Autoweek MyReview

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Autoweek MyReview

Bericht door Señor Sjon »

Kom op luitjes, er staan maar 4 reviews van de Grande Punto en die zijn uit januari. MyReview van de autoweek wordt best veel gelezen dus kom op!

Zijn er eigenlijk al mensen die problemen hebben gehad?
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Problemen :?: ....met wat :?:
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Romeodelta schreef::arrow: Problemen :?: ....met wat :?:
Er is 1 azijnzeiker geweest bij de Myreviews. En zoals je bijvoorbeeld bij de nieuwe Swift leest over problemen met de rubbers van de voorstabilisator en andere dingen. Zo zal er bij de GP ook wel wat wezen. (en dan bedoel ik geen slecht afgestelde motorkap, die dingen zijn makkelijk te fixen en dienen door de dealer al voor oplevering getackeld te zijn)
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Nee...nog niet gelezen. Maar zelf geen problemen(nog maar net 350km gereden) wat mij wel direct opviel is dat de luchtinlaat van het filterhuis net boven op de chassisbalk rust.(16v motor) Ga je nu door een kuiltje dan zwiept deze inlaat (door zijn eigen gewicht) tegen de balk wat een doffe "donk" geeft. Het lijkt mij dat deze vast hoort te zitten...maar waaraan? Verder rijdt hij zeer goed. Ik ben nog steeds blij :D :lol: :D
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Romeodelta schreef::arrow: Nee...nog niet gelezen. Maar zelf geen problemen(nog maar net 350km gereden) wat mij wel direct opviel is dat de luchtinlaat van het filterhuis net boven op de chassisbalk rust.(16v motor) Ga je nu door een kuiltje dan zwiept deze inlaat (door zijn eigen gewicht) tegen de balk wat een doffe "donk" geeft. Het lijkt mij dat deze vast hoort te zitten...maar waaraan? Verder rijdt hij zeer goed. Ik ben nog steeds blij :D :lol: :D
Tijd voor een K&N/Green open filter hoor ik al. ;)
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Dat zei ik dus ook tegen m'n vrouw :P
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Wehehe! :)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Plaats reactie