Bart

funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Net nog maar eens gemaild naar de dealer waar hij blijft want hij staat nu al 2,5 week in Belgie. Volgens mij zijn ze hem aan het demonteren ofzo, of vierkante wielen, blijven toch belgen :wink: .

Volgens dealer gaat hij volgende week (als alles goed gaat) op transport naar Nederland. Als hij bij de dealer is duurt het nog een week voordat hij klaar is. Dus 8 weken levertijd gaan we mooi niet redden, ondanks dat hij sneller in productie was genomen dan verwacht. Ik had gehoopt op 20 maart, maar dat is het aankomende maandag al en dan gaat hij pas op transport als het mee zit. 10 weken levertijd zal het dus worden, maar baal er goed van!
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

funk4life schreef:Zo zal hij eruit komen te zien alleen dan vijf deurs en andere 17" velgen:
http://maurizioi.altervista.org/gpunto/ ... image8.htm[/url]
Je link werkt niet omdat je de "l" van html bent vergeten en je /url staat er nog.

http://maurizioi.altervista.org/gpunto/ ... mage8.html dit is de goede.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Je hebt gelijk, had er zelf al niet eens meer na gekeken zal ik je eerlijk vertellen. Oplettend hoor.. Maar ja, ken deze link dan ook al uit mijn hoofd. Wil gewoon zelf rijden, over twee weken pas!
Reflex
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: za mar 04, 2006 14:35
Locatie: Rucphen
Contacteer:

Bericht door Reflex »

En.. heb je hem inmiddels??
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Nou als het goed is gaat hij deze week op transport vanuit Antwerpen (na daar drie weken te hebben gestaan) en dan duurt het nog een week voordat hij klaar is. Maar waarom hij daar drie weken heeft gestaan mag Joost weten, maar ik ben er niet blij mee!
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Zouden ze dan binnen of buiten staan??? Poept er een of andere vogel op je motorkap, heb je meteen zo'n permanente vlek op je lak :?
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Ja dat weet ik niet, heb gisteren gehoord dat de dure auto's binnen staan en niet naast het hek. Mijn GP zal dus wel buiten en vlak naast een hek staan.. Ga hem dus eerst van tevoren even goed bekijken of er niet al schade op vlekken op zitten.

Ga vandaar de dealer maar weer eens een keer lastig vallen met de vraag of hij al wat meer weet, want wordt er gek van! Hehe..
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Je hebt zowieso van die lijstjes op internet van dingen waar je op moet letten bij aflevering! Kan erg handig zijn!
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Nou geef me eens een link of het lijstje dan? (Ben lui aangelegd)
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Handige tips bij aflevering zijn zeker welkom :)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Latino, waar bljift het lijstje met waar je op moet letten?

Hij is eindelijk onderweg vanuit Antwerpen naar de dealer, na 5 weken wachten. Nu hopen dat hij woensdag volgende week klaar is.
Plaats reactie