reserve wiel voor sportsound plus

Plaats reactie
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

reserve wiel voor sportsound plus

Bericht door hannes »

een vraagje aan de personen die een sportsound plus of een sport hebben gekozen.
ik kon geen reserve wiel voor de sportsound plus bestellen en krijg dus een set met pur en een electrische pomp.( of iets dergelijks )
volgens mijn dealer zouden ze bij fiat gaan navragen hoe ze dat daar wilden oplossen omdat men hier in Nederland liever een reserve wiel wil hebben ( daar ben ik het mee eens ).

is dat bij jullie ook het geval of was er een andere oplossing?
joedelta

Re: reserve wiel voor sportsound plus

Bericht door joedelta »

hannes schreef:een vraagje aan de personen die een sportsound plus of een sport hebben gekozen.
ik kon geen reserve wiel voor de sportsound plus bestellen en krijg dus een set met pur en een electrische pomp.( of iets dergelijks )
volgens mijn dealer zouden ze bij fiat gaan navragen hoe ze dat daar wilden oplossen omdat men hier in Nederland liever een reserve wiel wil hebben ( daar ben ik het mee eens ).

is dat bij jullie ook het geval of was er een andere oplossing?
In de kuip past alleen een 15"wiel, dus dat gaat niet lukken met sommige uitvoeringen...een thuiskomer is helemaal uit, maar is mischien nog wel aan te komen...voordeel van de bandenplakset is wel dat je altijd een compressor bij hebt...handig op vakantie voor het luchtbed of opblaasbaar beest van je kind... :lol:
Plaats reactie