Echte levertijden GP-bezitters

Plaats reactie

Wat was de uiteindelijke levertijd?

Minder dan 7 weken
1
8%
7 weken
0
Geen stemmen
8 weken
1
8%
9 weken
1
8%
10 weken
3
23%
11 weken
1
8%
12 weken
0
Geen stemmen
13 weken
3
23%
meer dan 13 weken
3
23%
 
Totaal aantal stemmen: 13

Punto Rosso
Nuovo Arrivato
Berichten: 40
Lid geworden op: vr mar 31, 2006 19:33
Locatie: Den Haag

Echte levertijden GP-bezitters

Bericht door Punto Rosso »

Aangezien er inmiddels al aardig wat mensen in het bezit van hun GP ben ik nu wel benieuws wat de uiteindelijk levertijd is geweest.

In het eerdere topic is er eigenlijk geen overzicht van. :roll:

Ik heb mijn GP van de week besteld, dus ben ik hier erg benieuwd naar!

Ik hoop 'm eigenlijk over 10 weken te mogen ontvangen (rond 1 juli), maar ik betwijfel het... :?

:!: deze poll is dus alleen voor mensen die hun GP al in bezit hebben :!:
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

Ik had 'm in 6 weken.
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
joedelta

Bericht door joedelta »

GP 1.4 16V 5-deurs Emotion: 10 weken tussen het echte bestellen in januari (en niet de koop"optie" in december, zoals door sommigen als besteldatum wordt gezien) en de aflevering.
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

helaas klopt je poll niet... ik wacht namelijk al 14 weken...

edit: je poll klopt wel...er staat een optie "langer dan 13 weken" bij... :oops:
Laatst gewijzigd door TeChNo2 op za apr 22, 2006 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
joedelta

Bericht door joedelta »

dat is dan meer dan 13! :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

TeChNo2 schreef:helaas klopt je poll niet... ik wacht namelijk al 14 weken...
@ Techno:

je hebt het vast al eens ergens verteld, maar ik ben het even kwijt, om wat voor GP gaat het ook al weer en vanaf welke datum reken je?

Ik denk dan aan wat ik in dit topic al schreef dat sommige dealers in december aan hun klanten vertelden dat ze de GP gingen bestellen, terwijl dat bij de GP met 1.4 16V nog helemaal niet kon. Dat kon pas echt in de tweede helft van januari. :?
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

ik heb op 14 januari (dat was een zaterdag, dus hij is echt besteld op ma. 16 jan) een GP multijet 120 pk emotion 3d (new orleans blue) besteld en dat is echt 14 weken geleden hoor :lol:
joedelta

Bericht door joedelta »

TeChNo2 schreef:ik heb op 14 januari (dat was een zaterdag, dus hij is echt besteld op ma. 16 jan) een GP multijet 120 pk emotion 3d (new orleans blue) besteld en dat is echt 14 weken geleden hoor :lol:
Yep...da's echt lang... :cry:
Punto Rosso
Nuovo Arrivato
Berichten: 40
Lid geworden op: vr mar 31, 2006 19:33
Locatie: Den Haag

Bericht door Punto Rosso »

TeChNo2 schreef:ik heb op 14 januari (dat was een zaterdag, dus hij is echt besteld op ma. 16 jan) een GP multijet 120 pk emotion 3d (new orleans blue) besteld en dat is echt 14 weken geleden hoor :lol:
Dat is wel lang, wat zijn je opties die je er bij hebt besteld? Heb je de status bij je dealer nagevraagd?
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: 17 weken :!: We hebben 17december getekend bij de dealer. Maar als de GP16v vanaf 1/2 januari pas besteld kon worden (wat ik hier lees) en we trekken er dus 4 weken af.....dan blijven er nog 13 over :!:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

opties zijn:
16 " lm velgen (18 spaaks)
deadlock (maar ging niet door wegens niet leverbaar)
echt reservewiel (maar ging ook niet door wegens niet mogelijk i.c.m. 16 " velgen...)

da's alles... en het ding is ook al lang klaar (9 maart) ze zijn 'm gewoon een beetje uit het oog verloren ("we weten niet waar hij is" was de letterlijke mededeling van de dealer)


... ik heb vandaag de winterbanden van mijn huidige auto maar eens vervangen door de zomerbanden en hem gewassen... je zlt zien dat ik nou morgen een telefoontje krijg... :twisted: :lol: ach hij zal binnenkort wel komen...
joedelta

Bericht door joedelta »

[quote"]... en het ding is ook al lang klaar (9 maart) ze zijn 'm gewoon een beetje uit het oog verloren ("we weten niet waar hij is" was de letterlijke mededeling van de dealer)
[/quote]

Hij had er toch al lang moeten zijn?
Ik ken je dealer niet, maar ik vind het niet bepaald vooruitstrevend klinken...ik vind dat zo'n dealer niet moet rusten voordat hij de wagen heeft gelocaliseerd en alles er aan heeft gedaan om te zorgen dat die wagen er snel is...toch? :roll:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

..tja hij zegt dat ie er alles aan doet om dat ding zo snel mogelijk hier te krijgen...dus daar moet ik dan maar op vertrouwen he... weinig keus...hij heeft er ook geen enkel belang bij als het langer duurt... inruilprijs staat ook vast van de huidige auto, dus hoe langer het duurt hoe meer geld het hem kost eigenlijk (niet mij)... ik ga er voorlopig nog maar even van uit dat hij zijn best doet...

mijn huidige auto zou toendertijd ook na 10 weken worden geleverd...dat werden er uiteindelijk 18... hoop wel dat dat record niet gebroken gaat worden...
joedelta

Bericht door joedelta »

..tja hij zegt dat ie er alles aan doet om dat ding zo snel mogelijk hier te krijgen...dus daar moet ik dan maar op vertrouwen he... weinig keus...hij heeft er ook geen enkel belang bij als het langer duurt... inruilprijs staat ook vast van de huidige auto, dus hoe langer het duurt hoe meer geld het hem kost eigenlijk (niet mij)... ik ga er voorlopig nog maar even van uit dat hij zijn best doet...

mijn huidige auto zou toendertijd ook na 10 weken worden geleverd...dat werden er uiteindelijk 18... hoop wel dat dat record niet gebroken gaat worden...
Ach ja, die dealer is natuurlijk ook afhankelijk van derden, dus je weet niet waar het echt aan ligt.
Ik hoop in ieder geval voor je mee. :lol:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

TeChNo2 schreef:opties zijn:
16 " lm velgen (18 spaaks)
deadlock (maar ging niet door wegens niet leverbaar)
echt reservewiel (maar ging ook niet door wegens niet mogelijk i.c.m. 16 " velgen...)

da's alles... en het ding is ook al lang klaar (9 maart) ze zijn 'm gewoon een beetje uit het oog verloren ("we weten niet waar hij is" was de letterlijke mededeling van de dealer)



... ik heb vandaag de winterbanden van mijn huidige auto maar eens vervangen door de zomerbanden en hem gewassen... je zlt zien dat ik nou morgen een telefoontje krijg... :twisted: :lol: ach hij zal binnenkort wel komen...
:wink: denk toch dat ik gelijk krijg.
van sommigen is de GP eerst een wereld reis aan het maken met de boot :roll:
Plaats reactie