topsnelheid GP's

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: topsnelheid GP's

Bericht door tonyvandenbroek »

Kubusje schreef:Nu op de weg waar er wel weerstand is ;)
Heb 210 aangetikt, maar zat nog meer in het rechtertrappertje. Moest van mijn gas af.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Timothy
Nuovo Arrivato
Berichten: 89
Lid geworden op: wo jan 09, 2013 9:00
Locatie: Alkmaar

Re: topsnelheid GP's

Bericht door Timothy »

Met de T-Jet heb ik de 207 (GPS) gehaald. De diesel hield met >25km alleen maar plankgas bij 183 (GPS) op. GPS gemeten met TomTom en iPhone tegelijk. Wat hij dan op de teller liet zien weet ik niet meer.
Was: 1999 Peugeot 206 1.4 benzine 65pk
Daarna: 2009 Grande Punto 1.4 T-Jet 16V 120pk / Ambient White / Sport (+ Sky Dome, Blue&Me)
Nu: 2012 PuntoIII 1.3 M-Jet 85pk / Crossover Black / Lounge (Full Option)
Gebruikersavatar
eBoonstra
Senior Stato
Berichten: 753
Lid geworden op: ma dec 03, 2012 9:24
Locatie: Ooststellingwerf
Contacteer:

Re: topsnelheid GP's

Bericht door eBoonstra »

Toen ik mijn GP kocht wou ze niet harden dan 200km/u op teller. De vorige eigenaar gaf aan in de twee jaar dat hij haar had slechts eenmaal de top hebben aangetikt te hebben. Inmiddels zijn we een halfjaar met mijn rijstijl verder en de GP heeft bij mij een max. topsnelheid van 216km/u op teller gehaald met drie inzittenden (op winterbanden, tempratuur -3). Een beetje met dit weer haal ik gewoon 210 km/u op teller, als ik alleen in de auto zit. En dat rijd ik zo'n twee/drie keer per maand :wink: Gaat om een 1.9 JTD Multijet Sport.
Fryslân | JOVD/VVD

BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)

Op zoek naar een perfecte schroefset? :)
Plaats reactie