aan de afhandeling heb ik geen twijfel dat het goed verloopt. De reden waarom ik ja heb gezegd is misschien om nog een maal dan de club samen te brengen en daarmee het af te sluiten.

Het is maar een idee, maar we kunnen dit altijd nog op een ander moment dan plannen ook. Misschien moet daar nog een losse poll anders voor worden opgezet.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Laatste Leden vergadering GPC

Bericht door tonyvandenbroek »

Rubinho schreef:.........................De reden waarom ik ja heb gezegd is misschien om nog een maal dan de club samen te brengen en daarmee het af te sluiten.

Het is maar een idee, maar we kunnen dit altijd nog op een ander moment dan plannen ook. Misschien moet daar nog een losse poll anders voor worden opgezet.

Ik wil wel nog zo af en toe een toerrit of puzzelrit uit blijven zetten. Mede omdat ik het leuk vind, en dat er nog steeds animo voor is. Helaas zal er dit jaar geen avondrit en volgend jaar snertrit zijn ivm mijn klachten. Ik kan nu 3 maanden geen autorijden, en dus ook geen routes uitzetten. Mijn idee is wel om minimaal 1x per jaar nog iets leuks te doen met de groep.

Alleen zal het niet namens club GPC zijn maar via de facebookgroep GPC. Deze houden blijft houden we wel gewoon. Bekijken nog de mogelijkheid om de How-to's te behouden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Laatste Leden vergadering GPC

Bericht door tonyvandenbroek »

Met "maar" 10 stemmen, is er een meerderheid die geen behoefte heeft aan een allerlaaste leden vergadering.
Ik ga nu verder met alles in gang te zetten. Jullie kunnen van mij aan, dat het allemaal netjes geregeld gaat worden en ik zal op het forum alles keurig vermelden van de genomen stappen en hoeverre we zijn.

Zo wil ik jullie toch gewoon op de hoogte houden. Als allerlaatste zal het forum en domein aan de beurt komen.
Hopelijk komen we daar ook nog aan uit de komende weken/maanden (we hebben nog FF)
Net even gekeken:

Webhosting Dynamic Plus grandepuntoclub.nl
Period: 04-07-2019 until 04-07-2020 - € 71,87per jaar. bij PCextreme.nl

Dus het forum zal sowieso tot 4 juli 2020 doorlopen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blu Magnetico
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 233
Lid geworden op: di aug 12, 2014 22:57

Re: Laatste Leden vergadering GPC

Bericht door Blu Magnetico »

Zeer spijtig dat de club beëindigd moet worden, al zijn de redenen zeer begrijpelijk en is het al enige tijd duidelijk dat de interesse achteruitloopt. Dat er (nog steeds) geen nieuwe Punto op de markt komt heeft natuurlijk ook invloed op het gebrek aan nieuwe aanwas.

Met heel veel plezier kijk ik terug op de periode dat ik lid was van GPC. De meetings, toerritten, fotowedstrijden, vele informatie en vooral de onderlinge sfeer zal zeer gemist worden. Al hoop ik velen van jullie nog vaak tegen te komen.

Sowieso wil ik het bestuur en in het bijzonder Tony heel erg bedanken voor het oprichten en besturen van de club. Zonder jullie was dit niet mogelijk geweest. Heel veel dank!
Fiat Grande Punto 1.4 16V T-Jet Sport 3d. Savali 121 pk > 146 pk
Gesloten