Toch alvast even wezen kijken...kan niet wachten!

Bouli Punto
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: za feb 18, 2006 22:15
Locatie: Oss

Geen blue & me

Bericht door Bouli Punto »

Volgens mij had er dan een windows tekentje op de knop linksonder op het stuur moeten zitten. Dus ik heb geen Blue & Me..
Grande Punto Sport 3drs 1.4 16v chemical grey metallic
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Ik heb ook geen windows knopje linksonder op het stuur zitten (godzijdank) maar wel blue & me ! het knopje heeft een tekentje dat betekent : "inschakelen voice-control"
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Dat boekje is een M$ standaard zeg maar. Het staat natuurlijk de fabrikant vrij om zijn eigen logo's erop te zetten.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Bouli Punto
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: za feb 18, 2006 22:15
Locatie: Oss

Blue & me

Bericht door Bouli Punto »

Hoe kan je verder zien dat je blue & me heb dan?? Gewoon uitproberen denk ik....nog ff wachten!
Grande Punto Sport 3drs 1.4 16v chemical grey metallic
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

In het handschoenenvakje zit een behoorlijk "kastje" met daarin de hard- en software en diverse stickers "microsoft mobile"

bovendien moet je je auto starten met ctrl+alt+del :twisted:
Bouli Punto
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: za feb 18, 2006 22:15
Locatie: Oss

Bericht door Bouli Punto »

[quote="TeChNo2"]In het handschoenenvakje zit een behoorlijk "kastje" met daarin de hard- en software en diverse stickers "microsoft mobile"

bovendien moet je je auto starten met ctrl+alt+del :twisted: [/quote]

Ja hij zal ook wel diverse keren vastlopen dan, microsoft kennende...en als je hem niet registreerd binnen 2 weken zal 'ie wel niet meer starten. :shock: :shock:
Grande Punto Sport 3drs 1.4 16v chemical grey metallic
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

In het begin (de afgelopen week) werd de data van de usb stick ongeveer 50 % van de keren niet herkent... ( tja inderdaad %$%%^&&%$# Windows).

Truus (zo noem ik m'n blue&me want dat blue&me is maar een domme naam) begon te roepen "geen media gevonden"... nu maar eens opnieuw muziekbestanden naar de stick overgezet (allemaal met windows en mediaplayer) en wat denk je... tot nu toe werkt het foutloos en perfect !
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Als er met de stick onveilige contacten zijn geweest heeft ie een SOA en werkt ie niet zo lekker meer. :P

Oftewel, die stick niet zomaar uit de pc trekken, maar hardware veilig verwijderen uitvoeren. Doe je dat niet dan gaat het 1 op de 100 keer fout ofzo en dan kan je je stick niet meer uitlezen.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Señor Sjon schreef:Als er met de stick onveilige contacten zijn geweest heeft ie een SOA en werkt ie niet zo lekker meer. :P

Oftewel, die stick niet zomaar uit de pc trekken, maar hardware veilig verwijderen uitvoeren. Doe je dat niet dan gaat het 1 op de 100 keer fout ofzo en dan kan je je stick niet meer uitlezen.
I know, ik heb hem ook met alle zorg en aandacht behandeld... (splinternieuwe stick, netje met hardware verwijderen uit de pc gehaald enz.) een paar slechte mp3-tjes is denk ik de oorzaak...
joedelta

Bericht door joedelta »

TeChNo2 schreef:
Señor Sjon schreef:Als er met de stick onveilige contacten zijn geweest heeft ie een SOA en werkt ie niet zo lekker meer. :P

Oftewel, die stick niet zomaar uit de pc trekken, maar hardware veilig verwijderen uitvoeren. Doe je dat niet dan gaat het 1 op de 100 keer fout ofzo en dan kan je je stick niet meer uitlezen.
I know, ik heb hem ook met alle zorg en aandacht behandeld... (splinternieuwe stick, netje met hardware verwijderen uit de pc gehaald enz.) een paar slechte mp3-tjes is denk ik de oorzaak...
Ja, dat krijg je met die illegale downloads.... :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Da mag niet.....
Afbeelding
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

TeChNo2 schreef:In het begin (de afgelopen week) werd de data van de usb stick ongeveer 50 % van de keren niet herkent... ( tja inderdaad %$%%^&&%$# Windows).

Truus (zo noem ik m'n blue&me want dat blue&me is maar een domme naam) begon te roepen "geen media gevonden"... nu maar eens opnieuw muziekbestanden naar de stick overgezet (allemaal met windows en mediaplayer) en wat denk je... tot nu toe werkt het foutloos en perfect !
Te vroeg geroepen...
"werkt foutloos en perfect"
MOET zijn... "werkt bijna altijd foutloos en meestal perfect"
(alhoewel meestal en perfect een rare woordcombinatie is, dat geef ik dan wel weer toe...)
Plaats reactie