Speed or luxury?

Speed or luxury?

GP 1,3 JTD met véél opties
18
64%
GP 1,9 JTDm met geen opties
10
36%
 
Totaal aantal stemmen: 28

joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Nee zou ik echt niet.... Hier hebben ze je zo te pakken tegenwoordig. En het kost dan een paar knaakjes. Maar als je echt hard wil. Stap op een Dikke Yamaha R1 en geef dan eens GAS....


WOW, dat gaat pas HARD
Een betonnen muur is ook HARD

:wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Tja, dat is een GROOT risico dat je neemt. Als je hard gaat komt ook alles hard aan. Maar als je met een auto met zeg 200km tegen beton rijd is ook AUW

Natuurlijk heb je met de motor nog veel minder te vertellen..Maar het geeft wel een ontzettende kick.


PS: ook met de motor kan het heeeel veeeel geld kosten. Ik ben ooit met 265+ op de teller van de snelweg geplukt door de klpd. Nou dat is geen lolletje zal ik je vertellen, alleen dat oom agent zijn hand bijna verbrande aan mijn achterband was lollig, de rest niet
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Tja, dat is een GROOT risico dat je neemt. Als je hard gaat komt ook alles hard aan. Maar als je met een auto met zeg 200km tegen beton rijd is ook AUW

Natuurlijk heb je met de motor nog veel minder te vertellen..Maar het geeft wel een ontzettende kick.


PS: ook met de motor kan het heeeel veeeel geld kosten. Ik ben ooit met 265+ op de teller van de snelweg geplukt door de klpd. Nou dat is geen lolletje zal ik je vertellen, alleen dat oom agent zijn hand bijna verbrande aan mijn achterband was lollig, de rest niet
...als je met de motor met 265 km/uur tegen een betonnen muur rijdt.... :shock:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Tja wat zullen we zeggen....

GAME OVER


ps: met een auto 265km/u is ook ERG HARD, ik weet ook niet zeker als je dan nog uitstapt, en trouwens de GP gaat helaas geen 265km/u
Afbeelding
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Ik denk dat je met alles boven de 70km/u hartstikke dood bent....
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

PS: ook met de motor kan het heeeel veeeel geld kosten. Ik ben ooit met 265+ op de teller van de snelweg geplukt door de klpd. Nou dat is geen lolletje zal ik je vertellen, alleen dat oom agent zijn hand bijna verbrande aan mijn achterband was lollig, de rest niet[/quote]

enne hoe is het met je motor afgelopen, kwijt en een vette boete inclusief rijbewijs inleveren :?: :roll:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Het is gelukkig al een tijdje geleden. Dus was ik niets kwijt. Wel een gruwelijke vette boete. Maar gelukkig mocht ik motor en rijbewijs houden.

Maar een lolletje was het niet.
Afbeelding
Plaats reactie