Handleiding 1.4 16V?

joedelta

Handleiding 1.4 16V?

Bericht door joedelta »

Voordat ik mijn dealer en/of FIAT Nederland er mee ga lastig vallen leg ik de vraag graag even aan julie voor. (Voorzover je je GP al hebt.)

Wat voor een instructieboekje hebben jullie gehad bij je GP?

Ik heb een GP 1.4 16V Emotion, maar in het boekje staat niets met betrekking tot de 1.4 16V motor (verbruikscijfers/prestaties/overige technische gegevens etc etc etc). Wel over alle andere motorvarianten.

Heeft iemand anders met een 1.4 16V misschien wel een boekje gehad met die informatie?
joedelta

Bericht door joedelta »

Ik was vandaag nog bij mijn dealer (om de 15"velgen te laten vervangen door de 17") en heb de vraag even voorgelegd aan de directeur. Hij nam het zeer hoog op en vond het belachelijk. Volgende week heeft hij een vergadering bij de importeur en hij zou het daar zeker op de agenda zetten. :)

to be continued...
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

lees nu pas goed je vraag en idd in het boekje wat ik heb wordt met geen woord gerept over een 14.16v met een 6-bak etc....
benieuwd wat jij te horen krijgt kan ik namelijk daarna even naar mijn dealer :)
phantagarow
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: di apr 11, 2006 23:23
Locatie: Den Haag

Bericht door phantagarow »

Ook hebben wij geen uitgebreid instructieboekje. Ook met betrekking tot de Bluetooth wordt er verwezen naar een supplement. En die zat er nou net niet bij. Even gevraagd aan de verkoper en die zou het nog voor ons regelen.
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

phantagarow schreef:Ook hebben wij geen uitgebreid instructieboekje. Ook met betrekking tot de Bluetooth wordt er verwezen naar een supplement. En die zat er nou net niet bij. Even gevraagd aan de verkoper en die zou het nog voor ons regelen.
Ik heb wel het supplement voor het bluetooth gebeuren gekregen.

Als iedereen met de problemen met de instructieboekjes dit aan zijn dealer meldt, dan kunnen de dealers dit op hun beurt weer aan de importeur melden. Hoe meer meldingen, hoe sneller er een oplossing komt, denk ik :)
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Het zelfde bij mijn 16v. In het boekje is er niets over terug te vinden. :arrow: Ik ben benieuwd wat de dealer van JoeDelta te vertellen heeft na de vergadering bij de importeur.
joedelta

Bericht door joedelta »

Romeodelta schreef::arrow: Het zelfde bij mijn 16v. In het boekje is er niets over terug te vinden. :arrow: Ik ben benieuwd wat de dealer van JoeDelta te vertellen heeft na de vergadering bij de importeur.
Ik ga morgen naar mijn dealer (even een dagje mijn 1.4 16V Emotion ruilen met de rode Sport 130 PK Multijet van de verkoper, hahaha), maar ik heb van FIAT Nederland het antwoord al gehad. De drukker was niet op tijd klaar met de instructieboekjes van de 1.4 16V. Over ongeveer 2 weken zijn ze beschikbaar via de dealer. :)
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

das mooi, over 2 a 3 weken dus ff halen!! :)
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

nou dan zal ik hem wel gelijk met mijn GP krijgen :wink:
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: OOH Ik moet nog langs de dealer voor mijn tweede sleutel,lakstift en de verlaginsveren eronder te laten monteren....pik ik gelijk dat instructieboekje even op.
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Zit die lakstift niet inbegrepen in 1 van die vele extra kostenposten tegenwoordig?
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
joedelta

Bericht door joedelta »

Señor Sjon schreef:Zit die lakstift niet inbegrepen in 1 van die vele extra kostenposten tegenwoordig?
Ik zou dus echt nooit met een lakstift op mijn GP aan de gang gaan.... :?
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
Señor Sjon schreef:Zit die lakstift niet inbegrepen in 1 van die vele extra kostenposten tegenwoordig?
Ik zou dus echt nooit met een lakstift op mijn GP aan de gang gaan.... :?
je moet toch wat met steenslag :wink:

hoe los jij dat op :?:
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Een krasje wegwerken gaat perfect met de lakstift. De kras vol laten lopen met de lak.....heel even wachten.....en dan poetsen met een lichte commandant....en na poetsen met een goede was. :wink:
Laat mij maar lekker freubelen met een lakstift. :P
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

joedelta schreef:
Señor Sjon schreef:Zit die lakstift niet inbegrepen in 1 van die vele extra kostenposten tegenwoordig?
Ik zou dus echt nooit met een lakstift op mijn GP aan de gang gaan.... :?
Voor elk onvermijdelijk putje of krasje de auto overspuiten wordt een beetje kostbaar...
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Plaats reactie