GP acceleratie video

hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Peter_R schreef:daarom ben ik ook erg blij dat de GP een auto van de zaak is(benzine! :D )
kijk en daarom koop ik nooit een lease auto. :wink:
de kans dat hij "afgejakkerd " i.p.v. ingereden is, is me te groot.
dus toen ik erachter kwam dat de S 40 die ik gekocht had niet van de eerste eigenaar kwam maar van een lease bedrijf heb ik hem gelijk weer ingeruild ( versnellingbak problemen )
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

hannes schreef:...

kijk en daarom koop ik nooit een lease auto. :wink:
de kans dat hij "afgejakkerd " i.p.v. ingereden is, is me te groot.
...
Ik ontken alles!
maar moet je wel zeggen dat ik gevoelsmatig minder zorgvuldig om ga met het ding omdat ik 'm binnen een paar weken mag inleveren. 4 jaar geleden was het mn nieuwe schatje, maar nu is het een stuk blik wat ik nog ff moet rijden tot mn nieuwe schatje komt :)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

tsja voordeel van een tweedehands leasebak is dat hij hoogstwaarschijnlijk wel alle beurten etc. op tijd heeft gehad en dat er veel snelwegkilometers mee zijn gereden..

en de GP wordt gekocht door mijn baas (dus niet door de leasemaatschappij), ik los hem af aan mijn baas en kan ik hem na afloop eventueel voor weinig overkopen dus ik beschouw hem wel als van mij. Wat overigens niet inoudt dat ik hem in die paar jaar niet afjakker :wink: :)
Gebruikersavatar
Rabbit
Nuovo Arrivato
Berichten: 92
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 18:28

Bericht door Rabbit »

tonyvandenbroek schreef:En met de motor in de 1e versneling.



Maar het gaat dus gemakkelijk in z'n 3 naar de 100. Wil voor de tegenwoordige auto niet veel zeggen.
dunno wil niet zo graag boven die 4000 toeren gaan met mijn diesel. Ik doe die 100 in 4e omdat ik toch quasi geen tijd verlies met schakelen van 3 nr 4.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Peter_R schreef:tsja voordeel van een tweedehands leasebak is dat hij hoogstwaarschijnlijk wel alle beurten etc. op tijd heeft gehad en dat er veel snelwegkilometers mee zijn gereden..

en de GP wordt gekocht door mijn baas (dus niet door de leasemaatschappij), ik los hem af aan mijn baas en kan ik hem na afloop eventueel voor weinig overkopen dus ik beschouw hem wel als van mij. Wat overigens niet inoudt dat ik hem in die paar jaar niet afjakker :wink: :)
kijk als ik die mogelijkheid had dan wist ik het wel :wink:
Plaats reactie