prijzen GP in Duitsland

hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

prijzen GP in Duitsland

Bericht door hannes »

voor wat ik er hier voor moet betalen hier , en wat hij daar kost had ik nog heel wat aan de auto kunnen veranderen :evil:

Budde Automobile GmbH -
Mit uns fahren Sie günstiger!

Fiat Grande Punto Sport Sound Plus
el. Servolenkung, ABS, EBD, Doppelairbags (mit Smartsystem), Kopfairbags, Seitenairbags, höhenverstellbarer Fahrersitz, verstellbares Lenkrad, el. einstell- und beheizbare Außenspiegel in Wagenfarbe mit Außentemperatursensor, Zentralverriegelung mit Fernbedienung, el. Fensterheber vorne, Klimaanlage, CD Radio mit Lenkradbedienung 6 Lautsprecher und Subwoofer, Lederlenkrad und Lederschaltknauf, Heckklappenfernentriegelung, Nebelscheinwerfer, Follow me home- Lichtfunktion, ISOFIX- Vorbereitung hinten (nur 5-türer), Kofferraumbeleuchtung, Mittelkonsole mit Becherhaltern, Digitaluhr, Leselampen vorne, Kartentaschen hinter den Vordersitzen, Außentemperaturanzeige, für 3 Personen), Stoßfänger und Türgriffe in Wagenfarbe, Chromgrill, Schaltknauf in Chromdekor, Heckspoiler, Seitenschweller, Wegfahrsperre, Reifenreparaturset, 16“ Leichtmetallfelgen (18 Speichen) mit 195/55R15
Preise für Fiat Punto Sport Sound Plus
Fiat Grande Punto 1.4 16V 70 kw EUR 12.250,--
joedelta

Bericht door joedelta »

Ja, maar dan krijg je wel 15" banden om je 16" wielen... :D :D :D ....het moet niet gekker worden met die Duitsers. :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

:lol: :lol: :lol: jou ontgaat dus echt niets, was me nog niet opgevallen :wink:
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Doe mij er nog maar 1 voor die prijs :!:
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Data
Nuovo Arrivato
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mei 03, 2006 10:12
Locatie: Omg. Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Data »

Vergeet niet dat er verschil is in BTW! In Duitsland meende ik 16% en hier in Nederland 19% :wink:.
I ragazzi strani che romani!

http://www.sportiva-italia.nl Ook op Facebook!

Gehad: '88 Alfa 33 1.3 Junior, '92 Alfa 33 1.716v QV, '95 Fiat Cinq. Sporting, nu een 2004 Punto Abarth en een 2010 Alfa Romeo Brera 1750 TBi ti (235 pk Squadra).
Buzz_NL
Berichten: 7
Lid geworden op: vr apr 21, 2006 18:06

Bericht door Buzz_NL »

en natuurlijk niet vergeten die absurde BPM, over het algemeen gaat kwart van de aanschafprijs van je nieuw bolide zo de schatkist in.

fijn he belasting over belasting! :evil:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Ik heb het even uitgerekend, ik heb vorige week 9165 euries richting de schatkist gestuurd... (BPM en BTW) :twisted:
joedelta

Bericht door joedelta »

TeChNo2 schreef:Ik heb het even uitgerekend, ik heb vorige week 9165 euries richting de schatkist gestuurd... (BPM en BTW) :twisted:
Namens alle Nederlanders: hartelijk bedankt!!!!
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Zonde hé van al die EURO's naar de schatkist. Tel het eens uit hoeveel km je daarvoor had kunnen rijden>> :shock:
Afbeelding
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

grrr (niet) graag gedaan :!:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

TeChNo2 schreef:Ik heb het even uitgerekend, ik heb vorige week 9165 euries richting de schatkist gestuurd... (BPM en BTW) :twisted:
en dat was op een totaal bedrag van :?: :?: euro
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Belachelijk eigenlijk. De staat een beetje te zitten spekken. Terwijl hier alles maar duurder wordt. Kijk eens naar de brandstof... 144.9 kost ie hier :roll:
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
TeChNo2 schreef:Ik heb het even uitgerekend, ik heb vorige week 9165 euries richting de schatkist gestuurd... (BPM en BTW) :twisted:
Namens alle Nederlanders: hartelijk bedankt!!!!
had op het bedrijf een bonus gekregen, daarvan moet ik ook 6800 eurootjes naar de belasting overmaken.
ze wachten maar lekker tot volgend jaar .
kan ik nog wat rente trekken :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Als je veel moet betalen aan de belasting, zal er ook wel genoeg zijn. Maar leuk is anders
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:Als je veel moet betalen aan de belasting, zal er ook wel genoeg zijn. Maar leuk is anders
heeft de aanschaf van de GP versneld :wink:
Plaats reactie